סוף שבוע מעונן בים המלח

IMG_6048IMG_6049 IMG_6054IMG_7041-001האמת היא שבים המלח לא באמת ירד גשם, קיבלנו רק את האויירה הגשומה והצבעים היפים של הים בלי הגשם האמיתי שירד בסופ”ש שעבר בכל הארץ. אין כל כך מה לספר מעבר לזה שהעברתי סופ”ש רגוע עם ההורים שלי. שחינו, אכלנו, נחנו, קראנו ויצאנו לרוץ לחופי ים המלח. היה מושלם ורגוע. סגירה מושלמת לקיץ.

ביום השני השמש יצאה ואפילו קצת השתזפתי. ניצלתי את קרני השמש האחרונות ואת זה שאני נמצאת 400 מטר מתחת לפני הים, מה שהופך את השמש לקצת פחות אכזרית. וכמובן שנמרחתי בבוץ, הפעם כמעט לגמרי.

לבשתי: ביקיני של H&M, שמלת ים המלח שלי היא מציעה מלפני כמה שנים מ ZARA, כובע מחנות כובעים בפלורנטין.

הצלמת המוכשרת ומורחת הבוץ המקצועית היא אמא.

בדרך חזרה לתל אביב נסענו בגשם שוטף, כזה שלא רואים ממטר. אני ישנתי אבל גם בהיתי בגשם. דימיינתי שכבר הגיע החורף שהתגעגעתי אליו.

תגובות

  1. כיף לנוח קצת ולהירגע.
    התמונות מהממות!

    שיהיה לך שבוע טוב.
    תמי.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה, תמי!
      שיהיה לך גם שבוע מעולה :)

      מחק
  2. זו שמלה? זה הכי נראה מעיל.

    השבמחק
    תשובות
    1. זו לגמרי שמלה היא מאוד דקה, היא פשוט מכופתרת מקדימה ובצבע חול כזה.
      אני מאוד אוהבת אותה.

      מחק
  3. וואו... תמונות שעושות ריח של ים וטעם של מלח

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!