משהו לגוף העייף שלי

וואו, פתאום הבנתי שכבר שבועיים לא כתבתי פוסט בבלוג. אני חושבת שבשבוע האחרון נכנסתי לבלוג בכל יום כדי לספור את כמות הימים שבהם נעדרתי. הייתה לי תקופה מטורפת. לא הצלחתי לעצור לכמה שעות כדי לכתוב על מה שעובר עליי. הייתי באילת, עבדתי המון, היו גם ימים שלמדתי בהם יותר מהרגיל, היה את פסטיבל דוקאביב, היו בילויים, קצת כושר וממש מעט שינה.

אבל באחד הימים האלה עצרתי לרגע כי פשוט לא יכולתי להתמוד עם המירוץ. הזמן לא נחסך כשרצים נגדו, יש לו את הקצב שלו ובכלל לא אכפת לו מה נספיק. הגב העליון שלי כואב באופן קבוע וזה עוזר לעשות פילאטיס ומתיחות לגב, אבל זה אף פעם לא מספיק. אז חשבתי כבר לא מעט זמן להזמין לי תור לשיאצו. מזכרונות העבר זה עזר לי. דחיתי את זה המון זמן גם כי לא ידעתי למי לפנות ואיזה מטפל לבחור. באתר של קופת החולים שלי לא ממש מצאתי משהו ואז יום אחד הופיעה במייל שלי מכתב ובו ההצלה שלי.

קיבלתי מייל מהחמודים מאפליקציית Holisty, אפליקציה המאחדת בתוכה מגוון של מטפלים בכל מקום, גם כאלה המגיעים הביתה, ובמרחק של בכמה ליטופים על מסך האייפון שלי. כך פגשתי את עומרי רבינוביץ’ שהיה מקסים ועשה לי את כל מה שאתם רואים בתמונות. עמרי הוא מטפל ברפואה סינית ובביקור אחד הכיר לי את הדיקור וכוסות הרוח. מעבר לשיאצו הנעים שהגב שלי היה כה זקוק לו.

אז איך זה עובד? באפליקציה ניתן לחפש מטפלים לפי סוג הטיפול שאתם רוצים לקבל, יש מחירים קבועים לטיפולים שמזמינים דרך האפליקציה והם מאוד הגיוניים. בנוסף, ניתן לראות דירוג של מטפלים וגם תמונה וכמובן מספר טלפון כדי לשוחח עם המטפל, להכיר, לברר את כל מה שתרצו לדעת ולקבוע תור לטיפול.

IMG_0033IMG_9304IMG_0035הטיפול היה מסקרן, חדש ומעניין. היה לי מאוד נעים והוא גם קצת נכנס לקטגוריה של לעשות דברים חדשים ומפחידים. הדיקור הוא אחד הדברים הנעימים והמרגיעים שעשיתי עד כה. גם חברה שלי ליה התחילה סאשנים של דיקור בזמן האחרון בלי שבכלל דיברנו על זה. זה מרגיש כמו הדבר הנכון לעשות ולהשקיע בו את הכסף. הרבה יותר נכון מלקנות עוד חפץ או בגד, לפחות בעייני. אני הולכת לעשות זה שוב. הגב שלי יודה לי וגם אולי נפש שתזכה לשעה של מנוחה ושקט.

*תודה לHolisty על המייל ברגע הנכון.

ממליצה לכם גם להוריד את האפליקציה ולפגוש את המטפל שלכם שיעשה לכם נעים ברגע שהכי תצטרכו את זה.

ואני חוזרת בקרוב עם פוסטים מהחופשה האקזוטית שלי וכל מיני דברים אחרים טובים ומגניבים.

זה יום מושלם לכפכפים וגלידה.

תגובות

  1. וואו כל הכבוד על האומץ לנסות דברים חדשים!
    אני נורא מפחדת ממחטים וכוסות הרוח גם נראית חוויה מוזרה.
    נשארו גם סימנים כחולים אחרי הטיפול של הכוסות?

    נשיקות,
    מריה

    השבמחק
    תשובות
    1. הי,
      זה ממש לא היה מפחיד, יותר נעים ומרגיע. המחטים מאוד דקם וחוץ מהדקירה הקטנה בהחדרה שלהן זה בכלל לא כואב.
      לגבי הכוסות רוח, זה לא השאיר שום סימן. הוא עשה לי בעדינות. גם כוסות הרוח הקטנות לא משאירות סימן.
      ממש מומלץ!

      מחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!