מנגישה אביב

האמת היא שלהופיע על השער של “זמנים מודרניים”, מוסף הלייף סטייל של “ידיעות אחרונות” כשאני מציגה את הטרנדים של האביב שכבר חולף לו היה מאוד כיף ומרגש. הכתבה הופיעה בעיתון במהלך שבוע חול המועד ודי התרשלתי כשלא הספקתי לכתוב על זה עד עכשיו. והרי זה בדיוק אחד מאותם הדברים הלא שגרתיים (טוב, אולי לא כל כך לא שגרתיים עבור בלוגרית אופנה) שכיף לספר עליהם. הכל התחיל כשבמהלך שיחת Press Room במהלך שבוע האופנה שלי גרוס שאלה אם ארצה להצטלם עם הטרנדים של האביב לעיתון. הסכמתי ללא היסוס וחיכיתי ליום הצילומים בהתרגשות וחשש, כרגיל.
הרעיון של הכתבה והצילומים היה להציג את הטרנדים האביביים בצורה שהכי קל ליישם אותם וכאלה שמתאימים לכל אחת, אבל גם לסגנון שלי. הכוונה הייתה להביא דוגמנית “אמיתית”. מישהי כמוני וכמוכן כדי שהכל יהיה נגיש, נוח וקל. רוב הפריטים שנבחרו הם פריטים שאני הייתי לובשת בעצמי. בעיקר את הפריט האהוב עליי, האוברול. ניראה כי עליית הטמפרטורות מזג אני צריכה לחשוב על להשיג אחד קצר כי קצת קשה לי לדמיין את הקיץ ללא אוברול ג’ינס.
8654 התמונה האהובה עליי. האוברול והבירקנשטוק.
8524
גווני פסטל בהירים טובים לאביב וגם לקיץ. התכלת העדין הזה פשוט מושלם. אני פחות בחורה של מכנסיים לבנים, אבל זה ניראה מעולה יחד.
8701 חולצה אפורה, ג’ינס ונעלי בנסימון – הכי נוח ולא מתאמץ, בעיקר בג’ינס עם ריצ’רצ’ים בחלק החיצוני של הרגל.
8774 חצאית פליסה וסנדלים עם פלטפורמה – מעולה גם לקיץ
8797 וכשיוצאים לצוד קרוקודילים לא לשכוח את הכובע
עכשיו כשאני נזכרת בצילומים, עולים בזכרוני קטעים משעשעים למדי כששאלתי את שלי לאן אני הולכת עם כל אאוטפיט כדי להיכנס לדמות בכל פעם כשהחלפתי בגדים. המצאנו סיטואציות מומצאות לגמרי וצחקנו לא מעט. בסופו של דבר זה יצא יחסית רציני. קבלו קצת תמונות ממאחורי הקלעים כי היה ממש כיף באותו יום. אחד הסטים הרגועים והנעימים שהייתי בהם במהלך חיי הזוהר שלי כבלוגרית אופנה. עם שלי גרוס המהממת, עדי אורני הצלמת המתוקה ורחלי הסטייליסטית. גם האיפור עבר יחסית בשלום ולא יצאתי עם גבות מודגשות כמו שאני לא אוהבת. היה פשוט כיף לשחק בלהחליף בגדים ולעשות פוזות למצלמה.
photo2
photo4photo6photo7photo1 (7)
תודה רבה לשלי גרוס על זה שהיא חשבה עליי, לרחלי הסטייליסטית, לעדי אורני הצלמת המוכשרת וליאנה המאפרת של בובי בראון. בזכותכן יצאתי יחסית דומה לעצמי וזה נחמד :).
וזה העיתון עצמו. אני שומרת לעצמי רק עותק אחד בבית.
photo11 photo10photo1 (6) וככה זה מסתיים, בתמונה באינסטגראם.

אם אתם עוד לא עוקבים אחרי באינסטגראם, אז אולי זה הזמן. חפשו way2yellow.
שיהיה שבוע מעולה לכולם!

תגובות

  1. מהממת! אין בחירה מושלמת ממך, גאה בך :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, בובה!
      איזה כיף. התגעגעתי!

      מחק
  2. נראה לי שכבר אמרתי לך שראיתי את זה והייתי ממש גאה! יצאת כל כך יפה, דוגמנית אמיתית והאאוטפיטים יותר ממושלמים.
    כבוד!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!
      הכי כיף לשמוע. נשיקות.

      מחק
  3. מהממת ענוגה שכמוך! לא ראיתי את זה כי בשנתיים וחצי האחרונות יוצא לי לראות עיתונים רק אם הם נסרקים ו/או מופיעים גם אונליין.
    זה פשוט משגע.
    וגם - סבורני שאני זקוקה לג'ינס בעל הרוכסנים באופן שאינו סובל דיחוי. של מי הוא?

    השבמחק
    תשובות
    1. היוש, סורי שלא יצא לי להגיב קודם. ממש תודה!
      הג'ינס הוא של פפה ג'ינס מ FM.
      והוא אכן מהמם ונוח.

      מחק
  4. יפה, מגניבה, עדינה וקלאסית בו זמנית!

    השבמחק
  5. מהמם ברמות אהובה!!! מגיע לך. והכל מאוד את, ואת ממש טבעית וזוהרת. נפלא.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה, מהממת!
      אני שמחה שזה יצא דומה לי. זאת הייתה הכוונה.
      נשיקות

      מחק
  6. שלי גרוס18 מאי, 2014 22:08

    את משהו. אני מתה על ההפקה הזו!

