הנקודות שלי

IMG_0502 IMG_0501 בכל קיץ אני עושה את זה. אני הולכת לים, טורפת ארטיקים, חוטפת עקיצות ממדוזות, מתפלשת בגלים, בולעת מי מלח והשיער שלי מקבל גלים, גלים של ים. אני מתקשה לוותר על הים ולמרות שאני באמת משתדלת ללכת לים בשעות הבטוחות, לפעמים אני חוטאת ויוצאת לשמש המסוכנת וחושפת את הנקודות שלי לעוד קרניים מזיקות. אני מתגוננת כמה שאפשר – מתמרחת בקרם הגנה מעל 50 SPF, מתחבאת מתחת לכובע רחב שוליים ושמשיה, אבל שום דבר לא מבטיח לי שהנקודות שלי יהיו בסדר כמו בדיקה שנתית של רופא העור שלי.

בין הביקורים השנתיים אצל הרופא, אני מעניקה המון תשומת לב לנקודות החן שלי. אני מכירה את כולן, בודקת שהן לא השתנו, לא החליפו צבען וצורתן ושלא הופיעו עליהן סימנים ובליטות חשודות. אני ממליצה גם לכם לעשות את זה. כי לדברי רופא העור שלי 20% מהחולים בסרטן מסוג מלנומה שניתן לחטוף מהשמש לא שורדים את המחלה ואם מגלים את סרטן העור בשלב מוקדם, רוב הסיכויים שתחלימו לגמרי. זה אולי נשמע מטריד, אבל אין כמו קצת מידע אמיתי כדי לעודד אתכם להפוך לסקינצ’קרים. באתר של Laroche-posay תוכלו ללמוד איך לבדוק את הנקודות שלכם ושל בני המשפחה, כי זה מציל חיים. בכלל, אל תחשבו שזה משהו שיכול לקרות לכם כשתהיו מבוגרים כי אמנם נזקי השמש מצטברים, אבל הם גם לגמרי יכולים להפתיע.אני די מפחדת משמש, למרות שאני ממש מאוהבת בה. היא העונג והסבל בכדור אש אחד לוהט אחד.

IMG_0532 אחד ממקדמי ההגנה שאני אוהבת. הוא נוזלי וקליל, מתאים לעור רגיש וללא בושם. האריזה שלו קטנה וקמפקטית. אני משתמשת בו בעיקר לפנים, ידיים, מחשוף וכתפיים כשאני יוצאת להסתובב בעיר ובשעות האור אני לא עוזבת את הבית בלי כובע.

IMG_0656 אפילו לארטיק שלי יש נקודה. תשמרו על נקודות שלכם.

נשיקות וקיץ מהמם!

תגובות

  1. יש לך יופי כזה טבעי!
    ואני מתה על נמשים :) ועכשיו גם בא לי ארטיק חחח..
    שבוע מקסים!


    xoxo

    http://www.Photogenici.com

    השבמחק
  2. תשובות
    1. נכון.
      כבר בדקת את הנקטדטת שלך השנה? :)

      מחק
  3. פוסט סופר חשוב!
    אני שונאת את הקיץ בעיקר בגלל רוטינת ההתמרחות בקרם המעיקה, ועוד לא מצאתי את הקרם שיהפוך את העניין לסביל, אולי אנסה את שלך... אבל אני ממש מקפידה על ביקור שנתי אצל רופא עור שאני סומכת עליו :)
    נשיקות!!

    השבמחק
    תשובות
    1. בנוטסף לקרם הזה אני אוהבת גם את זה שלאוון לגוף.
      בכלל, בשנים האחרונות הם מאוד התקדמו.
      יש גם מגוון רחב של קרמים עכשיו, כולל בספרי, או בתרסיס. בטו חאפשר למצוא אחד נעים.

      מחק
  4. פוסט ממש חשוב ואף פעם לא הייתה לי התנסות טובה עם קרמי הגנה (תמיד אחרי שעה בשמש אני הופכת לאדומה). חייבת לנסות את שלך!

    השבמחק
    תשובות
    1. יש מגוון רב של קרמים שאפשר לנות, הכי חשוב להתמרח באחד עם מקדם הגנה 50 ומעלה.

      מחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!