קפה בכיכר ביום שישי

aDSC_0012 - CopyaDSC_0002 - Copy aDSC_0033 - Copy aDSC_0074 - Copy aDSC_0079 - Copy aDSC_0001 - Copy aDSC_0045 - Copy aDSC_0090 - Copy

לבשתי: מעיל פרוותי קליל מתנת רשת פרופיל, חולצה ישנה של GAP, מגפונים של ZARA, משקפי שמש H&M (ישנים עוד מתקופת ניו-יורק).aDSC_0098 - Copy מתכון לבוקר יום שישי ראשון של השנה החדשה:

  1. מעיל פרוותי בסגנון ה”בוהו”. שנת 2015 הולכת להיות עבורי שנת ה”בוהו שיק”. נמאס מנורמקור הנקי ואני הולכת ללכלך אותו עם קצת פרווה סינטטית ופרנזים ואפילו הדפסים. כבר התחלתי בזה, אני רק אמשיך ואפתח את הסגנון שמעברבב בין שני הסגנונות האהובים עליי.
  2. קפה ומאפה מהבייקרי. אם לדייק, אז בלוברי מאפין והפוך קטן עם סויה בלי סוכר ובלי מכסה. אם כבר להתחיל את היום עם 500 קלריות, אז ממש לא צריך סוכר בקפה.
  3. חולצת פסים וטיץ שחור – כי פרווה חייבת להתערבב עם משהו ביסיקי.
  4. משקפיים ענקיים כי קמנו הרגע ולא התאפרנו.
  5. שיער לא מסודר – כי הלכנו לישון עם שיער רטוב ובבוקר צריך להתמודד עם ההשלכות. ובאופן מפתיע זה ניראה טוב (מרוב הכיוונים).
  6. רקע ירוק ושמיים אפורים על כיכר ריקה כמעט מבני אדם. מומלץ לנסות עד השעה 10:00.
  7. אקססוריז מינימליסטטים מכסף – עגילים נופלים זה תמיד טוב.
  8. המלצות להמשך הבילוי – סיבוב בקניון “גן העיר”. יש שם חלונות ראווה יפים וכובע אפור ומהמם (ויקר מדי, לכרגע) של ניין ווסט.

מאחלת לכולם להנות כמה שיותר מהשבוע החורפי שמגיע (מתחת לפוך עם תה וספר).

נשיקות ושנה מהממת!

תגובות

  1. זה המעיל השעיר המדובר? :-) מקסים והתמונות נפלאות

    השבמחק
    תשובות
    1. הי, כן, זה אכן הוא ואין שעיר ממנו.
      אמסור לצלם את המחמאות.
      נשיקות והמון תודה!

      מחק
  2. אני *מתה* על זה. הכי מתאים עם שיער סתור ובלי איפור, הלוק הזה. הייתי מגדילה ואומרת - עם איפור עיניים מרוח מהערב שלפני :)

    השבמחק
    תשובות
    1. מקבלת את התוספת. זה היה יכול להיות נכון עבורי אם הייתי יכולה בכלל למרות איפור שחור, כי אצלי הוא מרוח כבר בסיום המריחה.
      אולי אני צריכה לקחת את זה בתור פרוייקט לשנה הזאת, ללמוד למרוח אייליינר.. אין בוהו שיק מושלם בלי איפור שחור מרוח.
      תודה!

      מחק
    2. אין בעד מה. אגב, פתאום קלטתי שטיץ שחור, חולצת פסים, מעיל פרוותי ועגילים נופלים זה מאוד-מאוד-מאוד אידי סדג'וויק תנצב"ה.

      מחק
    3. אולי בגלל זה זה מסתדר לי

      מחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!