איך לארוז לטיול בניו יורק באפריל?

אני נוסעת לניו יורק בעוד קצת יותר משבוע אחרי ארבע שנים בהן רק התגעגעתי לעיר המגניבה ביקום ולבילויים שלי שם עם סיוי. אבלה בניו יורק את רוב חודש אפריל וחודש אפריל הוא חודש טריקי כשמדובר באריזות. ואני מוצאת את עצמי בודקת כל יום את מזג האוויר, כי אני רוצה להביא איתי בדיוק את המעיל הנכון, כי לידיעתכם, אתמול ירד שלג בניו יורק, ביום הראשון של האביב. אז יש לי לא מעט דאות בעניין האריזה.

בפוסט הזה אראה לכם איך אני אורזת לטיול ארוך יחסית לניו יורק ומה השיקולים שאני לוקחת בחשבון.  אני מקווה שזה ישמש אתכם או לפחות אם אתם גם מתכננים טיול אביבי לחו"ל, תדעו איך לארוז נכון.

כשאני נוסעת לניו יורק, או לכל מקום אורבני, הדבר הכי חשוב לי זה להיראות שייכת. אני שונאת להרגיש תיירת כשאני בחו"ל, במיוחד בעיר שאני מכירה טוב כל כך. אני מתכננת ללבוש שם את אותם הבגדים שאני לובשת עכשיו בישראל. בגדים  נוחים, יפים, אורבניים, כאלה שנראים טוב גם בתמונות, כי אי אפשר להיות בניו יורק בלי לרצות להצטלם כל רגע ובכל מקום, לכן הבגדים האביביים, בעלי האפיל ההיפי נוסעים איתי לאמריקה.

טמפרטורת האוויר הממוצעת באפריל בניו יורק היא 14-6, אבל מזג האוויר באפריל נוטה להשתגע, אז אני רוצה להיות מכוסה לכל מרה ולכן אקח איתי 3 מעילים.

את שלושת המעילים האהובים עליי רכשתי השנה, תופעה נדירה כשלעצמה. שניים קניתי במבצעי סוף עונה, את הטרנץ' ואת המעיל הצבאי.
מעיל מס' 1 - הטרנץ' האהוב שלי, המעיל האולטימטיבי לאביב. מתאים לכל זוגות הנעליים. אני לוקחת שניים: מגפונים ואת האולסטארס. אקח גם נעלי ספורט כדי לצאת לרוץ או להתאמן.

מעיל מס' 2 - הג'קט הצבאי שלי. הוא מעיל ארוך יחסית ועשוי 100 % כותנה כבדה. הוא מתאים לימים לא קרים מדי ולמרות אני מאוד אוהבת ללבוש אות ועם המגפונים, הוא מושלם גם לכל סוגי הסניקרס.
מעיל מס' 3 - הג'קט הרך וקליל של keds שהיה המעיל האהוב עליי בחורף הישראלי האחרון. הוא קל משקל, אך מחמם וגם שחור ומינימליסטי. בדיוק מה שאני אצטרך בלילות הקרירים בניו יורק.
כאן אני ניגשת למלאכת האריזה.  לניו יורק אני אקח את הזוודה החדשה שלי של Eastpak, שיכולה לvכיל עד 70 ליטר של פריטי לבוש ומאחר וזאת הפעם הראשונה שאני נוסעת עם הקסם הסגלגל מעוטר הדקלים הזה, אני מנסה לארוז את מה שחשוב ואז לבדוק אם נשאר עוד מקום.
אני אוהבת לקפל כל פריט בצורה שארגיש שהוא שיהיה לו נוח והוא יתקמט הכי פחות. לרוב לא אקח איתי לנסיעות בגדים שמתקמטים בקלות ולא מתיישרים בעת תליה בארון.
את הנעליים אני אורזת בתיקי בד קלים שיש לי לשם כך. אני שונאת לנסוע עם שקיות פלסטיק במזוודה ולכן שקיות בד רב פעמיות הן פיתרון מעולה לאריזת נעליים. אה, ואני מביאה את מסלסל השיער החדש של רמינגטון כדי להשתעשע איתו בעיר הגדולה. בעיקר עכשיו כשהשיער שלי באורך מוזר ואני מחזיקה את עצמי חזק כדי לא להסתפר ולהמשיך להאריך אותו בגבורה.
המזוודה מחולקת לשני תאים, מה שהופך את האריזה לנוחה. בצד אחד בגדים, בצד השני, נעליים, תיק רחצה ומעילים.
כשסגרתי את המזוודה ראיתי שנשאר לי עוד מקום. זה משמח, כי לארוז ל 3 שבועות זה לא קל ואני צריכה להוסיף מעבר לשמלות המהממות גם שני ג'ינסים נוחים להסתובבות בעיר, קצת חולצות ואפילו סוודר. בגזרת האקססוריז אני מביאה כובע וצעיף למקרה שיהיה קר או ירד גשם, כי הרי ידוע, שכובע זה יותר כיף מלסחוב מטרייה בגשם קל.

