השעה לפני השקיעה

בשעה לפני השקיעה אני מוצאת את עצמי בדרך הביתה מהעבודה. אני הולכת לאט, מאריכה את הדרך, משוטטת בעיר שעוד מעט תהיה חשוכה ונוצצת ואולי אף חיה יותר, אבל היא תהיה אחרת. אני אוהבת את העיר בשעה לפני השקיעה. היא מבטיחה לי חופש. אני כבר לא במשרד, יש לי זמן לעשות כל מה שאני רוצה עד שאני אגיע הביתה.

אני לא יודעת אם יצא לכם אי פעם לעצור לרגע בשעה הזאת, להפסיק למהר להגיע, ללכת לאט יותר, לחשוב פתאום איזה מוזר זה לעצור דווקא ליד הבית בנביאים 9 ולחשוב שזאת כתובת מסרט ישן, או ללכת ברח' ביאליק ולחשוב לעצמכם שזה הרחוב הכי יפה בעיר או סתם לעצור ליד גן מאיר ולבהות בנדנדות כשהשמים בצבע זהב.

אני מספרת לכם את כל זה כדי שבפעם הבאה שיזדמן לכם להיות בחוץ בשעה לפני השקיעה תדעו מה לעשות ברגעים הכה קסומים של היום ואולי תרגישו משהו או תלבשו משהו נחמד בזמן הזה ותחשבו לעצמכם: איזה רגע מושלם זה. אני כבר לא בעבודה, אני בעיר הכי טובה בעולם ואני רוצה את זה כל יום.
בשיטוטיי בעיר בשעה לפני השקיעה לבשתי: שמלה מהאוסף הפרטי שלי, אולסטארס ותיק של Kisim.
הפוסט הזה הוא הראשון בסדרה של שלושה בשיתוף עם מותג התיקים Kisim. 

התיק הלבן והמהמם שאני מצולמת איתו הוא תיק טיים אאוט M, תיק מקולקציית הקיץ האחרונה, עשוי מעולם החומרים המורכבים והוא 100% טבעוני. כל כך אוהבת תיקים שאפשר ללכת איתם באלכסון. צורתו הגיאומטרית אך הרכה והצבע הלבן הבוהק התאימו בצורה מושלמת ללוק האורבני שבחרתי. כעת כל התיקים באתר ובחנויות המותג ב SALE סוף עונה.

שיהיה לכולנו סוף שבוע מושלם.
נתראה בפוסט הבא!

תגובות

  1. את כה צודקת. הכי כיף לעצור ככה סתם, לבהות, ולהנות מהרגע. אני חיה בשביל רגעים כאלה 3>

    השבמחק
  2. משובחת שכמוך. והילדים שלי קוראים לשעה הזו "השעה של הציפורים" כי כל הציפורים עושות איזה מעוף אחרון לפני השקיעה וכל השמיים מלאים בכנפיים וציוצים.

    השבמחק
    תשובות
    1. זה קורה גם בכיכר דיזינגוף. הן אכן במעוף מטורף בסיבובים וטירוף אמיתי של לפני השקיעה.
      הילדים שלך גאונים, אבל זה כבר ידוע.

      מחק
  3. אני גם מאוד אוהבת שקיעות. יש בהן משהו חד פעמי ונצחי בו זמנית.
    פוסט משובח והצילומים..כמו תמיד!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, אני גם אוהבת את הצילומים האלה. יש בהן מקריות ותאורה משתנה ובכלל, זכרונות טובים של העיר בקיץ.
      קיסס.

      מחק
  4. צילומים ככ יפים וגם את!

    השבמחק
  5. השמלה הזאת פשוט מהממת עליך! בא לי כזאת!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!