רגע לפני הסופה

aDSC_0527saDSC_0526sאת התמונות האלה צילמנו אתמול וכבר כתבתי פוסט על איך אני שמחה שהסתיו מגיע היום, אבל בגלל ההתנפלות האלימה של הסתיו שחזינו בה בבוקר, נאלצתי לכתוב את הפוסט מחדש. הסתיו מגיע בשבוע הבא, אמרתי לעצמי אתמול, וצריך להסתדר על מגפיים, קרדיגן שעיר ורך בגווני אפור ומשהו חמוד ופלאפי מפרווה סינטית. היום אחרי העבודה קפצתי לזארה, בחיפושי אחרי קרדיגן חמים ולא היה שם שום דבר יפה. זה היה מאכזב, אבל גם הזכיר לי שיש לי בגדים בבית.

לגבי המגפיים, או במקרה שלי יותר המגפונים, במקרה שלכם זה יכול להיות כל זוג נעליים שמתחשק לכם לנעול בחורף הקרוב. בסוף שבוע הקרוב, 29-31.10, מתקיים שוק הנעליים “שופוני” בנמל יפו, ובו מיטב המעצבים הישראלים יעניקו 20% הנחה על קולקציות חורף חדשות ועד 70% על קולקציות קודמות. בשוק תהיה גם אופציה לעשות פרוייקט DIY על סניקרס לבנות שניתן לרכוש במקום ויהיו גם מותגי תיקים – כל הפרטים באתר שופוני.

כמו שניחשתם, יש לי מגפונים חדשים, אלה שאני נועלת כאן בזמן שאני מפחידה יונים בטחנת הקמח בשכונת נוגה. מדובר בזוג סופר חמוד של המעצבת האהובה עליי שני בר. היא הפכה לכזאת באחד הימים כשעברתי ליד החנות שלה ברח’ לבונטין ולא הצלחתי להתעלם מהצהבהבות של זוג סנדלים מושלמים שקראו לי להיכנס פנימה. הזוג הצהוב היה סמפל ורק לי יש אותם. טוב, נחזור לחורף ולמגפונים החדשים. הם נוחים, עשויים מזאמש שחור עם פרנזים קטנים וחמודים. הם לא פחות ממושלמים לאאוטפיטים ההיפיים, כמו זה שכאן, שאני מתכננת ללבוש בסתיו.

משהו חמוד ופלאפי מפרווה סינתטית, זה הווסט ההיפי הזה של טנטי בקי שאתם רואים עליי. הוא עשוי מכמה סוגים של פרווה סינתטית שמעניקים לו מראה וינטאג’י והיפי במידה הנכונה.

aDSC_0585saDSC_0542s אני לובשת: גופיה, ווסט, חצאית ושרשרת מהבוטיק האהוב Tanty Becky בדיזינגוף 120 תל אביב, מגפונים שני בר שתוכלו למצוא בשופוני. תיק Top10. aDSC_0578saDSC_0569s aDSC_0529saDSC_0558s aDSC_0531saDSC_0617saDSC_0640s

חייבת לציין שאני רואה איך חוסר הרוגע בתמונות האלה הוא קצת נבואה לסופה של היום. כולנו מחכים למשהו שיקרה ואנחנו יודעים שהוא יקרה, ועדיין אנחנו אף פעם לא באמת מוכנים להיפרד מהקיץ. אולי אם רק היו פה קצת עלים כתומים פזורים על המזדרכות, זה היה יכול להיות האור הצהוב שלנו, אות אזהרה, זה שיראה לנו שמגיע הסתיו, כמו בסרטים שאנחנו רואים. אני אף פעם לא השלמתי עם חסרונו של הסתיו הכתום בישראל. בינתיים מסתפקת בתמונות שחברים שולחים לי מארצות אחרות ובידיעה שבאוניברסיטה יש שני עצים עם עלים כתומים. אהיה שם בשלישי, אברר מה שלומם.

נשיקות וסתיו שמח.

תגובות

  1. מאוד הולם אותך הבוהו הזה.
    אני הכי אוהבת את התמונה שאת צוחקת בה!
    קיסס

    השבמחק
  2. וואו..התמונות היסטריות. זהו, נגמרו לי המילים.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, בובה.
      לי לקח קצת זמן לאהוב אותן.

      מחק
  3. איזו שיקית! מאד שנות ה-70, אבל בקטע המגניב :)
    אני אשאיל לך קצת מהעלים הצהובים פה, יש בשפע.

    השבמחק
    תשובות
    1. הייתי שמחה לשחות בתוך עלים צהובים עכשיו.
      למרות שיש גשם וזה גם נחמד.
      תודה!

      מחק
  4. איזה תמונות מגניבות! ואת הוסט הפרוותי הייתי שודדת לך בשמחה :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת היא שלצערי הווסט לא שלי. ניתן להשיג אותו בטנטי בקי.
      וכן, הוא אכן מהמם!

      מחק
  5. דולורס והענבים26 אוקטובר, 2015 08:51

    וואו, תמונות מרהיבות! השיער!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!
      השיער באמת איכשהו בתקופה טובה. ממש שמחה שעשיתי את הקרטין, זה מדגיש יפה את הגוונים שלו.

      מחק
  6. יצא קצת היצ'קוקי בקטע טוב :)

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי. היצ'קוקי באווירת דרום העיר. תכלס, ספוקי.

      מחק
    2. גם בגלל הבלונד והציפורים.

      מחק
  7. חייבת להודות שלקח לי רגע להבין כמה פריטים את לובשת וליצור הפרדה ביניהם, כל כך הרמוניים הם נראו יחד. בעיניי את התגלמות מקצוע האוצרות המודרנית. איך שאת מצליחה לשלב בין פריטים שנאספו מעשורים שונים וממקומות שונים ולייצר אאוטפיט קוהרנטי ומרענן. אה כן וגם הסצנריו תרם :)

    אני לא יודעת מה איתך אבל אני לא יכולה לחכות לפוסטים עם שרוולים ארוכים. שיהיה שבוע מעולה מותק וחורף נעים.

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף שכתבת את זה, כי אני מרגישה שהקשר בים מה שאני לובשת לעכשיו בין הפריטים עצמם לא ברור לרוב האנשים.
      זה לא שאני מנסה ליצור קשר ברור בשביל האנשים, אבל בכל זאת זה ממש כיף שאהבת. וכן, בא לי גם שרוולים ארוכים, אבל אין כל כך הרבה הזדמנויות להצטלם. מקווה שהחורף יהיה פוטוגני.

      מחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!