שיעור כושר עם Forever21

טוב, עברו עליי כמה ימים ממש לא קלים, ימי תקופת המבחנים. אני שונאת ללמוד למבחנים כי אני בעיקר מרגישה קצת זקנה מדי בשביל זה, ועוד ללמוד למבחן בשיטות מחקר. אני לא אהיה, כניראה, סליחה, בודאת, סטטיסטיקאית דגולה וגם אם אעשה מחקר אי פעם, בטח אקח סטטיסטיקאי שעזור לי. למזלי, באמצע כל הבלאגן והלחץ מהמבחנים זכיתי לכמה הפוגות קומיות בשבוע שעבר ואחת מהן הוא שיעור כושר ב HOLMES PLACE, פינוק מ forever21, שלאחריו אני ויאנה השתכשכנו קצת בג’קוזי ונתתי לפחות לגוף שלי להרגע מכל הסטרס.

כל הסיפור היה הפתעה מוחלטת. לא התאמנתי בחדר כושר שנים. פעם אהבתי את זה אבל רציתי לנסות פילאטיס וכל מיני סוגים אחרים של התעמלות. בסופו של דבר אני די מתגעגעת. בזמן האחרון אני רצה על חוף הים, לבד או עם חבר שלי, אבל זה לא מרגיש מחייב כמו חוג כושר שמשלמים עליו, או כזה שאפילו גורם לי לקבוע עם חברה ואז בטוח שאסור להבריז רק כי אני עייפה. בכל מקרה, בעקבות השיעור הזה שהיה קשה ומדהים בו-זמנית, החלטתי לעשות כושר בצורה יותר ממוסדת. השיעור שהעבירה לנו המדריכה נקרא עיצוב דינאמי והסבל המתוק הזה כלל מגוון תרגילים בתנועה וגם קצת תרגילי כח בקבוצה, מה שהיה קצת מאתגר בהתחלה, אבל בסופו של דבר זה היה סוחף ומעורר. עד הערב עוד הרגשתי את הבאז בגוף שלי.

מאז כבר הספקתי להתעניין בחדר כושר בדיזניגוף סנטר שהיה לי מנוי בו כשהוא רק נפתח, אי שם ב 2007 בערך. המיקום שלו ממש קרוב לבית וזו נקודת המפתח כאן, הקירבה. ואני לגמרי שוקלת לעשות את זה שוב. בינתיים, קניתי לי חבל קפיצה רציני ואני הולכת לקפוץ בו והרבה ואני בטח אזיע. יש טענה שאומרת שרבע שעה של קפיצה מאומצת על דלגית שווה לחצי שעה של ריצה. אני מתכוונת לבדוק את זה ממש בסוף השבוע הזה ואשמח לדווח. הזיכרון שיש לי מקפיצה על חבל זה שבבגרות בספורט 150 קפיצות בדקה העניקו לי את הציון 100 במקצוע החשוב הזה. מעניין כמה אני מסוגלת לקפוץ עכשיו.

פוראבר 21kכולנו לבשנו Forever21, מן הסתם. יש בארוני לא מעט בגדי ספורט שלהם שקניתי לראשונה עוד בניו יורק. אי שם מזמן כשחיי היו חלום ורצתי לי בסיבובים סביב גרמרסי פארק והלכתי ליוגה חמה עם סיוי.  עכשיו forever משיקים קולקציית ספורט ממש כיפית שכוללת גם עיצובים מאוד טרנדיים, כמו שיאנה לובשת וגם פריטים ביסיקיים וקלאסיים כמ ושאני בחרתי.  אני לובשת ג’קט ריצה שחור מחורר עם אריג אלסטי בצידי הגוף שעלה רק 139 ש”ח וטיץ שחור פשוט כי אני פחות בקטע של בגדי ספורט צבעוניים בחורף. צבעים אני יותר אוהבת בקיץ. הבדים מהם עשויים הפריטים טובים וחזקים ויש שם מגוון די רחב שמשתנה כל הזמן. יש לי אפילו מכנסי ריצה מבד דק ולא נצמד שמתנפנפים ברוח כשאני רצה והם עלו לי סכום סביר למדי של 80 שקלים. לדעתי, אלה מחירים מצחיקים יחסית למה שבגדי ספורט עולים מאז שהם הפכו להיות כל כך טרנדיים. unnamed (6) unnamed (5) unnamed היו גם כמה רגעים לא קלים, אבל הבנתי שאני צריכה נעלי ספורט חדשות. בא לי משהו מאוד מינימליסטי. בעיקרון, אני לא אוהבת להחליף נעלי ספורט רק בגלל שינויי הטרנדים, כי שלי עדייןמעולות, אבל קניתי אותן לפני מספיק זמן. ניראה מה יבוא לי עכשיו.

unnamed (4) כולן היו רציניות.unnamed (3) היו גם שייקים. תודה ל Forever21 על האירוע המפנק ועל שהזכירו לי שחדר כשר יכול להיות כיף.צילום_אלירן_אביטל_105 (Custom) ניראה לי שהגוף שלי היה זקוק לריקת המרץ הזאת וזה פשוט היה צירוף מקרים מוצלח.unnamed (10) צילום: אלירן אביטל. תודה!

אז שיהיה סופ”ש נפלא לכל מי שחוגג ומי שלא. אני תמיד חשבתי שריצה בים בזוג זה בילוי רומנטי. ממליצה על 5 קילומטרים צפונה על הים ומיץ ירקות בדרך חזרה. אני הוכלת לאפות עוגיות בצורת לב, ואפילו קניתי מערוך לשם כך היום.

נשיקות לכולם!

תגובות

  1. נראה שעשיתם חיים שם... אני אישית לא הייתי בחדר כושר שנים, אולי באמת הגיע הזמן לעשות עם זה משהו :)

    סוף שבוע נעים!

    מריה scorttarius-style.blogspot.com

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי כדאי לך.
      זה נותן אנרגיות אדירות בעיקר אם הולכים עם חברה. ממליצה!

      מחק
  2. אני מקנאה בך מאוד על זה שבכל זאת מצאת זמן לדחוק חד"כ לתקופת בחינות. זה נראה ממש כיף וגורם לי להרגיש פדלאה מתמיד. חוץ מזה, עשית לי ממש חשק ללכת לחד"כ עם חברות (אבל זה אף פעם לא קורה! כל חברותיי התייאשו ממרכז הספורט של האוניברסיטה).

    אם את קונה נעלי ספורט חדשות אני ממש ממליצה לך לקנות זוג צבעוני. לי יש נייקי כמו של יאנה, רק בשוקינג-טורקיז, והן אחד הדברים המשמחים.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני תמיד עושה משהו נחמד בזמן שאני לומדת הרבה, אחרת אני אשתגע.
      מצד שני, זה לא שאני חייבת לקבל 100 בהכל, כך ששפיות היא גם בעלת ערך גבוה בתקופה הזאת.
      וקניתי נעלי ספורט חדשות, נייקי שחורות עם גל ושורוכים ורודים.
      בקרוב מקווה לעשות פוסט איתם. החלטתי לוותר על לגמרי זוהרות, אבל שלי גם ממש יפות.
      נשיקות ובהצלחה בכל המבחנים1

      מחק
  3. אנונימי28 מרץ, 2015 14:17

    נראה מעולה וכייפי ביותר. אחלה דרך לעשות כושר. בקבוצה זה הכי כיף ומהנה ואפילו קל. אני ממש לא אוהבת לעשות כושר לבד.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!