החולצה של החבר שלי

IMG_7080-001IMG_7062-001 IMG_6582-001 IMG_7058 IMG_7073-001 IMG_7060 photo (69)-001 הייתי רוצה לכתוב קצת על איך הייתה השנה שלי, אבל סוף השבוע האחרון היה כל כך מושלם שהוא איכשהו טשטש המון זכרונות מהשנה האחרונה. אני לא ממש טובה בלסכם, אבל זו לגמרי הייתה שנת ה- normcore#. לבשת ג’ינס וסווטשירט וחולצת פסים זולה וסניקרס. בכלל, זו הייתה השנה שבה לא התעסקתי יותר מדי בבגדים. אה, ולבשתי אוברול. זה היה כיף.

ביום שישי אכלתי בייגל עם סלמון בדליקטסן ושתיתי גזוז עם פירות ועליי קייל בדוכן קטן בשוק לוינסקי עם סיוי, קפצתי לקנות ירקות בשוק הכרמל, אכלתי לחם שיפון עם איקרה ממעדניית “אברמנטו” האהובה, ראיתי סרט, נהנתי משנ”צ מאוחר וארוחת ערב בבית ויצאתי בערב, כן, אפילו זה קרה, למסיבה מגניבה ברוטשילד 12. זה היה רצף אירועים כיפי, רגוע ומדהים. זה קרה כמעט בלי לתכנן כלום, בלי לצפות לכלום. גם בשבת היה ממש כיף ושקט ואפילו עשיתי ספורט בפארק, גם עם סיוי.

תודה לסיוי על התמונות ועל הכיף ולחבר שלי על החולצה על האוכל הטעים שהוא מכין, על זה שנוא מגיע מיפו לפתוח את הדלת כשהפתח שלי לא מסתובב ועל החמידות הכוללת שלו.

הייתי רוצה שהשנה הבאה תהיה שנה כזאת. שנה שהכל פשוט יסתדר. שיהיה לי הרבה זמן פנוי, שאצליח להתחבר לזמן בטבע, שאבהה פחות בטלפון הנייד, שלא ארצה שום דבר שאני לא צריכה, שאצליח בכל האתגרים ובלקום בחמש וחצי בבוקר בכל יום ותמיד ארגיש שעשיתי החלטה אופנתית נכונה ואהיה בסדר גם כשלא. שארוץ יותר ואדאג פחות.

את כל זה אני מאחלת גם לכם.

אז בסוף לא היה סיכום, רק תקוות לעתיד.

הכי חשוב, אני מאחלת לעצמי להיות שמחה עם איפה שאני נמצאת עכשיו. שלא ארצה לברוח.

בואי 2015! אני מוכנה.

נשיקות לכולם ושתהיה שנה מהממת!

תגובות

  1. נרגעת עם הפוסט שלך.
    אם אני אגיד בדיוק בחצות שהייתי רוצה להיות את, ואת תגידי בחצות בדיוק את אותו הדבר ממש, אז נוכל להחליף זו עם זו זהויות ולהתחיל סרט דיסני משעשע :)

    השבמחק
    תשובות
    1. את חמודה.
      נשמע טוב להחליף זהויות לרגע. למרות שבמקרה שלך, אני ממש סכנה לציבור :)
      שתהיה שנה מהממת!

      מחק
  2. בא לי גם שנה שבה הדברים פשוט מסתדרים, כמו שהם.
    שנה טובה בייב!

    השבמחק
    תשובות
    1. ניראה לי שלכולם בא....
      נקווה מאוד שזה יהיה כך.
      תודה, יקירתי. שנה נפלאה גם לך!

      מחק
  3. לחם שיפון עם איקרה 3> 3> 3>

    השבמחק
  4. אני גם רוצה את מה שאת רוצה

    השבמחק
    תשובות
    1. אז אני מאחלת לך את זה גם. אני לא גרידי בדברים טובים שאולי ואני מקווה שיקרו.
      נשיקות!

      מחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!