זכרונות מהעיר הדרומית – חלק א’

aDSC_0118sלפני שבועיים חזרתי מאילת מארבעה ימים של מנוחה, רוגע וכיף. גיליתי את אילת מחדש אחרי היעדרות של בערך 6 שנים. תמיד אהבתי לנסוע לשם, אבל אף פעם זה לא היה היעד המושלם ל חופשה. הפעם זה היה נופש מושלם למדי. אפילו הנוף מהחדר דמוי הבקתה שלנו ב”מלון אורכידיאה” היה יפה ושלא נדבר על קיר הזכוכית שמאפשר לראות את הים והמבנה החמוד של המצפה התת-ימי בזמן שמבלים על שפת הבריכה. חופשה עם נוף לים יש בה ערך הרבה יותר גדול ממה שמייחסים לה. אין תחושה נעימה יותר בבוקר מלקום ולבהות בים הכחול.

צילמתי בנופש הזה המון תמונות, פשוט כי הכל היה כל כך יפה, כמעט לא מכאן. בפוסט הזה יש תמונות שצילמנו בבריכה בשבע בבוקר, לכן היא ריקה. התכוונתי לצלם רק כמה תמונות, אבל היה קשה לעצור. כל כך יפה ונעים שם. אחר כך השתזפנו עד 9 בבוקר, שזה בשעות שמותר להיחשף בהן לשמש (עם קרם הגנה, כמובן) עד ארוחת הבוקר.aDSC_0058saDSC_0049s aDSC_0097sבבוקר לקחתי את הזמן להתאפר ולעשות הכל ברגוע, ככה זה כשהיקיצה הטבעית שלי היא בשעה 6. בחרתי להתאפר בגווני השקיעה. איפור רק ורדרד וקיצי עם צללית ורודה ישנה של אסתי לאודר שמצאתי בבית, סומק קרם ומסקרה של קלרינס שהאהובים עליי לאיפור זריר ושני שפתוני צ’אבי סטיק של קליניק שיחד יוצרים גוון קורלי מתוק על השפתיים.

בחרתי לא לעצב את השיער שלי בשום דרך. רציתי את מראה החופשה הלא מתאמץ וגם להניח לו קצת. לא דרוש ממנו דבר ולא לעצב או להחליק אותו. אז הוא ממש לא מטופל בתמונות ואני די אוהבת את זה. עדיין ממש מחכה לו שיתארך כבר.aDSC_0033saDSC_0064saDSC_0089saDSC_0113s aDSC_0122s aDSC_0129s aDSC_0158s aDSC_0167s. aDSC_0152s aDSC_0195saDSC_0187saDSC_0231s aDSC_0218sלבשתי: שמלה לבנה היפית ועל זמנית קניתי לפני המון שנים וכבר הופיעה בעבר בבלוג כאן וכאן, ג’קט פרנזים חום ואהוב וחדש שאמא תפרה לי לפני כחודש, ג’ינס גזור מושלם מלפני כמה שנים שנקנה בשוק בצלאל, בגד ים שאמא קנתה לי בחו”ל, כובע מחנות הכובעים בשנקין –אלנבי, סנדלי zaxy מהממים מברזיל, ומשקפי שמש של marc by marc  מאירוקה.aaDSC_0362s

ממליצה לכם על חופשה אילתית רחוקה מהעיר ומהקניונים. קרובה למצפה התת-ימי ולריף הדולפינים ולים הכחול. אורכידיאה הוא מלון קצת שונה, עם חווית חו”לית ושירות מעולה. מחכה כבר לחזור לשם.

כמו שאתם מבינים, לא עשיתי באילת הרבה, אבל בפוסט הבא אכתוב על מה הכי אהבתי בעם הדרומית. רמז בפסקה מעל.

יצא לי קצת מתאים לחג עם כל הלבן הזה והדקלים הלבנים. אז שיהיה חג שמח!

נשיקות

תגובות

  1. אני קצת סולדת מאילת כבר כמה שנים טובות ועד כה את היחידה שהצליחה לעורר בי חשק כלשהו לחזור לשם. דרך המצלמה והעיניים שלך זה נראה כמו יעד כל כך פוטוגני ומושלם :)

    השבמחק
    תשובות
    1. במהלך ניסיון להיות בן אדם פתוח הפסקתי לסלוד באופן גורף מכל מיני דברים וגם מאילת. בכלל, זאת עיר רחוקה עם ים יפה ואווירה אסקפיסטית, ואם בוחרים במלון הנכון, אפשר לגמרי לשכוח מכל הדברים רעים בעיר ורק להינות מהכיף. נשיקות ותודה!

      מחק
  2. הדבר היחיד שאני אוהבת באילת בד״כ הוא צלילה, אבל היא הפכה להיראות כמו יעד טרופי מושלם בפוסט הזה

    השבמחק
    תשובות
    1. הפעם לא צללתי. אבל לגמאי מסכימה איתך שאפשר לראות בה יעד טרופי. עוד על זה בפוסט השני על אילת.

