השמלה מכיתה ו’

aDSC_0194saDSC_0189s aDSC_0233s לבשתי את השמלה הזאת לראשונה ביום הולדת של חברה שלי עדי בכיתה ה’ או ו’. גם בתחילת שנות ה-90 לבשתי אותה עם טייץ. טייץ קצר בצבע קרם מתחת לשמלה, כי זה לא היה מקובל ללבוש שמלה בלי מכנסיים, כי יכולים לראות לך את התחתונים. דברים שניראים הגיוניים בכיתה ו’ תמיד מצחיקים אותי. זו הייתה מסיבת בית והיה כיף עם הפיתה והחומוס והמלפפון החמוץ, מנת הדגל של שנות ה- 90 ומה שהגדיר עבורי את ישראל של אז.

לפעמים אני רוצה לקפוץ לטויל אופניים בפתח תיקוה,שם ביליתי את שנות ה-90 שלי, ואני חושבת שכבר כתבתי על זה בבלוג. הרעיון מתגבש במוחי יותר ויותר. בא לי לעשות סיבוב ברחובות שלא הייתי בהם כבר כמעט עשרים שנה. אולי אלבש את השמלה הזאת עם ג’ינס קצר, כדי שלא יראו את התחתונים כשאני רוכבת. אני אכין יומן מסע מצולם. מבטיחה.

את האאוטפיט הזה לבשתי לאוניברסיטה בשבוע שעבר. מוסד להשכלה ובעל אופי חינוכי בסך הכל הזכיר לי את ימי בית הספר וכשראיתי את השמלה הזאת בארון זה היה פשוט בול. כל כך התאים ליום הזה.גם כשאני מתלבשת ליום באוניברסיטה אני תמיד מוכנה ללבוש משהו מוזר יחסית כי לא ממש אכפת לי וזה גם סוג של צעד מרדני מצידי כלפי הסטודנטים. אני אפילו לא יודעת מה הם עשו לי, אבל כשאני מתלבשת זה פשוט נמצא בראש שלי. כניראה שפספסתי את התיכון מבחינת מרד הנעורים. החולצה התכלת מבד הג’ינס הבהיר היא עוד סוג של משהו מהעבר. מבט נוסף לאחור, לשנות ה-90. גם הטייץ. נו, שלא יראו לי את התחתונים. זה חשוב.

שוקלת לבקש מאמא שלי לתפור לי גירסה ארוכה יותר של השמלה, אבל האתגר האמיתי הוא בבד הנעים, הקשה, אך יציב, מן טריקו איכותי כזה של פעם והדפס הורדים בעל הניחוח הצרפתי, זה בכלל בלתי אפשרי להשיג ועדו על הרקע הקרמי המושלם.

אני שמחה שהאיחוד הזה עם השמלה יצא לפועל. גם היה לי יום שיער טוב, משהו שאי אפשר לומר על הניינטיז שלי.

יום העצמאות היום, מקווה שכיף לכם. חג שמח!

תגובות

  1. "גם היה לי יום שיער טוב, משהו שאי אפשר לומר על הניינטיז שלי." פשוט מעולה.
    גם אצלי אותו הדבר. אבל עם גבות.
    לאור העובדה שבכיתה ו' טרם הנצו ניצני נשיותי, אין שום פריט שיכול היה לשמש אותי מכיתה ו' עד ימינו. שאפו עלייך.

    השבמחק
    תשובות
    1. את חמודה!
      בניינטיז היה לי שיער מתולתול מאוד, ממש בקבוקים ולקח לי כמה שנים להבין איך להתמודד איתו.
      בסוף זה היה בסדר. למרות שלא דמיינתי אז שהשיער שלי יכול להיות כה חלק כמו בימינו.
      תודה :)

      מחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!