שמיים כחולים

aDSC_0002saDSC_0010s aDSC_0022saDSC_0034saDSC_0045s aDSC_0060s aDSC_0066s aDSC_0065s aDSC_0072s aDSC_0077s אם ביום שישי היה קיץ, אז ביום שבת היה אביב. וכן, עשינו פיקניק בים והוצאתי לטיול את סל הפיקניק שלי שקניתי בקיץ של 2010 כשחזרתי מיפן והיה לי חשק עז לכל דבר יפני וסל מקש היה אחד הדברים. הוא הופיע בבלוג אז, אחרי שאמא שלי תפרה עליו את פרחי הדובדבן שקניתי בקיץ 2009. שמחתי לגלות שהוא שרד בארון.

אני אוהבת את הסבנטיז וייב של הג’קט הצבאי שלי עם החולצה הרקומה הזאת והכובע. הייתי שמחה להתלבש כך בכל יום. בכלל, התגעגעתי לג’קט הצבאי שלי. פליז שיהיה כבר חם!

אכלנו סביצ’ה שחבר שלי החמוד הכין לנו מדג טרי בבוקר עם פיתה מרובעת וגם קצת תותים, ושתינו ערק ולימונדה ושמענו מוזיקה גרועה של אנשים שישבו קרוב אלינו. השמש הייתה מלטפת וחמימה ואני הסתתרתי מתחת לכובע. 

דברים שאני רוצה השבוע:

1. ללכת לחדר כושר שנרשמתי אליו

2. שיהיה כבר חם

3. שהשיער שלי יגדל

4. משקפי שמש חדשים מהממים

5. שיהיה כיף בפורים

6. להתחיל לכתוב משהו רציני ולא שטויות

7. להכין גלידה מפירות קפואים עם המכונה שקניתי בשי לפסח כמו עקרת בית אמריקאית בשנות ה-50

8. אני מתגעגעת ללימודים, אבל הם קצת מלחיצים אותי פתאום

היה לי יום ממש גרוע היום אני מקווה שהוא הולך להשתפר. אביב זו תקופה מעולה לכל מיני דברים כיפיים ואני אהיה אופטימית!

ערב מהמם לכולם!

תגובות

  1. אביב זאת לגמרי תקופה לדברים טובים ואת כרגיל מהממת.
    נורא יפה לך השיער ככה! אני תמיד בעד קארה :)
    נשיקות

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה. הקארה ואני כבר הרבה זמן יחד. בא לי ארוך כבר. אוף!

      מחק
  2. עשית לי חשק לתיק קש. שזה משהו שלא היה לי חשק אליו כבר יותר מעשור.
    ולמכונת גלידה.
    גיברת, זה מאד לא ריווחי לי להיות מכורה לפוסטים שלך!
    :)

    השבמחק
    תשובות
    1. יקירתי,
      תיק קש, זה חשק זול יחסית. שלי בטח עלה משהו כמו 30 ש"ח בשוק בצלאל. אין לי מושג איפה משיגים כאלה בימינו, אבל לפחות זה לא חשק לשאנל.
      והמכונת גלידה, היא מגה שווה. יוצאת גלידה כיפית מבוססת בננות בלי סוכר ומפירות קפואים בלבד. בתור שונאת מכשירי מטבח, אני ממש מרוצה.
      http://yonanas.com/

      מחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!