האם זה הזמן להיות סקסית שוב?

בחוגים שאני מסתובבת בהם, להיות סקסית לא נחשב לערך חיובי של נשיות תל אביבית. לא, רגע, שלא תטעו, ברור שאת צריכה להיות סקסית, אבל שלא תעזי לעשות משהו שיראו שהתכוונת להיתפס ככזו. הסקסיות החמקמקה שלך אמורה להתמקם איפשהוא בחלל, אבל לא באמת להיות נוכחת. אני תמיד הייתי אומרת שחייב להיות רווח בין הגוף לחולצה, שמחשופים עמוקים זה לא סטייל ושאני ממש לא רוצה להיות מוערכת על-פי הציצים שלי. אני עדיין חושבת שזה נכון, אבל גם קצת נמאס לי להחביא את הנשיות שלי מתחת לבגדים בגודל אוברסייז.

אני חושבת על הנושא הזה כבר די הרבה זמן ולגמרי מתכוונת to bring the sexy back. זה לא קורה באופן מכוון, אבל אני כבר כמה זמן אוהבת תחתוני תחרה יותר מתחתונים עם דמויות מצוירות וחזיות תחרה שחורות, אמנם בלי ברזלים וכאלה שנוח ללבוש, אבל תחרה שחורה זה לגמרי הדבר, וכי הכל חייב להיות שקוף ומחמיא. אני זוכרת שבכל פעם שמישהו אמר שהבגד חייב להיות מחמיא לאישיות, הסכמתי בשמחה, אבל מה קרה לנו שאנחנו כל הזמן רוצות להסתיר את הגוף שלנו כדי להיראות מתוחכמות ואינטליגנטיות? למה בחורה עם שמלה שמשדרת סקסיות לא יכולה להיות גם יפה וגם חכמה. אני לא יודעת אם יש תושבה לזה, אבל לי זה מציק.

מה שעוד יותר גרם לי לרצות לכתוב על זה, זה המותג החדש של ה-it girl הפריזאית ז'אן דמאס, Rouje. הבחורה הזאת תמיד משכה את תשומת ליבי, כי היא סקסית בצורה שמוצאת חן בעייני וזה שהיא הוציאה ליין של בגדים שישדרו את הוייב שלה, זה עוד יותר מחזק את התחושה שהאופנה שאנחנו אוהבות ללבוש נכשלה בלתת לנו, לאופי שלנו, לרצונות שלנו לבטא את עצמנו במלוא המובן הנשי שלנו. נתנו לאופי הטרנדי של הבגדים לדבר במקומנו, בעייני ועבורי זו טעות.
אז ז'אן והחברות שלה הצטלמו לקטלוג ולאתר בהפקה טבעית ומהממת והביאו איתנן את הוייב הזה של שנות ה-90 שאני כל כך מתגעגעת אליו. שכל בגד המשדר אותו חייב מיד להימצא אצלי בהישג יד. משהו בסקסיות שהבגדים האלה משדרים לא מעלים את הנשיות. אולי זה הגזרות הקרובות לגוף, החצאיות הקצרות או וי עמוק במחשוף. וכל זה ביחד משדר שיק חושני, פריזאי וכזה שגם נשים וגם גברים מרגישים בנח בנוכחותו. וכן, לא לשכוח אודם אדום, שיער מושלם וטבעי וקסם אישי.
ואז יש את השמלה הזאת. היא כל מה שאני אוהבת: כפתורים בפרונט, מחשוף וי, פרינט פרחים בסגנון שנות-90 ושיק צרפתי של חופשה בפרובאנס, שאפשר ללבוש כמעט לכל מקום, והיא עולה רק 155 יורו. אז בינתיים אני דוחה את הרכישה שלה, אבל בטיימינג מושלם בצורה הזויה מצאתי גירסה של הקסם הזה כאן בלבנט ובכלום כסף. אולי אראה אותה בהזדמנות. תנו לי להתרגל לרעיון.

כל התמונות מכאן.
יום שני שמח!




תגובות

  1. אני מאד בעד! ספ, בואי נעשה סיבוב סקסיות מעודנת בעיר ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני רוצה לשלב את זה עם המחאהנגד הורדת הכיכר.
      בואי נארגן צילומים ליד המזרקה! משהו רגוע כזה עם רדת ערב וסקסיות מרומזת.

      מחק
  2. מסכימה איתך :) מחכה לראות את השימלה עלייך!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מחכה שיהיה לי זמן לצלם. מבטיחה שתיראו :)
      תודה!

      מחק
  3. באמת מדהימה. הכל שם חסר במלאי, נשבר לי הלב.

    השבמחק
  4. התמונה האחרונה... וואו. קדימה ספי, bring the sexy back!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, מותק!
      לבצע זה יותר קשה מלכתוב על זה.
      קיסס.

      מחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!