כל מה שאני רוצה ליום הולדת

אני אמורה לכתוב עכשיו סמינר, אבל החלטתי שאני רוצה לשתף אתכם במחשבות שיש לי לקראת יום ההולדת שאחגוג ביום שלישי. מעבר לזה שכבר כתבתי את הפוסט הזה ממש לפני שעה והוא נמחק לי כרגע, דבר שגרם לי להתחיל לבכות, אבל בגלל שכל כך אהבתי את מה שכתבתי בו, החלטתי לא לבכות ולנסות לכתוב אותו שוב. (עכשיו אני עושה save, אחרי כל פיסקה)

חשבתי על מה אני רוצה לקבל ליום הולדת. לא עלה לי שום רעיון לחפץ שארצה כי כבר יש לי כל מה שאני צריכה, אפילו הרבה יותר מדי. אני יודעת שהדבר הכי חשוב לי בחיים זה לחיות כמו שאני רוצה ולהינות ממתנת החיים שקיבלתי עד תום. אני ממש משתדלת להתפשר כמה שפחות. אי אפשר לחיות בלי פשרות, זאת כולם יודעים, אבל לחיות את החיים כמו שאני רוצה, זה הדבר הכי חשוב לי. לכן, אני מעדיפה לגור בדירה נוחה במרכז תל אביב, על פני צבירת חסכונות, לעבוד רק בעבודות שנמצאות בעיר, כדי לא לנסוע שעות, לנצל את הזמן הפנוי שלי לדברים שאני אוהבת, לנסוע, לטייל, לתכנן את העתיד, אבל לא לתת לחוסר הודאות שהוא מביא איתו למנוע ממני להינות כאן ועכשיו. עוד דבר שהוא מתנה חשובה, זה ללמוד, להבין את העולם ואת המורכבות שלו בשנת 2015, לדעת לאן אנחנו הולכים, לא להיתפס למוכר, לצעוד לעבר הלא נודע בהכרה מלאה שאין לנו שליטה על הכל, רק על החוויות, על הזכרונות שאותם חשוב לאסוף. הם כל אוסף הרגעים ששוה לזכור, הם אנחנו של היום וגם אנחנו שבעתיד.

אז מה הייתי רוצה ליום הולדת?

לגור חודש בברלין – אני מתכננת לבקר את בת דודתי האהובה, מילנה, ביקור ארוך באביב הקרוב, לאחר סיום הפרוייקט שעליו אני עובדת עכשיו בעבודה. כבר דיברנו על זה ואני צריכה להתכונן לקראת המהלך. זה יהיה מדהים גם לבקר בעיר אירופאית בלי החשש שצריך לחזור עוד כמה ימים לשיגרה וגם לראות את המיזם שלה, סופר מרקט ללא אריזות במרכז ברלין.

 

A photo posted by @originalunverpackt on

מתוך חשבון האינסטגראם של Original Unverpact.

לבקר בפריז – האירועים האחרונים בפריז היו קשים בכל מובן, גם לי, גם לאנשים המעורבים ולעולם, בגלל ההבנה של מורכבות הסיטואציה בעולם כרגע, אבל הם לא הפחיתו מהרצון שלי לנסוע לשם שוב. להסתובב בעיר, לא כמו תיירת, יותר כמו מישהי שמכירה את העיר מגלגול קודם, או סתם עם חברים שמכירים את העיר טוב. אחת הסיבות לחשק לבקר שוב בפריז, מעבר לזכרונות הטובים שלי משם, זה גם הבלוג החדש של סופיה, Une Baguette Fraîche - על החיים בפריז, שמתעדת את חיי היום-יום שלה בפריז. וגם מראה את פריז באור יותר יומיומי, כמה שפריז יכולה להיראות יומיומית. אם אתם לא מכירים, מוזמנים להכיר את הבלוג המקסים. סופיה היא מישראל והבלוג בעברית.

DSC_0414 לראות פריזאים בדרך לקנות באגט, בUne Baguette Fraîche - על החיים בפריז.

