Find your California


מרוב שאני משתוקקת לנסוע לקליפורניה שוב, אני כמעט שכחתי שפעם כבר הייתי שם. בשנת 2002 עשיתי טיול מסן- פרנסיסקו עד ונקובר והוא היה אכן מאוד מיוחד. הרואד טריפ הראשון שלי, עם החבר הרציני הראשון שלי, הפעם הראשונה בארה"ב, הפעם הראשונה בחו"ל בלי ההורים שלי, הפעם הראשונה שהתאהבתי במרחבים האינסופיים של אמריקה. לפני כן חשבתי שארצות הברית זה לא בשבילי, אבל מאז אני כל הזמן משתוקקת לחזור. אז נכון, הייתי המון פעמים בניו יורק בשנים האחרונות, אבל אני באמת מתגעגעת לקליפורניה.

את הקליפורניה הפרטית שלי אני מחפשת בכל מקום. לפעמים אני מוצאת אותה בבתי קפה, לפעמים על הטיילת בתל אביב, לפעמים בקקטוסים ענקיים בצידי הדרכים ואפילו בפארק דרום בתל אביב, שם עושים סקי מים ויושבים על הדשא ליד האגם עם חברים ושותים בירה בשקיעה ביום שבת. אני מוצאת אותה גם בפוסטים של שלי גרוס שנמצאת שם באמת, בסייל סוף עונה של ZARA, שם מצאתי את הג'קט הצבאי החדש שלי עם הרקמות ופאטצ'ים של פקחי הדייג ובעיקר בחלומות שלי על מה אני הייתי עושה עכשיו בקליפורניה, אבל אני חושבת שבשביל קליפורניה אני אצטרך ללמוד לנהוג.

איך תמצאו את הקליפורניה שלכם?
הכי טוב לנסוע לשם וכמה שיותר מהר. אבל אם זה לא מסתדר, פשוט שבו ליד המים ועדיף שיהיו קצת דקלים מסביב ובגד ים וכפכפים בצבעי פסטל ותנו לשיער להתייבש ברוח החמימה ושתו משהו קר. תשכחו מזה שיום ראשון תמיד מגיע בסוף ופשוט תימרחו על הדשא. אל תתנו לשום תירוץ למנוע מכם רגע של עם הקליפורניה הפרטית שלכם.
מה לבשתי בזמן שחשבתי שאני בקליפורניה?
ג'ינס קצר ובגד ים משוק בצלאל, המקור הבלתי נדלה לפריטים זולים וחד פעמיים, כפכפים מחנות בקינג ג'ורג', ג'קט מזארה, בסייל.

שיהיה סוף שבוע מהמם לכולנו!
Find your California!





תגובות

  1. ספ, יא הורסת! הכי קליפורניה שיש 3>

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, דרלינג! בינתיים מסתפקת בזה. ממש בא לי חופש!

      מחק
  2. מקסים
    איך אפשר ליצור קשר אתך , לא ראיתי טופס צור קשר

    השבמחק
    תשובות
    1. הי, תודה!
      בסקשן אודותיי יש מייל. אפשר ליצור איתי קשר ב sefierlich at gmail.com

      מחק
  3. הכי קליפורניה :)

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!