בדרך לארוחת בוקר ביפו

photo2בדרך לארוחת בוקר עברנו ברחובות הקטנים של מתחם נגה.  אני אוהבת האיזור גם כי יש שם עירוב שימוש אורבני מעולה וזה מתכון מעולה לשכונה עירונית מוצלחת. גרים שם אנשים, יש מקומות חמודים לאכול ולבלות, יש גלריות וסטודיואים של אמנים, חנויות בוטיק קטנות וכן מוסכים וכל מיני עסקים של פעם. זה אחד האיזורים הכי חמודים בעיר ולפעמים בא לי לעבור לגור שם.

בכל מקרה, בדרך ל”קזינו סן רמו” ראיתי חנות פרחים מהממת שניראת כאילו יצאה ממגזין KINFOLK. צילמתי תמונה אחת והמשכנו הלאה. בדרך חזרה גם נכנסו פנימה והבנתי שזוהי חנות לגינון אורבני, יש שם כל מה שצריך, כולל מוצרי גינון מעוצבים שנירא לי כאופציה מוצלחת למתנה לחובבי גינון עירוניים, ורעיונות למתנות זה דבר שתמיד טוב לגלות. בחנות אפשר לקנות גם זרי פרחים, עציצים, כולל עציצי לוונדר ריחניים וסקיולנטים חמודים. אחרי שמצאתי את שושנ’ס, כך קוראים לחנות, בפייסבוק גיליתי שהחנות מציעה אפילו סדנאות לשיזרת זרים. זה היה מדהים להסתובב שם, רציתי לקנות הכל וגם להישאר שם, בחלל המושלם הזה.

זה לא קורה לי הרבה שאני עוברת בעיר ורואה חנות כל כך יפה. הלוואי ויהיו עוד כאלה, במיוחד באיזור נגה.

photo9 photo4photo6photo5 photo10 photo8photo7 photo3 photo1אז אם אתם באיזור, כדאי לכם לבקר בשושנ’ס, רחוב נחמה 6, מתחם נגה ביפו.

photo11

לבשתי: חולצה ישנה של VERO MODA, גי’נס גזור משוק בצלאל ותיק אהוב של BAGGU. אאוטפיט שניראה מושלם לעבודה בגינה וממש, ממש בא לי.

שיהיה שבוע מהמם וחג שבועות שמח!

תגובות

  1. נראה מקסים! ואני אוהבת את החולצה כמובן:))

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה,
      זה באמת החנות הכי יפה בעיר.

      מחק
  2. איזה טיימינג, כאילו ידעת שבדיוק קניתי סקולנטים (ועוד מיני עציצים) למרפסת, מתוך החלטה מודעת להיפטר מתדמית רוצחת-הקקטוסים שמשום מה נדבקה אלי (אני חפה מפשע!).
    אחלה פוסט לפתוח איתו את השבוע. תודה

    השבמחק
    תשובות
    1. בהצלחה באי רציחת קקטוסים. אני רוצחת עציצים חדשים בכל קיץ, אבל כבר התרגלתי לזה.
      קקטוסים קצת קשה לי להרוג עדיין, הם די עמידים, אבל זה שקר שצריך להשקות אותם ממש מעט. כדאי לתת להם מימם בקיץ לפעמים.

      שיהיה שבוע מעולה!

      מחק
  3. ממש אהבתי את הזר פרחים!

    השבמחק
  4. החנות באמת נראית מוצלחת, עשית לי חשק לסדנת שזירה ואת נראית יופי כתמיד!

    השבמחק
  5. וואו, אילו פרחים נהדרים, ממש תמונות יפות!! זה מזכיר לי חנות פרחים פתח תקווה שביקרתי בה פעם ואני ממליצה עליה מאוד לכל מי שגר/ה באזור.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!