בתחנה המרכזית בתל אביב

photo 3 (4)photo 1 (4) photo 2 (5) photo 5 (2) התחנה המרכזית מתעוררת לחיים עם פרוייקט התחדשות עירונית של קולקטיב אוניה. מי שמעניין אותו התחדשות עירונית, חקלאות אורבנית, או סתם הופעות ואנשים חמודים, בלינק תמצאו רשימת אירועים שגורמים לי לקנא באנשים האלה על העשיה שלהם.

ביום שישי ביליתי בנווה שאנן עם רותי ועוד חברים. שמעתי לראשונה את Angelcy מופיעים וגיליתי להקה חמודה, קניתי קקטוס, קניתי בירה סינית וחטיפים תאילנדיים בסופר ובכלל, הסתובבתי באיזור שלא כל כך רגילים להסתובב בו למרות שעד לפני כמה שבועות גרתי במרחק של חמש דקות הליכה משם.

זאת לא הפעם הראששונה שלי בתחנה המרכזית ולא גיליתי משהו שלא ידעתי עליו קודם, אבל… אין ממש אבל. הייתי והרגשתי כמו בחו”ל בעיר שלי. הרגשתי שיש לנו דאון טאון שגרים בו אנשים אחרים, שזו עיר מפולגת מבחינה סוציאלית כמו כל עיר גדולה בעולם ושהייתי במקום שגרים בו כל האנשים שעובדים בכל העבודות שאף אחד מיאתנו לא רוצה לעשות. אבל יש שם מסעדות ויש שם חיים ויש שם תחנה מרכזית שהיא מבנה מגושם שמנסים לתת לו חיים חדשים וכיף שם.

אז תבואו!

תגובות

  1. הי ספי!
    התמונות שלך גורמות לתחנה מרכזית להראות קסומה (מי היה מאמין)
    מסכימה איתך לגבי Angelcy :)

    אפשר לדעת מאיפה החולצה הלבנה שלבשת?
    העדינות שלה נראית מוצלחת במיוחד

    חן

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה חן,
      התחנה המרכזית מודה לך על מילים חמות אלה, באמת הצליחו לעשות שם מקום חמוד וקצת שונה.
      לגבי החולצה, היא מאוד ישנה מהחנות "טנטי בקי" בבר כובא בתל אביב, בל יש להם מבחר גדול של פריטים עדינים, אולי תמצאי אצלם משהו דומה.

      מחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!