שותה קפה בנחת וקוראת Kinfolk בשבת

aDSC_0030s aDSC_0028s aDSC_0021s

מה הסיכוי שיפתחו ממש מול הבית שלי את בית הקפה הכי חמוד בעיר, שמגיש את הקפה הכי טעים בספלים פסטליים מושלמים שמגיעים בגוון הכה קרוב לעטיפת הגיליון החדש של Kinfolk שהגיע בדואר, באיחור, בדיוק ביום שישי הכי חם שלפני יום שבת שבו אנחנו יושבים לקפה. ואיך זה בכלל הגיוני שאני לובשת את בגדי האביב המושלמים של Lee שניראים מאותה משפחת הגוונים של כוס הקפה ועטיפת המגזין?

אם לא עקבתם, לא נורא. הסיכוי שכל זה יקרה הוא אמנם לא גדול, אך זה מעודד שיש כוחות בעולם הזה שמייצרים אסתטיקה שהיא בדיוק כמו שאני אוהבת. שהמלצרית ב”נחת” זוכרת שכבר ביקשתי את הקפה שלי בספל טורקיז וצילמתי אותו כשהמקום רק נפתח וזה נחמד שהפרחים הורודים באגרטל השקוף הם בדיוק בגוון הנכון.

גם הכיסאות הלבנים הם מושלמים.

זה לא שהייתי מאוד סובלת אם זה היה אחרת. אינני אובססיבית לגבי דברים כאלה, אבל לגלות שהדברים הם בדיוק כמו שאני רוצה זה פשוט תענוג צרוף.

אני לובשת כאן אאוטפיט אביבי של Lee שמורכב מחולצה חצי שקופה ונעימה שיכולה ללכת מעולה גם עם ג’ינס גזור וג’ינס מקולקציית קיץ 2015 שנקרא Skin to skin והוא צמוד ואלסטי ונעים בדיוק במידה הרצויה, ויש לו שטיפה מעניינת עם כתמים קטנים. אני אוהבת רק ג’ינסים כהים בגלל שהבהירים מרושעים קצת לירכיים שלי, והזוג הזה מעולה לאביב, לחודש וחצי הבאים, עד שיהיה חם ואזנח אותו לטובת השמלות.

aDSC_0020saDSC_0029s aDSC_0002s (3)כשאני יושבת ב”נחת” אני לובשת ג’ינס וחלצה של Lee jeans וסניקרס של בנסימון.

ועכשיו קצת על Kinfolk

אני מחבבת את הסגנון של ה- Slow living וכל הרעיון מאחוריו שהמגזין הזה מקדם. שהחיים צריכים להיות יפים, מענגים, מלאי מפגשים חברתיים, פאיים, כלי חרס מושלמים ועציצים שמצטלמים נהדר. אה, וגם ים ומלא חופשות בטבע. למרות כל החיבה שלי והניסיון שלי עצמי לחיות חיים כאלה שהם גם פוטוגניים, אני לגמרי לא חושבת שכל מה שהם כותבים זו האמת האחת המושלמת ולפעמים הם קצת מתקתקים ומעיקים מדי, אבל את הגיליון הזה הזמנתי כדי לקבל השראה למה לעשות עם החיים שלי. הגיליון האחרון הוא בנושא קריירה, עבודה, יזמות והרבה קפה, כי חברי כת ה- Kinfolk שותים הרבה קפה טוב.

אחרי קפה עם חבר, החלפתי בגדים ונעסנו לשתות סודה על חוף הים. ישבנו ודיבנרו והסתכלנו על הים ועל האנשים. אחר כך נסענו ליפו, אכלנו דגים ובהינו בדגיגים שטורפים חתיכת לחמניה שמישהו זרק אל תוך מי הנמל. אם זה לא Slow living, אז אני לא יודעת מה זה כן.

שיהיה לכולם חג שמח ואביבי ושהכל יהיה כמו שאתם רוצים.

ואם גם אתם מחובבי ה- KINFOLK ועוד לא נתקלתם בשאלון הזה, אז נא להקליק ובהצלחה!

תגובות

  1. אני אוהבת פה הכל. מעולה! מקווה שהמזג אוויר האביבי הזה ימשך כמה שיותר
    חג שמח! 3>

    השבמחק
  2. הכי כיף! חג שמח בובה :-)

    השבמחק
  3. פוסט אוירה מרענן וכייפי!
    חג שמח מותק!

    השבמחק
  4. איזה פוסט כיפי!

    השבמחק
  5. אני מתה על קפה נחת. זה כאילו מישהו התייעץ איתי מה בדיוק אני רוצה שיהיה בבית קפה, ואז יצר מקום כזה. והקפה שלהם מעולה.

    השבמחק
  6. קפה הבית שלי הנוכחי לאחר שבגדתי בקפה לנדוור. דודו אחלה גבר וכריס המלצרית הסקסית שזוכרת כל לקוח וההזמנה שלו.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!