    השבמחק
    תשובות
    1. את משהו!
      המון תודה על כל החוויה. היה מהמם וכיף וגם יצא יפה!

      מחק
  7. נראה מעולה באמת! הראשון והשלישי מועדפים עליי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!!!!
      התמונה עם האוברול הכי אהובה גם עליי.

      מחק
  8. אנונימי19 מאי, 2014 08:35

    היי אשמח לדעת מאיפה ניתן לרכוש את הסנדלים

    השבמחק
    תשובות
    1. הסנגלים שבתמונה הם של דיסקו רוסו.

      מחק
  9. התמונה הראשונה מהממת במיוחד ועושה לי חשק עז לאוברול ג'ינס שחרשתי עליו בניינטיז. בטח יראה עלי מגוחך, אבל מותר לחלום.
    מסכימה עם כל המחמאות שהרעיפו עליך קודמותי

    השבמחק
    תשובות
    1. המון תודה! איזה כיף שאת אוהבת את התמונה עם האוברול!
      אני בטוחה שהאוברול מהניינטיז יהיה מהמם גם עכשיו, ואם לא, אז צריך להתחדש באוברול חדש :).

      מחק
  10. וואו אין מילים.. יצאת מהמם וכל הפריטים פשוט מושלמים!!!

    scorttarius-style.blogspot.com

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!
      אני הכי מתרגשת לקרוא.
      נשיקות

      מחק
  11. מקסים ביותר!
    אני מתה על הסטייל (:
    שווה לך ממש לבדוק את הנעליים של תמר שלם, זה ממש יתאים לך!
    www.tamarshalem.com

    השבמחק
  12. ואוו מהמם!!! אני לא מנויה לידיעות אחרונות אבל אחרי שראיתי שהם לקחו את העצה שלי ברצינות (ביקורת לפני חצי שנה)לשלב בלוגריות ואופנת רחוב, אני שמחה שזה יצא לפועל ! חבל שפיספסתי את הכתבה הזאת ,לא הייתי מחוברת לעולם במשך כמה שבועות (בד"כ אני קוראת עיתונים בבתי קפה בבוקר אבל למי היה זמן בחודש האחרון) אני מטורפת על החצאית פליסה הזאת והתלבטתי לקנות אותה בזארה. מי בחר לך את הפריטי לבוש? בקיצור מהמם !
    טלי
    www.thepisceswoman.com

    השבמחק
    תשובות
    1. הי טלי, המון תודה!
      את הפריטים ברחה עבורי רחלי הסטייליסטית החמודה והמוכשרת.

      מחק
  13. מקסים מקסים!!!
    בדיוק הזמנתי לי בירקנשטוק כסופות כאלה ממש, הן עושות את דרכן אליי as we speak, סופרת את השניות שיגיעו (כמה אפשר לחרוש על הוויאנס?!)
    הכי אהבתי את לוק ציידת הקרוקודילים, שהוא לגמרי במקרה גם הלוק שבחרו לעטר בו את השער.... גם קלאסי בזכות החצאית (אין עמו פליסה), גם אורבני בזכות ה-טי והכובע הנהדר)...מעולה ממש!

    השבמחק
    תשובות
    1. הי מותק,
      המון תודה, אני גם מחבבת את לוק ציידת הקרוקודילים.
      איזה כיף לך שהבירקנשטוק האלה בדרך אלייך. הן מגניבות וסופר נוחות. הלוואי והייתי יכולה לשמור אותן לעצמי.

      מחק
  14. כבשת עוד פסגה!
    היעד הבא: Vogue.
    ולמה לא עקבים?

    השבמחק
    תשובות
    1. הי!
      עקבים זה מעייף וכן, הדבר הבא זה לגמרי ווג :)
      תודה!!!

      מחק
  15. שאפו אמיתי! לחלוטין פסגת השאיפות של בלוגרית אופנה :)
    את נראית נפלא ועושה חשק להתנסות בצילומים כאלו. נשיקותת

    השבמחק
    תשובות
    1. הי מאיה,
      הצילומים אכן היו ממש כיפיים בעיקר בגלל אנשי הצוות הנעימים והמוכשרים.
      היה ממש כיף!
      תודה :)

      מחק
  16. וואו! איזה יופי! התמונות מדהימות אחת אחת יקירה! את נראית מקסים והאאוטפיטים ממש יפים. אפילו שיש לנו טעם די שונה, אני מאוד אוהבת את כולם. וכתבת שגם את... זה כל היופי באופנה ;-)
    כבוד גדול וכיף גדול. רואים שמאוד נהנית מהחוויה. כיף!
    כן ירבו :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. הי יקירתי,
      זה משמח להיות בעיתון ותמיד כיף לדעת שאני עלולה לעניין מישהו. שמחה שאהבת את ההפקה.
      נשיקות!

      מחק
  17. מהממת לגמרי! מתאים לך דוגמנית. ודבר נוסף הוא שאני כל כך לא מתחברת לאוברולי ג'ינס, זה טרנד שחשבתי שלא אאמץ לעולם, אבל האוברול שאת לובשת פשוט מקסים! מאיפה הוא?

    השבמחק
    תשובות
    1. הי, תודה רבה!
      יש לא מעט אוברולים מוצלחים. זה באמת מהמם והוא בגזרה ממש קלאסית. מדובר באוברול של פול&ג'ו מחנות הבוטיקית הסופר יקרה Numero 13 בנווה צדק, אבל יש לא מעט דומים, רק צריך לחפש.
      בהצלחה עם מציאת האוברול המושלם!

      מחק
  18. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק
  19. איזה יופי בובה , בהחלט לוקיים אביביים..שאפו

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!