קצת קוסמטיקה של קיץ בשישי והגרלה לשיפור מצב הרוח!

photo3לאחרונה הגיעו אליי כמה מוצרים חדשים ולגמרי קייציים. רציתי לכתוב עליהם כבר קודם אבל זה לא הסתדר, וגם לקח לי זמן לנסות את כולם. את הבושם לא פתחתי כי החלטתי להגריל אותו בין קוראות הבלוג להעלאת המורל. נשמע קצת מצחיק, אבל אני מרגישה שהקיץ הזה די דורש את זה.

נתחיל מקרם ההגנה לפנים הנעים של ניוואה – מדבור בקרם ממש נעים וחסר ריח של קרם הגנה, חוץ מהשמש הוא מגן גם מנזקי הגיל, אם אפשר לכתוב את זה ככה ואם לגיל יש בכלל נזקים. למרות שאני רגילה לקרם הגנה מדרגה 50, גם זה עובד בשבילי בימים שאני לא מסתובבת הרבה בשמש. אחת החוזקות שלו היא באמת הריח הנעים והמרקם המפנק. כשאני מורחת קרם הגנה על הפנים בבוקר, אני מוותרת על קרם לחות והוא מעולה בביצוע שני התפקידים.

photo2בכלל, מה שאני אוהבת במוצרים האלה שעם שלושתם ואני מתכוונת לצללית הקרם של אליזבת ארדן והמסקרה בסגנון שלנות ה-60 של רימל וקרם ההגנה של ניוואה, זה שאפשר להשלים איתם שגרת איפור טיפוח מהירה בכל בוקר. לאחרונה החיים שלי התבלגנו בגדול כי אני קמה מאוד מוקדם בבוקר ובגלל זה, אני נוהגת להתאפר במשרד לאחרונה. אני מגיעה למשרד עם משקפי שמש שחורים ואחרי שתי דקות אני כבר מוכנה להתמודד עם העולם.

photo1צללית הקרם של אליזבת ארדן בגוון הבז’י שאני כל כך אוהבת מונחת בצורה נעימה על העפעפיים ולא יורדת או נופלת לבין קמטוטי העפעף, זוועוות שזכרתי מצלליות קרם אחרות. וכשאני במשרד במזגן היא נשארת עמידה לכל היום. מה שהכי כיף זה המריחה באצבעות שהיא מהירה ומדוייקת.

המסקרה של רימל עם המברשת העבה יחסית עושה את הריסים לשחורים מאוד ומדוגשים, מה שאני מאוד אוהבת ולמרות שאני מאוד בלונדינית אני מאוד אוהבת את הריסים שלי מאוד שחורים וחזקים, זה בטח כי איני נוהגת רוב הזמן להדגיש את הגבות החיוורות שלי ואני צריכה את הריסים השחורים כדי להבליט את העיניים.

ואחרון חביב, זה מוצר מדהים וחדש של ניוואה- שמן גוף  Firming body oil – Q10. הוא נספג מהר בתוך העור ומשאיר אותו ריחני וחלק. זה לא דורש הרבה זמן של התעסקות כמו רוב קרמי הגוף והוא מעולה לקיץ שבמהלכו אנחנו מתקלחים המון עם סבון והעור נוטה להתייבש וגם בגלל החיים בחללים ממוזגים שגם מייבשים את העור. הבנתי שהמוצר מתאים גם לנשים בהריון ומומלץ בניסיון למנעית סימני מתיחה. בכל מקרה, אני נהנת ממנו אחרי המקלחת, זה קצת שונה מבדרך כלל עבור מישהי שרגילה לקרמי גוף, אבלי איכשהו בקיץ החשק לקרם גוף יורד בגלל אווירת ההזעה, אז אולי זה הזמן לנסות משהו חדש.

photo4-001

ועכשיו לאחרון חביב, הבושם! מי מכן שאוהבת את הבשמים של קנזו ורוצה לקבל את הבושם החדש ממני, מוזמנת לעשות שני דברים פשוטים, לעקוב אחריי באינסטוש way2yellow ולשלוח לי מייל ל sefierlich at gmail.com זה כדי שלא תצטרכו להשאיר מייל בתגובות כי זה לא כל כך בטוח בימינו. אפשר, כמובן, להשאיר גם תגובה, אם בא לכן.

סופש נעים ושקט!

תגובות

  1. אני מכירה גם הרבה שמתאפרות בדרך למשרד, ברכב למשל.
    לא יצא לי להשתמש במוצרים האלו ואפילו מהמותגים אבל זה נשמע ונראה טוב
    סופ"ש רגוע
    נשיקות, טלי
    www.thepisceswoman.com

    השבמחק
    תשובות
    1. להתאפר ברכב זה ממש לא נוח, עדיף כבר להגיע לעבודה :)
      נשיקות

      מחק
  2. מתאים לי ביותר. עוקבת באינסטוש, שולחת מייל..
    אפשר לשאול באיזה קרם עם מקדם הגנה 50 את משתמשת בדרך כלל? תוכלי להמליץ?
    תודה,
    מירב

    השבמחק
    תשובות
    1. הי מירב!
      איזה כיף. תודה על התגובה :)
      אני משתמשת ב קרם של Kiehl's הוא נעים ועדין וממש קליל. הוא הכי טוב שניסיתי בינתיים.
      http://www.kiehls.co.uk/skin-care/by-concern/healthy-skin/ultra-light-daily-defense-spf-50
      יש חנות של המותג בקניון רמת אביב ובדיזינגוף סנטר.
      נשיקות וימים שקטים.
      ספי

      מחק
  3. היי אחלה פוסט! ראיתי שכתבת על צלליות אבל האמת שאני פחות משתמשת בזה, אבל אני פשוט מאוהבת במסקרות! הרבה זמן אני מחפשת המלצה למסקרה טובה, וזאת נשמעת מעולה אז אולי כדאי שאלך עליה! כתבת בפוסט שיש לך ריסים בהירים, את חושבת שהיא תיהיה טובה גם לכאלה עם ריסים כהים? כי אולי היא לא תורגש כל כך על ריסים כהים. מה את חושבת?
    בקשר לתחרות על הבושם- קול לגמרי! אני רוצה להשתתף, עשיתי לך פולו באינסטגרם ואני שלח לך עכשיו מייל. מגניב מגניב! :)

    השבמחק
  4. שמן הגוף של ניוואה נהדר וכך גם קרם ההגנה. הבושם מעלף בעיני. אצלי זה קורה כך עם הקפה, אם אני מאחרת לקום אתאפר בזריזות אבל את קפה הראשון של הבוקר אשתה בעבודה

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!