לפגוש את החברים שלי שגרים בחו”ל – אני מאוד מתגעגעת לחברות שלי שגרות רחוק, לליה, ליאת ולסיוי שלי, בעיקר בעונת ימי ההודלת. מאוד מקווה שיצא לי לראות אותן בקרוב, כי ווטסאפ וסקייפ לא מספיקים. בינואר מגיע חבר ממוסקבה לבקר בתל אביב עם חברה שלו וזה כבר משמח, כי גם יהיה כיף להיפגש סוף, סוף וגם לחוות את תל אביב קצת יותר כמו עיר חדשה. אני מחכה לזה מאוד.

לצאת לצייד פטריות – אני מאוד מחכה להזדמנות לצאת שוב ליער הרטוב לחפש אחר הפטריות, לגלות אותן, לקטוף עם סכין מיוחדת, לקחת הביתה ולבשל. להרגיש שמהו קדמוני וכיפי, להתחבר לטבע, לחזור לעשות משהו שלא קשור ללחיצה על כפתורי המקלדת. הסל כבר מוכן, צריך רק כמה ימים פנויים בסופי שבוע. זה יקרה בקרוב, בדצמבר. פטריות, אני באה!

aDSC_0255s_thumb[3] זכרונות מחורף שעבר בפוסט הזה.

לעשות קעקוע – לא יכולה להסביר את החשק הפתאומי שלי לקעקוע. אני לא חושבת שזה צעד מרדני, כי אני מורדת בכל המוסכמות החברתיות שאני יכולה לדמיין, בדרכי שלי, כמובן, אבל קעקוע עכשיו זה כמו מתנה קטנה שתישאר לעד. אולי כי עכשיו זה זמן מכונן. אני אפילו לא יודעת למה, אבל מרגיש לי נכון להשתמש בגוף בתור קנבס, לעשות איתו מה שבא לנו, ואין לי בעיה שזה ישאר לנצח. חשבתי על משהו קטן, אבל ממש לא יודעת מה.

Keep-Simple מתוך כתבה על קעקועים קטנים ואופנתיים ב pop sugar.

אמא שלי בטח כבר בלחץ אם היא הגיעה עד פה, אבל אמא אל תדאגי, אין עדיין שום קעקוע, זה רק מחשבות, אבל גם אם כן, זה בטוח יהיה יפה ואחרי מחשבה מרובה. בכל מקרה, זה יהיה כיף לקבל את כל אלה, אבל מה שאני הכי רוצה זה, אהבה, שקט נפשי, בריאות, חיים נוחים בלי לרדוף אחרי שום דבר וזמן פנוי להינות מהם. מאחלת את זה גם לי וגם לכם.

עוד משהו קטן, הייתי ממש שמחה אם תמשיכו לקרוא את הבלוג שלי כל עוד יש לי חשק להמשיך ולשתף. בדרך כלל, אני כותבת קצת הירהורים אישיים שלי בצירוף תמונות של מה שאני אוהבת ללבוש או לעשות, אבל לפעמים, יש לי רצון לכתוב משהו שיגע באנשים ואז זה כיף אם תבואו לקרוא. תודה!

ועוד משהו קטן, לפני שבוע אתר אופנה אמריקאי אהוב כתב עליי בסקירה על בלוגריות ישראליות שכדאי לעקוב אחריהן, זה היה מפתיע וכיף, אז אם לא ראית את זה בעמוד הפייסבוק של הבלוג, אז אתם מוזמנים לקרוא כאן.

אז שיהיה לכולנו שבוע מעולה וכיפי, אני הולכת לחגוג.

נשיקות,

אני

תגובות

  1. מזל טוב ילדת פלא!
    אהבת חפצים היא לא דבר רע, אבל מתנות מהסוג שלא תופס מקום בבית (אלא רק בלב ועל ההארד דיסק האנושי שלנו. זהו, יותר קיטש מזה אין לי!) הן נהדרות במיוחד.

