טיול יום שישי עם miu miu

היה זה יום שישי עם מזג אוויר מושלם אחרי שבוע גשום והייתי חייבת לצאת לסיבוב במקומות האהובים עליי. לקחתי איתי את הבושם החדש והנעים של miu miu כי הוא פשוט הופך כל תמונה להרבה יותר מגניבה ואת המקומות הכי שווים בתל אביב לעוד יותר פוטוגניים. ככה זה, כשחברות אופנה סופר יצירתית מוציאה בושם ראשון והופכת אותו להרבה יותר מסתם בקבוק יפה עם ריח טוב, היא הופכת אותו ל It item, המוצר של הרגע, כזה שכל אחת רוצה להריח, אבל גם ללטף. זה היה הטיול שלנו, מוזמנים!
IMG_4143 יצאתי מהבית על אופניים. שמתי את הבושם בתיק וקפצנו להגיד שלום להדס ב"טנטי בקי" בדיזינגוף 120. דיזינגוף הוא עדיין הרחוב שהכי כיף להסתובב בו בין חנויות המעצבים וזה גם קרוב לבית.
IMG_4161 משם הייתי צריכה להגיע לצד השני של העיר. קבעתי עם רותי ליד המזרקה על רוטשילד. אז עליתי על האופניים ודיוושתי לי לאורך טשרניחובסקי ואז על נחלת בנימין, בין הדוכנים, לכיוון למלון בראון, מלון הבוטיק הראשון המגניב בתל אביב שהחל את הטרנד של בילוי בלובי או על גגות של מלונות. בחו”ל זה נחשב לבילוי סטייליסטי מקובל למדי וזה משמח משהו שאפשר לעשות את זה גם כאן.
IMG_4152 בלובי המלון נערך בדיוק יריד אופנה ואמנות, והציורים של עמית בן נון, שהיא גם משוררת, שימשו לרקע מושלם לבושם.

IMG_4167 ואז עלינו לגג, קצת קרוב יותר לשמיים התכולים עם ענני הנוצה. רק בחורף יש לנו שמיים בצבע כזה ותל אביב ניראת יפה כל כך מלמעלה.
IMG_4166 ולא נדרש כאן שום פילטר. רוצים לראות קצת נוף יפה? תעלו במעלית לגג של מלון בראון, זה תמיד כיף, בעיקר אם אתם לבד שם ויש לכם את כל הגג לעצמכם.
IMG_4169אחרי מלון בראון רותי ואני טיילנו לשוק לוינסקי. הייתי צריכה לקנות קינואה אדומה וזכיתי לטעום לראשונה את פרי ”עץ הדומים”. כן, זה מ”עץ הדומים תפוס”. אומרים שהוא טוב נגד משהו, אבל אני בעד לטעום כל דבר סתם כי זה מסקרן.
IMG_4173 איך אפשר להגיע לאיזור בלי כוס רוזה ובראנץ’ קטן ב"רוטשילד 12", המקום האהוב עליי באזור, או כמו שאני ורותי אומרות: "זה לא שזה המקום שאני הכי אוהבת, פשוט לא בא לי לשבת בשום מקום אחר".

IMG_4181וזה היה בילוי יום השישי שלי בעיר עם רותי, miu miu וקצת עם ירון. התלבשתי הכי "יום שישי קז’ואל" בגווני השמיים.

וקצת על הבושם:
הוא קליל, נעים, אולי טיפה גירלי, שזה בעצם כל מה שבושם חדש של miu miu יכול להיות. הוא כל כך יפה מבחוץ, שהוא לא יכול להיות מאכזב בפנים. הוא crowd pleaser, והוא ממש, ממש יפה. אם תגעו בו, תרצו אותו וכל אחת תשמח לקבל אותו במתנה, כי הוא לגמרי הולך להיות הבושם הכי נחשק השנה, אם הוא לא כזה כבר.

נשיקות ונובמבר שמח!

תגובות

  1. לקח לי זמן, אבל הבנתי בסןף את מה הבקבוק מזכיר לי. את הבושם הנוסטלגי לולו של קשארל, שפעם אי שם בניינטיז קיבלתי בקבוקון דוגמית שלו מאיזו דודה :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא באמת היה בצבע תכלת, אבל אין מה להשוות. זה עוצב כך שיהיה פוטוגני. בטוח חשבו על האינסטגראם בהשקת הבושם הזאת.
      המשחק עם השקיפות, הלוגו הזהוב הגדול.

      מחק
    2. ברור שהמיומיו לא אנכרוניסטי כמו הקשארל (יצא לי לרחרח אותו. שום זכר לאייטיז-ניינטיז), אבל יש לי תחושה שהבקבוק האיקוני ההוא היווה איזושהי השראה בעיצוב הבקבוק הנוכחי.

      מחק
  2. היי גם לי יש בנסימונס בצבע הזה! ;)
    פוסט מהמם, ממש תל אביב האירופאית.
    עכשיו הצבתי לי מטרה חדשה להריח איפשהו את הבושם הזה, באמת נראה מפתה.

    השבמחק
    תשובות
    1. זה אחלה צבע לבנסימון. קצת אביב, אבל בסדר.

      מחק
  3. התמונות מקסימות! נראה כמו טיול אידאלי. גלולת קסם שמסלקת מיד כל זיכרון לדיכאון תחילת חורף :)

    השבמחק
    תשובות
    1. זה תמיד הטיול הכי אביב או סתוי שאני אוהבת. הסיבוב הקבוע באיזור הזה מזכיר לי מה כל כך מיוחד בתל אביב. קטנה ומגוונת :)

      מחק
  4. ממש הוצאת את הבושם לטיול! רק חסרה רצועה וזהו ;)
    פוסט נהדר!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, מותק!
      הוא כל כך קטן שנכנס בקלות לתיק, פשוט החפץ המושלם.

      מחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!