פוסט המלצות כיפיות לחודש ינואר - הרבה תרבות וקצת פינוקים

לא יודעת איך לכם, אבל עבורי השנה הזאת לא התחילה הכי טוב. ביום הראשון של 2016 היו יריות ברחוב ליד ביתי וגם חליתי בצינון סופר מרגיז ומכאיב אוזניים שריתק אותי לבית למשך יותר משבוע, ובגללו לא ממש נהנתי מהביקור של חבריי היקרים ממוסקבה. בינתיים, רוב הצרות כבר מאחוריי ולחודש ינואר יש לא מעט הפתעות טובות שיעזרו לי להתחיל את השנה בכיף, הנה כמה הצעות לאיך לבלות את החודש הראשון של 2016 ולהתחיל את השנה עם אנרגיות חיוביות.

לצפות בקומדיה גאונית - הסרט "קומדיה אלוהית" היה אחד מאותם הסרטים שבחרתי ללכת לראות בלי לדעת כמעט כלום על הסרט. הפריימים הראשונים השאירו אותי עם לא מעט סימני שאלה, אבל די מהר הכל התבהר והבנתי שאני יושבת באולם חשוך וצופה בקומדיה גאונית, לא צפויה, מאוד אינטליגנטית, מעצימה נשים וגם עשויה פשוט טוב. הבמאי הגאון הצליח  להכניס לסרט אחד סיטואציות הזויות, תחושה אמיתית של חופש, צילום מהמם, דמויות משעשעות ועמוקות, וגם אפקטים לא רעים בכלל, למי שזה מעניין אותו.
אני לא רוצה לספר על מה הסרט, רק להמליץ לכם לראות, אם אתם לא רגישים מדי בקטע אלוהי וגם קצת ציניים. "הקומדיה האלוהית" של הבמאי ג'אקו ון דורמל הוא הסרט שיצאתי ממנו עם תחושה טובה וחיוך עצום והכרת תודה על בילוי כיפי באמת. אחר כך הלכנו ל"לחמים" וקנינו חלת בריוש, היא הייתה גאונית עם קצת גבינת ברי, אבל זה כבר סיפור לגמרי אחר.
הסרט מוצג בסינימטק תל אביב ובכל רחבי הארץ, מדברים בו בצרפתית ויש תרגום לעברית ואנגלית.

להתפנק במופעי מחול מרגשים שמגיעים לעיר - כמה להקות מחול מגיעות לארץ במסגרת הסדרה "מחול במשכן", ולהקת פילובולוס היא אחת הלהקות הטובות בעולם שמגיעה לסיבוב הופעות בישראל עם תכנית מעולה ותופיע בתל אביב, חיפה וירושלים. הלהקה תופיע עם תכנית חדשה. הלהקה שקיימת כבר 45 שנה נקראת על שמה של פיטריה שלה דרך התרבות ייחודית, ואני בתור חובבת פטריות ומחול מאוד רוצה לראות במה מדובר. 
הלהקה מרבה להשתתף באירועים מיוחדים כמו טקס האוסקר, להופיע בפרסומות ולשתף פעולה עם אמנים ויוצרים רבים. הרקדנים בלהקה בעלי הכשרה בבלט קלאסי, לוליינות, אמנויות לחימה ומייצרים יחד יצירות מטורפות עם פסקול ותאורה יוצאת דופן.
גולת הכותרת  של המופע היא עבודה חדשה שבכורתה התקיימה בשנה שעברה: "המדוושת המשבשת" (The Inconsistent Pedaler), יצירה משנת 2014. העבודה נוצרה על ידי שירה גפן ואתגר קרת בשיתוף המנהלים האמנותיים של הלהקה והיא סוג של חגיגה של הומור עם סבא בן 99, ברווזים, עוגת יום הולדת ומדוושת משבשת אחת. סופר מסקרן. 
20-23.1 בתל אביב, 25.1 בירושלים וב- 26.1 בחיפה. לרכישת כרטיסים למופעים בתל אביב: באתר האופרה הישראלית. 

להכיר אתר חדש לעיצוב הבית - My Stylish Home זה אתר חדש וחמוד לעיצוב הבית שמציע פריטי מעצבים מכל העולם במחירים מתחת ל 100 ש"ח. ניתן למצוא שם פריטי טקסטיל של המותג הספרדי Aramis Republic שהתאהבתי במגבות המטבח והכריות שלהם עם כוכבים אדומים.
בשיטוטיי באתר מצאתי גם גלויות מצוירות מקסימות שממש התאהבתי בהן כי מסבירות את אהבתי החורפית לתה וללהיות בבית.
בקיצור, אם בא לכם על פריטים חדשים וחמודים לבית, תקפצו לפה.

דברים נוספים קטנים ומפנקים:
1. קינוח טירמיסו מהסופר - מושחת וזול ומרגיש אירופאי, להם יש מגוון מטורף של קינוחי סופר.
2. מרק ברוקולי בערב קר.
3. ברקפסט בוריטו לבראנץ' בשבת.
4. סיידר תפוחים של Somersby. קניתי אחד ביום הראשון של השנה החדשה ושתיתי רק לפני יומיים. גיליתי שזה האלכוהול הכי כיפי בחורף.
5. יין חם מתובל בבתי קפה בעיר.
6. הפסקתי לעשות ספורט, יאיי! זה אמנם לתקופה קצרה, אבל זה כיף פשוט להימרח מתחת לשמיכה ולא לחשוב על זה יותר מדי (עם הטירמיסו והבריוש והיין חם).

אז זהו לבינתיים, המשך ינואר כיפי ושהסופ"ש יגיע מהר!

תגובות

  1. פוסט מצויין :) אחלה המלצות והסרט בהחלט נראה שווה צפייה!

    השבמחק
  2. שמחה לשמוע שהתאוששת! מכניסה את הסרט לto do list שלי 3>

    השבמחק
  3. אוהבת את הרשימה שלך! רצה לראות את הסרט הצרפתי ולהיכנס לאתר... אבל קנית אותי לגמרי עם המרק ברוקולי, הכי טעים

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!