דברים יקרים ויפים בקניון רמת אביב

לאחרונה יוצא לי לבקר לא מעט בקניון רמת אביב, בעיקר כשיש לי שיעור חופשי באוניברסיטה ואני לא מעבירה אותו בדיונים סביבתיים או בפיקניק לקים בצל בדשא של גילמן. אחת החנויות היותר מעניינות שיש שם החנות של Longchamp על תיקיה הצבעוניים והקלאסים. בעיקר קשה להתעלם מהתיק הנעק במזכיר לי את ערוץ 1 שנמצא במרכז החנות. מדובר בשיתוף פעולה עם המעצב ג’רמי סקוט שמשתף פעולה עם לא מעט מותגים קלאסיים כדי להעניק להם עיצוב מפתיע ולצאת מגבולות המתוג. מדובר בתיק weekend שגם מתקפל לתיק קטן יותר ונוח לאיחסון. עולה 1470 ש”ח.

photo7 photo8מאז היכרותי עם המותג דרך חברה שלי ליה שדודה שלה מאמריקה קנתה לה תיק כזה,  אני תמיד נמשכתי לתיקים הפשוטים והצבעוניים מהגרסה הקלאסית של מותג. חברה שלי ליאת בדיוק קנתה אחד כזה בצבע קורל וזה מעניק סוג של “לידיי לייק לוק” לכל שמלה מתנפנפת.

photo2 התיק הנוסף שמשך את תשומת ליבי בחנות המלאה בהמון דברים יפים, הוא תיק “הסל האורבני” הזה. יכול להיוות אופציה ללוק קליל ואביבי עם שמלה לבנה מתנפנפת ואולי עם כובע. הצבע הזהוב שלו פשוט משולם.

photo3 זה אחד הדגמים שהכי הופתעתי לראות ב Longchamp, הופתעתי לטובה, כמובן. מדובר בתיק גיאומטרי ולבן ברובו, שעונה על אחד הטרנדים של הקיץ ואולי אפילו על צורך אמיתי של להתחדש באביזר כה מושלם ולבן ובז’י, אם קיים צורך כזה בכלל.

אז אם נפלה עליכן ירושה פתאומית מדודה רחוקה שלא הכרתן, זה הזמן לעבור בחנות Longchamp בקניון רמת אביב לפני קבלת החלטות גורליות לגבי מה לעשות עם הכסף.

ופתאום נזכרתי שגם בהפקה שבה השתתפתי ב”זמנים מודרנים” אחזתי בתיק חום נפלא של המותג וגם בקפה.

8612

צילום: עדי אורני

יום חמישי שמח ומלא סטייל לכולם!

תגובות

  1. אוי תיקי לונגשאמפ! בגדול הם נהדרים ומאוד נוחים, אבל ההוא הטלוויזיוני מעט ..מוזר לי.

    השבמחק
    תשובות
    1. הטלוויזיוני הוא סתם מגניב והוא בכלל ענק, כמו מזוודה.
      אבל את צודקת, זה ממש מוגזם.

      מחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!