איך אתם מדמיינים את חוף הים?

אני מדמיינת אותו ככה. ריק, פראי, בלי בניינים וכבישים בקו האופק ועדיף גם בלי בני אדם. האמת היא שבני אדם לא מפריעים לי, רק שאני רוצה לשמוע את הים, את הרוח, את השקט מסביב. יש מעט מאוד חופים כאלה בסביבות תל אביב, אבל לפעמים שווה לנסוע קצת רחוק וללכת בשבילים לא מוכרים כדי להגיע לשקט הזה, למנוחה אמיתית של יום שבת.

בעיקרון, אני מכורה לבגדי חוף, בגדי חופשה ובכלל בגדים קיציים שכשלובשים אותם אפשר לגמרי להתעלם מהעולם שסובב אותנו ולחיות באיזה סרט היפי אחר. הפעם אני בחרתי ללבוש משהו מאוד מינימליסטי, פשוט, נקי ובהיר, בדיוק כמו שדמיינתי את חויית החוף המושלמת שלי. מה לעשות שלפעמים קלישאות אופנתיות מהניינטיז מתגלות כנכונות. חולצה לבנה דקה וכובע קש- זה כל מה שבאמת צריך בחופש ועדיף שזה יגיע עם חלק תחתון קצרקר ונח, במקרה הזה, החצאית שנמצאת בארוני כבר שנים רבות אבל נלבשת רק כשבאמת מגיע הרגע הנכון עבורה.

למצוא את הרגע הנכון לכל בגד זאת, בעייני, תמצית הלהתלבש יפה או נכון או לא מתאמץ או מדויק, תלוי באיזה אסכולה אתם בוחרים כשמדובר באמנות ההלתבשות. לבחור את הרגע הנכון לכל פריט, וכמובן את המקום הנכון. אבל כמו שאתם מכירים אותי, הרגע הנכון, בעייני, לכל בגד זה לא רק איזשהו חוק חברתי מומצא של מה מתאים ללבוש באירועים מסוימים, אלא תחושה הרבה יותר עמוקה של לתפוס את הרגע וההרגשה שמתלווה לרגע הזה. לראות את עצמנו בו ולדמיין מה אנחנו לובשים, כי מה שאנחנו לובשים מתגלה, לעיתים, כחשוב כמעט כמו הנוף שאנחנו חולמים לראות ברגע המיועד.


בחוף הפראי בשבת לבשתי: בגד ים של H&M (שני חלקים של שניים שונים, ככה אני אוהבת), חולצה ישנה של ZARA, חצאית מאוסף פרטי וכובע קש מ-Castro אאוטלט באלנבי (שווה לבקר שם ולמצוא מציאות שוות, יותר שווה מלקנות בחנויות הרשת).

כל זה קרה בשבת שעברה וסוף שבוע חדש לפנינו. אין שמחה ממני וכולי מלאת ציפיות להרפתקאות חדשות. מי שלא עוקב בסנאפצ'ט, זה הזמן להצטרף כי שם ממש רואים מה אני מעוללת כשאני לא עובדת. נתראה!

סנאפצ'ט: way2yellow / אינסטוש way2yellow/ פייסבוק 

סופ"ש מהמם לכולם!

תגובות

  1. את מדהימה שועל. היית צריכה להיות שחקנית ולא בלוגרית.

    השבמחק
    תשובות
    1. חחחחח, ממש.
      אין לי סבלנות להצטלם מעבר לעשר דקות. ניראה לי שבחרית את הז'אנר המושלם עבורי.
      תודה, מותק!

      מחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!