מתנה לראש השנה

אני לא מעריצה גדולה של מתנות לחגים שנותנים “כי צריך”, אבל אני מבינה שאנשים חיים לפי תפיסות חברתיות שקיימות בחברה שלנו וואחת מהקדושות שבהן, היא שמביאים מתנות לחגים. אני מעדיפה לתת מתנות למי שאני אוהבת, מתנות שמתאימות למי שאבחר להעניק אותן, וולכן, אספתי כאן בפוסט כמה דברים שהגיעו אליי ושיכולים לשמש מתנות שכיף לתת. מיותר לציין שאת כל המתנות האלה הייתי רוצה לתת או לקבל בעצמי.

זה נשמע אולי ילדותי או אנוכי, אבל מאז ומתמיד שמחתי לקנות מתנה לראש השנה בעיקר לעצמי. זה היה מתבצע במן תקווה כזאת שזה יעשה לי טוב להתחדש במשהו במיוחד בראש השנה ובסוף הקיץ המתיש.  במשך שנים פינקתי את עצמי בבגד חדש מקולקציית הסתיו החדשה שנכנסה לחנויות לקראת החגים, אבל השנה כבר קניתי לי פריט סתוי לפני ראש השנה וגם יש לי מספיק בגדים (בינתיים), אז על בגדים אוותר הפעם.. אז מה אפשר לבקש לשנה החדשה?

1. לגלות אתר ישראלי למוצרי קוסמטיקה מיוחדים Guilty.co.il IMG_3035בתור מי שכבר השתעממה מלהסתובב ב”סופר פראם” שמוכרים על פני עשורים את אותם המותגים, שמחתי לגלות שיש אתר ישראלי שמציע גם מותגים אחרים, קצת יותר בוטיקיים ומאוד מוצלחים. על Guilty שמעתי כבר מזמן, אבל ממבט קצר באתר נוצר אצלי הרושם שהם מוכרים רק איפור. אוי, כמה שטעיתי. הם מציעים גם איפור, אבל גם מוצרים מוצלחים לטיפוח העור והשיער.

עד כה יצא לי לנסות את המוצרים של amika, מוצרים לשיער על בסיס שמן אובלפיחה עם ריח מתוק וסופר נעים ואריזות צבעוניות ומשמחות. השיער שלי הפך בשנה האחרונה לסופר יבש והתחנן לשמן לשיער. השמן הזה שבו אני משתמשת על שיער לח, מספק לשיער שלי רוגע וברק. אני מאוד ניהנת ממנו כבר מעל לחודש ימים. במהלך החופשה ביוון השתמשתי גם במסיכה לשיער של amika. אחרי שהשיער שלי בילה בים ובשמש, הוא נזקק ללחות והמסכה די הצילה את השיער שלי מלהפוך לפריזי ואומלל.
החל מהשבוע המותג הצבעוני מציע גם שמפו יבש למכירה באתר. מי שמכורה מוזמנת לנסות.

אחד ממוצרי הדגל של האתר הם השפתונים העמידים של Ofra, שאת הוורוד אתם רואים כאן בתמונה. מדובר בגוון ורוד קריר ודי בוהק שנקרא St. Tropez ששימח אותי לקראת סוף הקיץ, כאשר יצא לי סוף, סוף להתנסות בגוון חי כל כך ובשפתון מאט ועמיד שבאמת מחזיק על השפתיים.

2. עוד מתנה לעצמי – להתחיל את השנה עם עור מהמם.IMG_2966בתמונה אני ניראת קצת לא מפוקסת, אבל זה רק בגלל הטיפול הנעים והמרגיע שעברתי ב K.D.סטודיו עדי ביוטי שבמרכז G צמרות בשבוע שעבר. אמנם התעצבתי קצת על כך שהגעתי לאיזור שלא לצורך ביקור במגדל של סיוי הרחוקה, אבל שמחתי לקבל טיפול יופי מפנק של אחרי החופש ולפני השנה החדשה.

מרינה המטפלת המקסימה קיבלה אותי די מאוחר בערב ועדיין הייתה סופר מקצועית ומפנקת. היא הזמינה אותי לחדר קטן ולבן, כיסתה אותי במגבות על מיטת טיפולים נוחה, ניגנה דיסק של שירים שקטים משנות ה-90, וכך נכנסתי לטיפול מרגיע וממפנק של שעה.

זהו טיפול יופי המכונה “מסכת הזהב”. הטיפול מתחיל בניקוי עור הפנים והצוואר, לאחר מכן פילינג עדין להמסת שכבת התאים המתים שעל העור ואז החדרת חומרי לחות, אלסטן וקולגן בעזרת מכשיר המפעל בגלי רדיו. מאוד נהנתי מהטיפול החדשני שטרם ניסיתי במתכונת הזאת. הכל נעשה תוך הענקת מסאז’ נעים לעור הפנים והצוואר וכן לעור הידיים. ואז הגיעה המנה העיקרית, “מסכת הזהב”, שמכילה את מינרל הזהב בנוסף לחומרים נוספים שאמורים להעניק לעור מראה זוהר וחי. בזמן שנחתי לי עם המסכה על הפנים מרינה מקסימה עשתה לי מסאז’ לצוואר התפוס שלי ולגב העליון, כך שיצאתי משם בהרגשה כללית מעולה עם עור קורן וצוואר ומשוחרר. לזה בכלל לא ציפיתי וזו הייתה הפתעה נעימה.

