קולקציית הסטודיו H&M SS2016 - אם אתם מתכננים לצאת למסע

אני אוהבת את זה שחברות האופנה מייצרות בגדים שהמילה חופש והרצון לברוח אל המרחבים מהדהדים מהם. הכל מתנפנף, מדברי בצבעים של ה road trip באריזונה שראיתם בסרטים ודמיינתם שיום אחד תלכו על זה באמת. הכל ניראה כאילו אתם בסדרה The last man on earth. אם לא ראיתם? זה הזמן!
כך גם הקולקציה האחרונה של H&M לאביב קיץ 2016. היא מבטיחה להם וייב של חופש ברגע  םהמעטים בהם תרשו לעצמם לנוח מהעבודה, הילדים, הלימודים וכל החובות שהעולם המודרני מעמיס עלינו. החובות האלה הם לא סתם חובות. הם שם כדי יהיה לנו כסף לשלם על אשליית החופש המתוקה הזאת.
הקולקציה שתחכה לכם בעזריאלי ב 25.2 היא באמת אחת הטובות שהחברה הציגה. מדובר בבדים משובחים וגזרות מינימליסטיות, הטרנד ההיפי שולט, אבל מרוסן. זו יותר קולקציה להיפי העירוני המתוחכם שיודע מה מקומו של החופש בחייו ושואף אליו, גם אם זה רק בכאילו.
בכל מקרה, הקולקציה מכינה אותנו למסע ויש בה כל מה שצריך כדי לצאת לדרך באופן מלא שיק, גם אם בסוף מגיעים רק לקפה השכונתי. הבדים נעימים, נעים בין משי, לסריגים אביביים מחוטי כותנה, תיקים, כובעים ובגד ים מושלם בגיזרת גולשים, שממשיך איתנו גם לעונה הנוכחית בהדפס מדברי עם שיק ספורטיבי או במינימליזם שחור אורבני ומוכר.
.
אז מה יש לנו כאן? תיק, סנדלים, שמלה, בגד ים וסודר דק, אם יהיה קר במסע שלכן, או אם יהיה מזגן מקפיא במשרד ,וגם שמיכת פיקניק מהממת על רצועה אם תרצו לנוח מתחת לעץ ולשתות בירה קרה בדרך. אה, ושכחתי את האקססורי.

מבחינה כל זה מושלם וזה לא ממש משנה אם אתם יוצאים לחופש? רמז דק, אני יוצאת לחופש באביב.
או שאתם רק חולמים עליו, הבגדים האלה יעשו לכם טוב.
כי אתם עובדים קשה וכי מגיע לכם :)

קולקציית H&M STUDIO SS16 תחכה לכם ברוב הדרה ב-25.2 בחנות בעזריאלי.

תגובות

  1. איזה בלוג כייפי! אין על בוהושיק! אני מתה על זה :) אני רוצה את כל הבגדים שבתמונות.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!