    השבמחק
  2. מכירה היטב את בלוז יום ההולדת.. מאחלת לך את כל מתנות יום ההולדת שאת מאחלת לעצמך - גם אם הן יגיעו בהדרגה - ושתמשיכי לחיות את חייך בצורה שמסבה לך אושר מירבי!

    נשיקות,
    יעל

    השבמחק
  3. ספקוש יפה, מקווה דשכל מה שאת מבקשת לעצמך יתגשם במהרה!

    השבמחק
    תשובות
    1. בובה,
      תודה רבה!
      מזל טוב גם לך ושכל הבקשות שלך יתגשמו במהרה.
      מקווה לאיזו חגיגה קטנה כשתחזרי!

      מחק
  4. מזל טוב מוקדם לקראת היומולדת! יש קסם ברשימה הזו, כי היא צנועה וכנה וזה מאוד יפה :) אני חושבת שאנחנו לחלוטין חוזרות לכאן בגלל ההגיגים שלך, כדי לספוג קצת מהייחודיות הזו. וזה לא משנה אם יש או אין תמונות

    השבמחק
  5. לא אגיד לך מזל טוב עדיין כי אסור לפני, אבל רשימת המתנות שווה בהחלט! ברלין מהממת וכיף פשוט להיות שם, גם אם היית מגיעה לשבוע לא היית מרגישה שאת צריכה לחזור לאנשהו, אבל כמה שיותר יותר טוב כמובן.
    איזה כיף לראות את האזכור, אני ממש שמחה שאת נהנית אצלי כמו שאני אצלך. תבואי לבקר כל עוד אני פה ונעשה טיולים ביחד ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. אוי, הלוואי והייתי יכולה לבוא, הייתי באה מיד.
      המון תודה!

      מחק
  6. יאללה חחח אני מוכנה להצטרף אלייך לטיול קטיף פטריות בברלין ופריז + שופינג ומקרונים ורק לא לכתוב 2 סמינרים שנה :(

    שבוע טוב!

    http://photogenici.blogspot.co.il/2015/11/remake-my-old-look-project-1.html

    השבמחק
    תשובות
    1. סופש של כל הסמינרים זה להיכתב ולכן אין לאן לברוח.
      תודה :)

      מחק
  7. מזל טוב ספי! תמיד כיף לקרוא מה עובר עלייך. יומולדת שמח ושכל הדברים שאת מאחלת לעצמך יתגשמו ועוד קצת. נשיקות!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה, איזה כיף!
      מקווה שלפחות מה יתגשמו, זה מספיק לי.
      נשיקות

      מחק
  8. הפוסט פשוט מקסים! תמיד כיף לי לקרוא את מה שאת כותבת והצורה שבה את מתבטאת. יש לנו המון חלומות משותפים, אבל אני אמיר את ה-לגור חודש בברלין ללגור חודש בפריז, חלום ישן מאוד שלי שהייתי שמחה להגשים בקרוב. באופן כללי להסתובב בחו"ל כמו מקומית זו הדרך הכי טובה לחוות את חו"ל לטעמי. מאחלת לך שהכל יתגשם ועוד הרבה יותר :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה, חמודה!
      אני אכן חייבת להסתובב קצת בחו"ל. משהו בזרות נותן לי חיים.
      נשיקות ושובע מעולה!

      מחק
  9. זה לגמרי פוסט ששוה לכתוב בפעם השנייה.
    התחלתי לעקוב אחרי הבלוג שלך ב2009 (וואו הזמן טס!) ואחד הפוסטים הראשונים שקראתי הוא על חגיגות יום ההולדת שלך. מדהים לראות איך סגנון הלבוש שלך השתנה והכתיבה התפתחה.
    אני מאחלת לך המון מזל טוב והגשמה של כל הדברים שכתבת עליהם.

    השבמחק
    תשובות
    1. אכן הזמן טס!
      מדהים כמה זמן עבר.
      תודה רבה על כל הזמן הזה.
      נשיקות

      מחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!