בגדי הספורט של אלכסנדר וונג ל H&M

IMG_6018 IMG_6025 רק גבר דקיק ממוצא אסייתי יכול לומר שהוא לא עושה ספורט בראיון ועדיין ללבוש בגדי ספורט כל הזמן. וזה כל כך נכון לימינו. אני אמנם עושה ספורט, לפחות משתדלת להתמיד אל מול העצלנות והעייפות, אבל ללבוש בגדי ספורט אני תמיד אוהבת.

הקולקציה של אלכנסדר וונג ל H&M היא מאוד חלק מהשיח האופני העכשווי. כולם מדברים על בגדים נוחים עם שיק והקולקציה הזאת מספקת המון שיק, עם זה אי אפשר להתווכח. הקולקציה ברובה שחורה ואפורה, עשויה מבדים מעולים הלקוחים מעולם הספורט, כולל בדי הסקובה, והאביזרים שמגיעים איתה הם לא פחות ממושלמים.

אני ישר מדדתי את הבגדים שהם אכן הכי ספורטיביים, אבל גם בעיקר מאוד מינימליסטטיים ונוחים. הלוגו WANG מודפס על חלק נרחב מהפריטים אבל איכשהו זה לא מפריע, כי בעולם הספורט זה מרגיש מאוד נכון. בקיצור, הקולקציה מאוד מעניינת ומגניבה, בעיקר למי שמתחבר לעולם הספורטיבי האפל ומתכוון ללבוש אותה מחוץ לחדר כושר. אם זה לא מדבר אליכם, עדיף לא לעמוד בתור בעזריאלי ב 6.11, אלא לפנות מקום למשוגעים לדבר. הקולקציה גם יקרה יחסית, לדעתי.

15582580876_dd2e25949c_z15420153268_4857b1a1eb_z 15582580146_d1daa520d6_z 15419625659_963c335ccc_z15607044902_ede969c844_z

טוב, ניראה לי שהבנתם את הרעיון הכללי.

אתם בעניין? 6.11 בעזריאלי. מוקדם בבוקר.

היכון, הכן, צא!

תגובות

  1. אני לא מאמינה שאני אומרת את זה, אבל זה מוצא חן בעיניי. בייחוד הטייץ(!!). בכלל, ראיתי היום את אחת המודעות והיא הכי הזכירה לי את מה שגוון סטפני לבשה בסוף הניינטיז, רק בצבעוניות מתוחכמת פי מיליון.
    אבל - אין שום סיכוי שאגיע להידחף בעזריאלי. אז כנראה שאשאר בסחבות החד"כ הרגילות שלי. בכל מקרה העבודה + לימודים לא משאירים לי יותר מדי זמן להתחד"כ, אז אולי עדיף בלי בגדי ספורט יקרים שרק ילבו את רגשות האשם.

    השבמחק
  2. אני מאוד מאוד אוהבתאת אלכסנדר, המינימליזם שלו גורם לי להרגיש כמו דמות של מורקמי. מהנעל נחרדתי, אבל המונוכרומטיות עושה את הכל יפה יותר

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!