יום שישי בבוקר - שמלה וכובע

aDSC_0016s aDSC_0020s aDSC_0027s aDSC_0036s (1)aDSC_0060s aDSC_0064s

קיץ של צרות עובר עליינו, אבל זה תמיד נחמד לעשות סיבוב בשכונה ביום שישי בבוקר כשכולם עוד ישנים ללכת לשוק לוינסקי ולאכול בורקס לפני שיש תור ולקנות תאנים טריות, לשתות מיץ גזר ולחזור הביתה לראות סרט. זה היה ה”יום שישי בבוקר” שלי. חשבתי שזה נגמר בזה, אבל זה המשיך להצצה לתוך גלריה ואז לטיול לפלורנטין שם קניתי כובע מעולה ופיסת underwearחמודה.

החלטתי לתעד את האאוטפיט שלי כי לא לבשתי הפעם ג’ינס קצר וגזור וכפכפים כמו ברוב ימי הצרות של הקיץ. רציתי להפוך את יום השישי לחגיגי קצת יותר. אני כבר מזמן די אפאתית למציאות ומשתדלת להתרכז בהנאות מסוימות ובעיקר בהנאות שלי. אני מניחה שהחיה הפוליטית שבי ישנה. היא עייפה ורוצה לקום לעידן אחר. בינתיים, אני רוצה בעיקר מיץ אננס ותאנים ועוד מהשמים המעוננים שיש כאן בזמן האחרון. 

יש לי גם חשק אדיר לשופינג אחרי המון זמן שלא רציתי כלום ואפילו קניתי כמה דברים שאולי אראה לכם בעתיד. ואם יש להם הזדמנות, כדאי ללבוש שמלה וכובע בכל יום ולחשוב בעיקר על עצמכם. זה ממש נחמד לפעמים.

גם התחלתי לראות מחדש את הסדרה “פלורנטין”. אני חושבת שזה התחיל די במקרה, אבל ניתוח פסיכולוגי קצר ולא מתייתר של המצב הנפשי שלי, מביא אותי להבנה שאני רוצה לחזור לשנות ה-90. אז תל אביב היתה החלום של כולנו וכולם דיברו על שלום. האופנה הייתה מופלאה והכל היה פשוט ואפטימי. אז זהו, אם בא לכם להיזכר בחיים שהיו אז, או לחוות אותם קצת מחדש, דרך אנשים שחלקנו חלמנו להיות, זה ממש כדאי, למרות שהמשחק די גרוע, חוץ מסמי הורי, אבל עיצוב הפנים של הדירות שלהם מרגיש אותנטי. זה פיצוי הולם. >>>>>>>> פלורנטין.

תגובות

  1. בחיים לא הייתי מנחשת שאת בחורה של בורקס:) הכובע מקסים! עשית לי חשק לראות שוב את פלורנטין ובעיקר לשמוע את הפסקול של הסדרה שכל כך אהבתי בניינטיז.. אני זוכרת את איגי רוקד לצלילי אינתא עומרי, נוסטלגיה..

    השבמחק
    תשובות
    1. אני בחורה של בורקס תרד וגבינה חצי חצי עם עוד מישהו.
      איגי הוא הדמות האהובה עליי שם וגם משחק הכי טוב.

      מחק
  2. הכי אהבתי בסדרה את שמלות הוינטאג' והתלתלים של תותי ואת אבשלום פולק היפיפה.

    השבמחק
    תשובות
    1. הסדרה הזאת כולה היא ממש טובה, למרות שברור שאיגי הוא הדמות הכי חמודה שם.

      מחק
  3. לפני כמה חורפים, כשתפסה אותי שפעת חריפה במיוחד, לא הייתי מסוגלת לעשות שום דבר חוץ מלצפות בפלורנטין. עדיין יש לי על המחשב את כל העונה הראשונה, עכשיו בא לי לראות שוב (ובמיוחד את הפרק על פתיחת עונת הרחצה, עם כל הסלבס מפעם). הדירות שם באמת מגניבות, פעם אפילו כתבתי עליהן איזה אייטמון. אגב, אני חושבת שהסדרה מנציחה בכל הוויתה את סופו של תור הזהב של תחילת הניינטיז בישראל.

    השבמחק
    תשובות
    1. הסדרה היא באמת כל מה שאהבתי בתל אביב כשעברתי אליה.
      זה אף עם לא היה ממש ככה ואף פעם לא גרתי בפלורנטין, אבל בתפיסה שלי תל אביב צריכה להיות ככה.
      זה אויל תמים, אבל נחמד שיש את הסדרה כדי להיזכר.

      מחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!