בדרך לשיעור יוגה בניו יורק ביום אפור

ללכת לשיעור יוגה בניו יורק זה פשוט מגניב יותר מללכת לשיעור יוגה ליד הבית. אין לי משהו יותר מדי חכם להגיד על זה, אבל זה פשוט ככה. בניו- יורק כבר ניסיתי יוגה בסנטרל פארק, יוגה חמה ומייסרת ויוגה בסטודיו. זה תמיד נחמד ומשארי לי טעם של עוד כשאני חוזרת לתל אביב. מקווה שהטעם של עוד מהפעם יגרום לי להכניס קצת יותר יוגה לחיי. אני בטוחה שהגוף שלי יודה לי.
לשיעור של היום בבוקר לבשתי סט בגדי יוגה של המותג ripple. טיץ וגופיה מבדים נעימים ודקים, נמתחים וכמעט שלא מורגשים על הגוף. למזלי כבר יותר חמים היום ולכן להסתובב עם טייץ דקיק בחוץ היה נוח וסביר.
מאוד רציתי להראות לכם את בגדי היוגה החדשים שי בפעולה, אבל זה ממש מטריד להצטלם בשיעור עצמו וצילומי חוץ מהממים די קשה לבצע בקור ששורר פה כרגע, אבל אתם מוזמנים לבקר באתר המקסים של ripple ולהתרשם מהפריטים המינימליסטיים והמדויקים, מהרכבי הבדים האיכותיים - הטיץ והגופיה עשויים מ 95% ויסקוזה, שזה סיב טבעי ו-5% אלסטן שמעניק לבגדים את הגמישות הנדרשת, ואולי גם לכם יתחשק להכניס קצת יותר יוגה לחיים.

נשיקות מניו יורק!

תגובות

  1. שמחה שאת עפה על העיר, מחכה לעוד תמונות ופוסטים.

    וכן, אין על הפריטים של RIPPLE :)

    השבמחק
    תשובות
    1. מזה עפה, הרוח מעיפה אותי!
      בדיוק עובדת על עוד פוסט.

      מחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!