החיים בסניקרס

IMG_7091IMG_7106

רוצים לדעת מה קרה כשקפצתי מהגדר? זה די קל לנחש.

השמלה שלי נתפסה בוו השפיצי של הגדר היפה של הבית היפה הזה והתרוממה לה. ברחוב הקטן לא היה איש מלבדנו, אבל זה עדיין היה מצחיק לחשוף את התחת הלבן שלי לרוח.

זה נחמד שדברים מצחיקים קורים לפעמים. לדעתי, השמלה לא ניזוקה, אבל לא ממש בדקתי. ברגע שהיא חזרה לכסות את התחת שלי הייתי מרוצה.

זה היה ביום שישי שעבר וזה היה היום המושלם לשמלה עם רגליים חשופות וז’קט. בבוקר חמים אחרי הצהריים קריר. אבל תמיד נוח עם סניקרס לבנות. אני מושכת את הטרנד הזה כמה שיותר כי זה כל כך נוח. נעלתי אותן השבוע עם מכנסיים שחורים, וטרנינג אפור וכל דבר כמעט. מוזר, אבל ממש לא נמאס לי.

כל מה שאני לובשת ישן, מלבד משקפי ray banהחדשים שלי שקיבלתי במתנה מהמותג. מסתבר שיש להם גם קולקציית חורף. זה זוג קלאסי של wayfarers, כזה עוד לא היה לי. שני הזוגות החאירם שלי הם מדגם מדגמים אלרים. נתתי את הזוג לחבר שלי. הם יותר יפים לו. אני מעדיפה את השחורים שלי. שחור תמיד מנצח חום.

בשבוע הבא יש לי יומולדת. אני קצת מקווה שהתחזית תתממש ויהיה גשום. נלך לשתות קוקטיילים באווירה חורפית אמיתית, נדמיין שאנחנו חוגגים בחו”ל. בא לי לסדר את הציפורניים שלי, יותר נכון לתת למישהו אחר לעשות את זה בשבילי ועוד כל מיני דברים יחסית לא יקרים וכיפיים, כמו לראות את “משחקי הרעב” ולעשות מסיבת חפלה עם רותם שכבר מתוכננת ליום חמישי הבא. הכל הולך לקרות כמו שאני רוצה. אני רק מקווה שירד גשם. כי מי שנולד בסוף נובמבר, מגיע לו גשם ביומולדת וזר של כרינתמות צהובות מתולתלות.

נשיקות

תגובות

  1. אוהבת את הלוק הזה מאוד
    ותתחדשי על המשקפיים, הקלאסיקה נראית טוב עלייך :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירתי.
      אני אוהבת את הקלאסיקה שלי על האף.

      מחק
  2. לוק מקסים ולא מתאמץ!
    יש לי גם יום הולדת בעוד מספר ימים, התוכנית של יום הולדת חורפי באווירת חו"ל מתאימה לי בול :)

    נשיקות!
    מריה scorttarius-style.blogspot.com

    השבמחק
    תשובות
    1. חורף ביומולדת זו אכן המתנה המושלמת.
      תודה ותחגגי טוב!

      מחק
  3. כמה שאני מעריצה את הכתיבה שלך!
    ואת היצור הכי צהוב ומתוק שאני מכירה...

    השבמחק
    תשובות
    1. את היצור המתוק הכי חמוד שאני מכירה.
      באמת היא שכתבתי את הפוסט הזה פעמיים. הגרסה הראשונה הייתה הרבה פחות אופטימית ומחקתי אותה ברגע.
      כתבתי מחדש.
      עכשיו אני די מרוצה.
      נשיקות

      מחק
  4. תתחדשי על המשקפיים.
    מאד מתאים לך הלבוש הזה.

    גם לי יש יום הולדת בשבוע הבא :-)
    אבל לא כל כך בא לי גשם :-)

    שיהיה לך מזל טוב!

    תמי.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!