60 דקות של טיפול מפנק שהשפעתו על עור הפנים נמשכת כמה ימים טובים. הטיפול מאוד מומלץ לפני אירוע חשוב או סתם כדי לפנק את העור שלנו אחרי הקיץ והמזגנים המייבשים. בעצם לא חסר סיבות לעשות משהו טוב לעור הפנים שלנו לפני השנה החדשה. עלות הטיפול – 350 ש”ח.  K.D. עדי ביוטי סטודיו במרכז G צמרות, טלפון 03-7741283.

3. תכשיט באווירה בוהמית מבית TOUS.IMG_3042אני מאוד אוהבת את מותג התכשיטים הספרדי TOUS ומזה כשנה חנות המותג שנפתחה בדיזינגוף סנטר לא משאירה אותי אדישה כשאני עוברת ליד. אני פחות בעיניין של התכשיטים עם הדב האייקוני של המותג ויותר בעיניין התכשיטים מליינים היותר טרנדיים שבדרך כלל זורמים עם רוח הזמן מציעים תכשיטים קטנים ועדינים שמתאימים לטרנדים של הרגע. השרשרת הזאת שייכת לקולקציה החדשה בשם MIAMI, אבל עבורי היא ממש התשובה לשרשרת ההיפית המושלמת והעדינה שהייתי שמחה לענוד. כדאי לכם להציץ בחנות, יש שם הרבה יותר מרק דובים.

4. מתנה קלאסית לחגים – בושם, אבל של קארל.IMG_3044אם כבר ללכת על המתנה הצפויה, אז לבחור את הלא צפוי. בושם טרנדי סופר שווה שכרגע נמצא אצלי עדיין באריזה, אבל הרחתי אותו בחנות והוא בעל ניחוח אוריינטאלי מעט שמתאים לערב, והבקבוק מעוצב בצורה אדג’ית שיקשט בגאווה כל שידת איפור. מתאים כמתנה לבחורה שמעריכה את קארל, אוהבת את מה שהוא עושה עם שאנל ורוצה להיות חלק ממשהו יחסית אקסקלוסיבי, כי הרי ברור שהבושם הזה לא מתאים לכל אחת. המחיר סביר יחסית למותג 85 מ”ל ב 249 ש”ח.

5. ניחוח לבנדר מפרובנס במחיר הגיוני – סט לטיפוח הגוף של המותג הצרפתי ז’ין פרובנס.IMG_3048 אני אישית מכורה למוצרי טיפוח בריח לבנדר ולצערי, לא תמיד מתאים לי לשלם מחירים מופקעים על סדרות הלבנדר של חברת ל’אוקסיטן. שמחתי לגלות שלקראת החגים רשת “אפריל” מציעה מארזי טיפוח של החברה הצרפתית ג’ין פרובנס שעשויים מתמציות לבנדר ושמן זית ויש להם ריח לבנדרי נעים ונקי. את המארזים ניתן להרכיב לבד בחנויות הרשת בהתאם למחיר שתרצו לשלם ולמוצרים שתרצו לקנות. המותג מציע סבון ידיים באריזה מפנקת, קרם רגליים, סבונים מוצקים וכן בשמים. המחירים למארז נעים בין 55 ל 150 ש”ח. אני מאוד שמחתי לקבל את המארז הזה שמגיע בקופסא סגולה עם נוף של שדות לבנדר. מתאים לאוהבי ניחוחות טבעיים ולמשוגעים ללבנדר.

עוד דברים שתמיד כיף לתת ולקבל – ספרים, עציצים, עוגות שאתם אפיתם וכמובן חוויות. החגים הם זמן מעולה להעניק לאהובי לבכם טיולים בטבע, פיקניקים בפארק, פאי שזיפים, או משהו ססרגתם או בניתם לבד.

מאחלת לכולנו שנה טובה, שנה שתהיה אמנם מאתגרת לכל העולם, אבל מקווה שנעבור אותה בשלום, נהנ, נתפנק לפעמים, ניסע למקומות יפים, נתלבש יפה ונאהב את עצמנו.
נשיקות.

תגובות

  1. אחלה רעיונות!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!
      בקרוב הגרלה לכבוד החג!

      מחק
  2. שנה טובה ספי היפה, המתנות מאוד אישיות, ומבחינתי מתאימות לחברה טובה, לאמא או לעצמי 3>

    השבמחק
  3. רעיונות למתנה נפלאה ! נשים אוהבים שמלות , תכשיטיםומתנות רומנטיות . לקבלת רעיונות מתנות , ביקור : http://www.picapic.co.il/

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!