משהו מושלם ללבוש בסתיו

 aDSC_0118sיצא לנו להעביר כמה ימים בבית של חבר שנסע לחו”ל. לא סתם חבר, חבר צלם והחלטתי לנצל את השהות הנעימה הזאת שהיא מן חופשה קטנה מהבית לקצת צילומים בבית של מישהו אחר. זה הז’אנר האהוב עליי של צילומים לבלוג. אוהבת להצטלם בבתים שיש בהם משהו מיוחד. אוהבת לשבת על מדרגות, להצטלם על רקע המטבח בבית ריק שדייריו לא נמצאים. זה קצת כמו לגנוב משהו ולשמור אותו לנצח, אבל באופן הכי לא מזיק.

הכנתי כמה לוקים סתווים שיש בהם מן הבוהו שיק עם פריטים שיש לי בארון כבר שנים. בוהו שיק תמיד היה חלק מהטעם האופנתי שלי, כך שלמזלי לקראת הסתיו הקרוב אני די סגורה מבחינת מה ללבוש. כאן אתם רואים את המראה הראשון שיצרתי. השאר יבואו בפוסטים נפרדים, כי פשוט יצאו הרבה תמונות שאהבתי ולא רציתי לוותר עליהן, אז החלטתי לחלק.

לובשת שמלה ישנה שהופיעה כבר בבלוג, אבל ממש מזמן, עם ג’קט הפרנזים האהוב שאמא תפרה לי באביב ומגפוני הפרנזים של ZARA שכבר בשנה שעברה הביאו פריטים שיכולים לשמש אותי גם השנה. השרשרת היא רכש חדש מ Pull&Bear במבצע של סוף הקיץ ועלתה לי רק 20 שקלים. וכן, יש לי גם שיער חדש. לא הצלחתי להחזיק את עצמי והסתפרתי שוב.

בכל אחד מסדרת הפוסטים אוסיף איזה משהו שחשחבתי עליו בזמן הצילומים והפעם קצת על בתים של אחרים.

כשאני מטיילת בעולם, אני תמיד מעדיפה להתארח בבית של מישהו מאשר בבית מלון. אני אוהבת לבדוק את הספרים ואת המגזינים שיש בבית. להשתמש בכלי מטבח ולגלות מה נשאר במקרר. להריח תבלינים של מישהו אחר ובכלל לדמיין שהבית החדש הזה הוא שלי. פעם חשבתי שאני לא אחליף את ביתי לעולם, אבל בכל פעם מחדש אני מגלה את הכיף שבבית זר כשהוא הופך בין רגע לבית שלי, גם אם זה לתקופה קצרה. חשבתי להחליף בתים עם אנשים, אבל זה יקרה בטח רק בעתיד כשיהי לי מספיק פנאי לגור בבית אחר ובתקווה קצת רחוק מהעיר ורחוק מכאן.

aDSC_0119saDSC_0134s aDSC_0140s aDSC_0146s aDSC_0148s aDSC_0157saDSC_0177saDSC_0113s

עד לפסוט הבא בסדרת “משהו מושלם ללבוש בסתיו”, תחשבו על מה שיש לכם שתרצו ללבוש בסתיו. אם אתם נמשכים לוייב הבוהמייני שדי קשה להשתחרר ממנו כשעוברים בין החנויות או גולשים באינטרנט, תזכרו שלא מדובר פה בשום דבר חדש ובוהמיין אמיתי משתדל ללבוש את הבגדים הישנים ולא אלה ה”מגה טרנדיים” שיש בשפע בחנויות ושניראים קצת מוגזמים.

נשיקות וסופ”ש נעים!

צולם בסטודיו לצילום והבית של הצלם איציק שוקל.

aDSC_0172s

חפשו אותי באינסטגרם way2yellow

תגובות

  1. איזה יופי של פוסט. אני כל כך מתחברת למה שכתבת על בתים אחרים וצילומים בתוך בתים. כל בית הוא עולם קטן.

    השבמחק
  2. הבית/סטודיו המדהים הוא של הצלם המוכשר איציק שוקל, מקום מיוחד במתחם נגה ביפו, עם אוירה ואפשרויות צילום מגוונות ויצירתיות.
    צילומים ובגדים מגניבים ספי!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!
      הוספתי את זה בגוף הפוסט .
      :*

      מחק
  3. וואוו את מהממת!! הבית שלו מהממם, כיף להפוך משהו כמו שמירה על בית לסט צילומים (;
    והלוק מדהים!! מחכה לראות את שאר הצילומים והלוקים 😘😘😘

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, בובה!
      אני הכי נהנת כשאני שם.
      כמו בריחה מהמציאות.

      מחק
  4. את פשוט מדהימה,
    וגם הבית...
    אהבתי ממש את הלוק שלך...
    בטוח שאכנס לראות את הלוקים הבאים!
    נשיקות.
    http://mycatwalkblog.blogspot.co.il/

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!
      סורי שלא הספקתי להגיב. הייתה לי תקופה מטורפת.
      נשיקות

      מחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!