חולצה לבנה לקיץ


בתור מישהי שאוהבת ללבוש בקיץ רק בגדים בהירים, חולצה לבנה היא פריט חובה בארון שלי. בעיקרון, אני די נגד להחליט שפריט מסוים הוא חובה ולרוץ לקנות, אבל טרנד הכתפיים החשופות הותיר אותי עם חשק לצוד את החולצה המושלמת. בעודי בניו יורק חיפשתי המון את האחת והיחידה, כזאת שעשויה מהמרכיבים הנדרשים: חופש תנועה, בד טבעי ומחיר נגיש, ובאמת שראיתי הרבה מועמדות, אבל רק ביום האחרון נכנסתי ל H&M לקנות גרביים בלתי ניראים לחבר שלי, וראיתי אותה שם. מיהרתי מאוד וקניתי אותה בלי למדוד. ידעתי מיד שהיא האחת. 
איך לובשים? עם ג'ינס גזור ארוך או קצר.
חסרונות: בד כותנה טבעי דורש גיהוץ, אבל נחיה עם זה.
בתמונות: חולצה לבנה H&M (ראיתי אותה בשבוע שעבר בסניף עזריאלי), ג'ינס קצר ישן משוק בצלאל, צמיד שלומית אופיר
התמונות יצאו לי קצת באווירת יום העצמאות. זה היה ערב, לילה ויום מעולים שביליתי עם חברים. מקווה שגם אתם חגגתם טוב. מרגישה קצת שהחגים נגמרים ומחכה לנו קיץ עם הרבה עבודה, אבל גם קיץ מלא כיף.

 בכל מקרה, יש לכם עוד הזדמנות לראות את איך ביליתי את 24 השעות האחרונות בסנאפצ'ט.
מוזמנים לעקוב אחריי: way2yellow.

נשיקות!

תגובות

  1. זה כל כך יפה! אני עדיין קצת כועסת על עצמי שלא קניתי בזמנו שמלת כותנה תכלת חושפת כתפיים שמכרו בעדיקה אבל נראתה מאוד לא עדיקאית. והשיער מושלם, הגיע הזמן הזה בשנה שבא לי לקצר גם את שלי.

    השבמחק
    תשובות
    1. קודם כל, תודה! ובשום פנים ואופן אין לקצר שיער, עכשיו ארוך זה הכי מגניב ולגבי שמלה חושפת כתפיים, משמ לא צריך להצטער על השמלה של עדיקה כי יש עכשיו גירסאות מעולות כמעט בכל חנות.
      חולמה היה יותר קשה למצוא.
      קיץ שמח!

      מחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!