Clarins Day – 22.10.14

IMG_7029 IMG_7030IMG_7033 IMG_7035 IMG_7034 התעוררתי בבוקר שהיה אמור להיות גשום. אני חולה אז לא הלכתי לעבודה. לקחתי את תיק האיפור האדום הקטן עם מוצרי קלרינס וצילמתי אותם על רקע הג’ונגל הירוק שנשקף מחלון האמבטיה. בשבילי, כבר כמעט שנה, כל יום הוא Clarins day, כי איכשהו המוצרים האלה הפכו להיות האהובים עליי מכל האחרים. אני מניחה שהאריזות הזהובות המפתות וגם הריחות הנעימים וסוג של קלות  ופשטות מסויימת במוצרי ניקוי הפנים, וכמובן המסקרות המעולות.

השפתון שבתמונה – Rouge eclat – בצבע pink berry, הוא שעשה לי חשק לנסות שפתון לקראת החורף ואני לגמרי מאוהבת בו. הוא כל מה רציתי בשפתון חורפי. קצת כהה, קצת בורדו, לא חזק מדי ומאוד נעים. יש לו מן גוון של פירות יער, אחרי ששמו אותם בבלנדר ואז על השפתיים. והריח מעולה. לכל המוצרים יש מן ריח של פטל. משב רוח אירופאי מתקתק שכזה.

אם גם אתן אוהבות את המוצרים של Clarins, או רוצות להכיר, כדאי לכן לקפוץ ל- Clarins day ב 22.10.14, יום רביעי הקרוב. היום המיוחד יתקיים בסניפי סופר פארם שיקושטו בצבע אדום ושמח, במהלכו יציעו הנחות על כל המוצרים, והנחות משמעותיות על הרבה מוצרים מובילים, ותיקי מוצרים מוקטנים ינתנו במתנה בקניה מעל 349 ש”ח. שווה לקפוץ.

שבוע מעולה לכולם.

תגובות

  1. ראשית כל, תרגישי טוב ♥

    יצאו לך תמונות אומנותיות, איזה כיף של ג'ונגל יש לך מהחלון :-)

    תודה על האינפורמציה.
    נשמע שווה!

    תמי.

    השבמחק
  2. זה בתל אביב? אני הלומה!
    היה לי פעם פריימר של קלרינס, שגרם לי להרגיש כמו בחורה איכותית ובלתי מתפשרת :-P

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!