איך לשרוד את ימי ראשון?

אחד האתגרים הגדולים של ימי הקיץ הם ימי ראשון. ידוע שאת סופי השבוע אנחנו מבלים בים, עם חברים, בחופשות קצרות, נסיונות בריחה אל החופש השקרי של הימים הלוהטים, אבל אז מגיע הבוקר ויום ראשון שוב כאן. אנחנו אף פעם לא מוכנים לקראתו, אני בטוח שלא. אז עולה השאלה מה עושים עם זה? לא לעשות כלום ולהיכנע לימי ראשון מרגיש לי לפעמים מאוד תבוסתני, אז אני מחליטה לנקום. לנקום בימי ראשון על אובדן החופש וככה זה הולך.

לפני שאני צוללת את תכניות הנקמה שלי, אני רק אציין שאין כאן כל קשר לעבודה, להתחייבויות בחיים, שגם מהן הייתי רוצה להשתחרר, אך אני מבינה שאי אפשר ולכן הנקמה האופנתית בימי ראשון היא הכלי שלי להתמודד עם הכל ולהמשיך את שגרת החיים הקייצית בצורה השפויה ביותר. מה שאני בעצם מנסה להגיד, זה שכל אחת יכולה לאמץ את תכנית הנקמה ולהינות ממנה. אז מה עושים?

כדי לנקום בימי ראשון הכי חשוב להתעלם מהם ולהתלבש לעבודה כאילו אנחנו עדיין בחופש או בסופ"ש. כמובן שאין הכוונה היא להופיע במשרד בג'ינס גזור וחולצת בטן, אבל כן לבחור פריטים שמשדרים חופש. בדים דקים ומתנפנפים, צבעי ג'ינגל, גזרות אווריריות ואפילו כפתיות דקות שנקשרות על הכתפיים. כל עוד זה משדר קיץ וכיף וזה סביר למקום העבודה שלכן, לכו על זה

למתקדמות: ממליצה על סנדלים באווירת בוהו שיק ואננס מציץ מתיק הגב שלכן. בעבודה אפשר להניח אותו על השולחן במשרד לאיזה יומיים והוא יפיץ ריח אקזוטי נעים וכולם ידעו שאתן ממש זקוקות לחופש או שלגמרי איבדתן את זה, אבל למי אכפת? בעוד יומיים זה כבר יום שלישי ואז אפשר ללכת ל -Happy Hour אחרי העבודה, אבל על זה בפוסט הבא.

בעודי נוקמת ביום ראשון לבשתי: שמלה של H&M, סנדלים של ZARA ותיק גב של Kisim.
הפוסט הזה הוא השני בסדרה של שלושה בשיתוף עם מותג התיקים Kisim

תיק הגב הצהוב שהכיל את האננס הצהוב שלי הוא תיק גב קלאסי מסדרת אונו המיוצר כבר שנים ונמכר לנשים ולגברים.התיק הזה קיים בצבעים הסולדים והקבועים: שחור, אפור, חום ומדי עונה מתחדש בצבעים עונתיים כמו הצהוב שליאת אותו הדגם ניתן לקנות גם מבד - 100% טבעוני. למותג Kisim גם מגוון תיקי גב נוחים שאפשר לקחת איתכם לעבודה בלי כוונות נקמה. כעת כל התיקים באתר ובחנויות ב SALE סוף עונה עם הנחות של 20% ומעלה.



מקווה שיום הראשון שלכן עבר בשלום.
שיהיה שבוע מעולה ונתראה בפוסט הבא!

תגובות

  1. עשית לי חשק לגמרי להתעלם ממחויבויות ולצאת לחופש . עם אננס או בלי

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף! זאת בעצם המטרה שלי. להשכיח את ההתחייבויות מליבם של כל האנשים ואולי אז הן פשוט תיעלמנה.

      מחק
  2. התוכנית שלך נהדרת!
    ואננס שמציץ מתיק גב זה פשוט גאוני (ומצטלם נפלא).

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, מאוד שמהח שאהבת.
      אננס בהחלט פרופס שווה לכל הפקה.

      מחק
  3. את כל כך צודקת. אני משתדלת להכניס המון צבע לבגדי יום ראשון שלי. צבע בעין עושה גם צבע בלב. או לפלות זה מה שאני אומרת.לעצמי

    השבמחק
    תשובות
    1. ללבוש צבעים בקיץ זה באמת מעודד, לפחות אותי.

      מחק
  4. אילו תמונות יפות! ממש אומנתי והצבעים משתלבים נהדר (:
    כיף לך שאת מצליחה לשרוד את ראשון, אני ממש מתקשה לראות פה טוב בקיץ הלח הזה.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!