שבת בבית עם חבר ירוק

aDSC_0077s (2)

אחרי כמה ימים די מתישים ולוהטים של פורים החלטנו לבלות היום את כל היום בבית. התעוררנו בשבע ונמרחנו במיטה עד כמעט תשע ואז קמנו כי היינו רעבים. הכנו שקשוקה עם זוקיני, בזיליקום וחתיכות פטה, שתינו תה ירוק וראינו House of cards. אחר כך אפיתי מאפינס מקמח תירס לפי המתכון של המתכון של אורנה ואלה, אבל שמתי חצי מכמות הסוכר ויצא מעולה, ובישלתי ארטישוקים במים. והיום עוד לא נגמר. מיד אצא סוף,סוף לפארק לפיקניק קצר.

אני חושבת שזה חלק מהימים האלה שאני מרגישה שבאמת נחתי. שביליתי בבית ברוגע, שקט, עם מוזיקה, סרטים, סדרות ואוכל טוב שהכנתי. בימים האלה אני מרגישה שבשביל לי זה יש לי בית, לא רק כדי לישון בו במהלך השבוע בין העבודה, הלימודים, החדר כושר וקצת פגישות עם חברים, כשעוד נשאר לי כח, אה וגם אירועים שקשורים לבלוג וכתיבת וצילום.

ביום חמישי הייתי בחופש וניצלתי את היום לטייל בעיר ולקפוץ לשוק הכרמל כדי לקנות את עציץ האש הירוקה החדש שלי. אביב זה זמן מעולה לעציצים והחמוד הזה עלה רק 50 ש”ח. הוא לא ענק ומגה ארוך, אבל הוא חמוד כמו שהוא.

את הצילומים האלה צילמנו סתם בשביל הכיף. קצת באווירת פורים כי אני תמיד אוהבת להיו תארנב ורוד, וקצת כי סידרתי את הבית ומצאתי את כל אוסף הפריטים המשונים שקניתי בטיול לטוקיו לפני חמש שנים. הסרט לשיער עם חוט המתכת, הקלוגס הפרחוניים וכל אווירת צבעי הפסטל שהאביב גורם לי לחבב.

aDSC_0073saDSC_0026saDSC_0094saDSC_0098saDSC_0019s aDSC_0048sאה וגם הפן הזה חדש, הוא של רמינגטון. לפני שקיבלתי אותו במתנה מהמותג לא היה לי פן מעולם. תמיד רציתי, אבל אף פעם לא קניתי ועכשיו יכול להיות לי שיער חלק ונעים בין רגע. לשיער לשי מספיק שייבשו אות ועם פן כדי להיות יחסית חלק. מה גם שהפן הזה הוא בגוון מרסלה המעולה והוא גף מעיף חלקיקי משי שיש על גוף החימום שלו לתוך השיער. נשמע מוזר, אבל כך הוא תוכנן. כדי שהשיער יראה חלק ומושלם.

aDSC_0002s (2)aDSC_0081s חולצה ZARA, כל השאר מיפן. עציץ משוק הכרמל.

אני יושבת ומעיפv על עצמי אוויר קר מהפן. חם היום. אבל כיף. אם רציתם לראות למה התחפשתי cפורים, אתם מוזמנים לבקר באינסטגראם שלי.

נשיקות

תגובות

  1. התמונות מהממות. יש ימים שפשוט צריך להיות בבית..אחרי כל מסיבות הפורים אני גם מרגישה שאני חייבת זמן מנוחה בבית.
    העציץ הורס!
    שבוע מהמם 3>

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, דרלינג!
      הייתי חייבת את היום הזה. חבל שנגמר כל כך מהר :(

      מחק
  2. עכשיו בא לי פן וזארה והכל בגללך! ;)

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!