זהו, סוגרים את המזוודה ואני חושבת לעצמי. חייבים לשמור מקום לספר ולקצת מתנות, ובטח קצת שופינג. שימו לב לזה כשאתם אורזים לנסיעות לערים עם קניות מוצלחות כמו ניו יורק.
זהו, הכל מוכן. את המעיל הירוק אני אלבש לטיסה. המזוודה היפה של Eastpak עושה חשק לטיסה ל LA, אבל הפעם אני נוחתת ב JFK. אז בקרוב אני שם. חכו לעדכונים. ואם בא לכם לראות מה אני עושה בניו יורק בלייב, מוזמנים להצטרף אליי בסנאפצ'ט way2yellow, ותוכלו לראות אותי אוכלת, מבלה ונחה בעיר שאני הכי אוהבת.
מקווה שזה היה מועיל, ואם לא מועיל, אז לפחות מסקרן.
אני

תגובות

  1. מדהים אותי שמצאת 3 מעילים מושלמים השנה, ושגם בעברך היסטוריה של מעילים טובים, הרעיפי עליי מהכישרון הזה כי בינתיים התייאשתי.
    גם אפריל אירופאי נוטה להיות הפכפך אז אני מודה לך על ההשראה. תהני ותתעדי עדלאידע! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!
      אין לי סוד לגבי מציאת מעילים. הטיפ היחיד הוא שכשאת רואה אותו, קני אותו. כשאני רואה משהו יפה שאני יודעת שיהיה שימושי, אני לא דוחה את זה. הזמני הכי טובים זה תחילת סוף העונה. המעילים כבר ירדו במחיר, אבל עדיין יש מבחר רב :).
      אני הכי מתכוונת לתעד וליהנות. תהני גם את!

      מחק
  2. התמונות מקסימות והמלתחה הנבחרת נראית ממש כיפית! תעשי מלא מלא כיף - אני מנסה לארגן לעצמי קפיצה ספונטנית לעיר לפני פסח, הלוואי ואצליח :-*

    השבמחק
    תשובות
    1. ממליצה לך גם.
      אם את מגיעה, תעדכני. אהיה שם עד פסח.
      נשיקות ותודה!

      מחק
  3. יופי של צילומים ויופי של פוסט!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, בובה!
      היה כיף להיפגש.

      מחק
  4. אני מקווה שאת לוקחת גם את הבאקט הקטן שלך, הוא יהיה מאוד שימושי שם

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי לוקחת. הוא התיק האהוב עליי כרגע. אני הולכת איתו כל יום.

      מחק
  5. פוסט מקסים ובגדים מהממים. מאיפה המעיל הצבאי?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! המעיל מקולקציית חורף האחרונה בZARA.

      מחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!