      מחק
  3. לא יאמן שעשית לי חשק לנפוש באילת. נראה שהייתם במקומות מרוחקים מאנשים ומהבסטות של שרשראות עם שם כתוב על אורז.
    צילמת תמונות יפייפיות ואת נראית מעולה בבגד ים!
    מחכה לפוסט השני של אילת :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, בובה!
      באמת היינו רחוקים. אורכידיאה נמצאת בחוף הדרומי בדרך לגבול עם מצרים ויש שם פחות מלונות על מטר מרובע וכך גם בני אדם, שזה טוב :) ובעיקר נוף לים. זה ממש מוסיף להנאה ורגיעה בחופש. ממש ממליצה.
      ולגבי הבסטות, הן כבר לא שם ואיל תניראת הרבה יורת נקיה, יש שם מן בזאר קטן שכל הדוכנים מרוכזים שם. וכן, הייתי במרכז העיר פעם אחת למטרות שופינג של דברים ספציפיים ללא מע"מ. נשיקות

      מחק
  4. אוי כמה שאני מתעבת קיץ, שמש, בגדי ים, ואת אילת (למרות שתכל'ס לא הייתי שם מאז שהייתי ילדה), ועדיין, כמו שלובה כתבה, התמונות שלך עושות אפילו לי חשק לכל אלו. (וגם לכובע הזה, שמשום מה לא ראיתי בחנות שבפינת שינקין-אלנבי).
    ועוד משהו - תמיד אומרים שבגדי ים לבנים יפים רק על שחומות. נראה לי שהפרכת את ההיפותיזה הזו...

    השבמחק
    תשובות
    1. הי, כיף לראות תגובה שלך :)
      למרות שבחרתי רק פריימים מסוימים לפוסט, כל החופש היה מקסים וגם מזג האוויר לפני מכות השרב היה מעולה. אם לא היית מאז שהיית ילדה, זה יכול להיות נחמד לבקר.
      ולגבי בגד הים, תודה! אני לא מאמינה בחוקי אופנה למיניהם וכל מקרה חייב להיבדק לגופו. אני חושבת שזה חוק אופנה מטופש נכנס לתודעה שלנו בשנות ה-90 כשהיה באופנה מינימליזם על גופות שדופים. באופן כללי, לבן מתאים לכולם, רק צריך לבחור את בגד הים הנכון. והכובע, קניתי בשנה שעברה, הוא היה בפנים הדוכן וניראה שיש לו כאלה כל שנה. נשיקות.

      מחק
  5. הכל נראה מושלם וזה בא לי ממש בול, כי בסופשבוע הקרוב אהיה בחופשה באילת [לא מבחירה] בדיוק במלון הזה. מקווה שיהיה לי כיף כמו שנראה שהיה לך :)

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף לך!
      אני ממש מקווה שיהיה לך כיף כמו לי. לכי לבקר את הכרישים ואת הדולפינים בריף הדולפינים. יפה שם ואקזוטי לא פחות
      נשיקות

      מחק
  6. יש לי כובע בדיוק כזה ובדיוק מאותו דוכן. נראה לי שלא חבשתי אותו שנתיים, מאז אחד הביקורים שלי בכרתים. איכשהו תל אביב מרגישה פחות מתאימה לזה. גם אני לא הייתי באילת משהו כמו שש שנים, הפעם האחרונה הייתה בצבא ולא במסגרת נופש. זו הייתה גיחה ממוקדת מאוד בענייני עבודה.
    ולגבי הבגד ים הלבן - הזכרת לי סיפור נהדר של דורון נשר מתוך הספר "אחד ברעננה". אם לא קראת אני ממליצה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני הולכת עם הכובע הזה גם בעיר, כדאי לך גם!
      אילת השתפרה בשנים האלה, לדעתי.
      לא קראתי, תודה על ההלצה.

      מחק
  7. פעם ראשונה שאני מגיבה בבלוג (אבל בהחלט לא הפעם הראשונה שאני מבקרת בבלוג:)) וגם אני מצטרפת לבנות - עוררת בי חשק מחודש לבקר ולנפוש באילת, המלון נראה פשוט מדהים....לא היה לי מושג שקיים באילת משהו בסגנון הזה! ממש מצליחים להרגיש את האווירה הרגועה והנינוחה דרך התמונות והבגד ים מיוחד ומחמיא לך עד מאוד!

    השבמחק
    תשובות
    1. הי, ברוכה הבאה!
      המלון אכן מעולה, ויש תחושת רגיעה כי התמונות צולמו בין שבע לשמונה בבוקר לפני שכל האורחים התעוררו, אבל בכל מקרה היה נעים ורגוע במלון למרות שהוא היה מלא.
      נשיקות ותודה!

      מחק
  8. וואו ספי איזה תמונות יפות וכמה את יפה! עשית לי חשק לגמרי.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, מותק!
      אם עשיתי לך חשק, אז לגמרי לכי על זה. כיף שם :)

      מחק
  9. אני חייבת להודות שהדבר הכי מקסים בפוסט אלה כפות הרגליים השחורות שלך, שיותר מהכל מעידות על חופשה טובה ויחפה

    השבמחק
  10. עשית לי חשק לחופשה באילת וזה נראה כאילו נהנת בטירוף..
    חייבת חופש כזה לעצמי גם!
    נשיקות

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!