H&M Conscious Collection Spring 2016 - הכי יפה ומתחשבת בסביבה

קולקציית האביב האוורירית, הבהירה והמקסימה של H&M, היא לא רק יפה. הקולקציה המתחשבת בסביבה היא חלק מהחזון של החברה לעולם אופנה שיטיב לא רק עם חובבי האופנה, אלא גם עם כדור הארץ. היא אמנם חלק מצומצם מכל מה שהחברה מייצרת, אבל זה צעד קדימה הפיכת כל האופנה לפחות מזהמת, וזו גם דוגמא חיובית לחברות אופנה אחרות, לקחת את עצמן בידיים ולייצר מוצרים שיש בהם ערך שהוא מעבר לאסטטי, ערך שחשוב לכולנו - להשאיר את משאבי כדור הארץ גם לדורות הבאים ואת הכוכב הכחול שלנו, ללא הררי אשפה שאין דרך לטפל בהם.
הקולקציה יפה בצורה שלא ראיתי כבר המון זמן. יש בה את האפקט החמקמק של העל זמניות, שאין בפריטים שאני רואה בחנויות שאני יכולה להרשות לעצמי לקנות בה, בדרך כלל. היא מעבר לטרנד, היא פשוט אוסף של פריטים יפים, בהירים, כאלה שיכולים להתאים למלתחה שהכל בה מחושב ומתוכנן, אבל גם להיות חלק ממלתחה בוהמית אקלקטית ומשוחררת, כמו שלי.
העגילים האלה, מעבר היותם מגניבים ממש, הם עשויים מג'ינסים שפעם מישהו לבש. מדובר בפיתוח טכנולוגיות חדשות לטיפול בשאריות בדים כדי להפיכם למשהו חדש ומרגש. H&M  מובילה בפיתוח תהיכים אלה וגם את יגולים להיות חלק. הביאו בגדים שאתם לא צריכים לסניפי הרשת ותקבלו קופון לרכישת פריטים חדשים. עשו שופינג בחוכמה!

איפה ומתי? הקולקציה תגיע לחנות בעזריאלי ביום חמישי, ה- 7.4. אם הייתי בארץ, הייתי קונה את השמלה הורודה שבתמונה הראשונה, אבל הכל פשוט מהמם.




תגובות