אז מה אמרנו בסוף על להיות סקסית?

חם בעיר הזאת, ממש חם ומזל שבשבילי זה קיץ של שמלות, שיער גלי ואווירת ניינטיז כיפית. גם את השמלה הזאת רכשתי השנה ויהא קצת יפה וקצת מכוערת, כמו שהשמלות בשנות ה-90 היו. מזכירה לי את הפרינטים עם החרציות על רקע כהה שכולנו לבשנו אז. היא שמלת מעטפת מפוליאסטר זול שהזמנתי מ-Asos והיא השמלה המושלמת להסתובב איתה בערב בעיר.

כן, היא סמרטוט כזה דקיק שאפשר לזרוק בארון ולא לפחד שהיא תתקמט, כי היא לא מתקמטת, והיא חסרת משקל על הגוף. מודה שלא ניסיתי אותה מעולם במהלך היום, חוץ מכאן בצילומים, אבל בערב היא לגמרי עובדת בשבילי. זהו שיר הלל לשמלה הזולה המושלמת שאני מאוד מאחלת לכם למצוא. זה כמעט בלתי אפשרי, אבל פעם במיליון שנה זה עובד. הזמנתי אותה עם עוד שמלה זולה מושלמת אחרת אבל היא הגיעה קטנה מדי, באשמתי, והחזרתי אותה.

אז האם זו היא השמלה הזאת שאני מרגישה איתה סקסית? זה לגמרי בהמשך לפוסט הזה שבו כתבתי שאנחנו לובשות אוברסייז כסימן להיותנו אינליגנטיות מבחינה אופנתית ובכלל, אבל שזה קצת לא מגניב יותר, בעיקר בקיץ כשבא להיות לוהטת כי גם ככה אנחנו נשרפים פה מחום. אז האם היא גורמת לי להרגיש טוב? כן, מאוד! והיא אפילו לא צמודה מדי או חושפנית בצורה יוצאת דופן, היא פשוט מזכירה לי את הוייב של שנות ה-90 של ימי התיכון. לא שאני ניראת כמו אז, חס ושלום, אבל זה הכל בדקויות האלה שקשה ממש להבין איך ולמה זה קורה.

בקיצור, מה שאני רוצה לומר בפוסט הזה, בנוסף לתמונות האלה בכיכר אתרים, שוב, שיש בהן פלאשים וחום קיץ וקצת אווירת זיעה, זה שגם שמלה זולה יכולה להפוך לשימלה הלוהטת של הקיץ. זה ממש לא אומר שצריך לקנות הרבה ובזול, אלא שצריף לחפש ולהשקיע מחשבה במציאת הפריט שאנחנו מדמיינים ללבוש. וחשוב להבין שגם אם קונים בזול, אז ממש לא חייבים להתפשר, אלא לחפש את הדבר הנכון לנו ולקנות רק אותו.

בזמן שהייתי בטוחה שאני סקסית בכיכר אתרים לבשתי: שמלה וסנדלים של new look מ- Asos, צמידים של Scetcha, משקפי שמש מחנות באלנבי, אם כבר מדברים על ניינטיז :)

אז יום שני היום, זה לא נורא, אפילו אחלה יום לאכול טאקוס. למה? כי בא לי.
נשיקות

תגובות

  1. תשובות
    1. תודה! אז אני מבינה שרואים שהזעתי. היה ממש חם מדי.
      :)

      מחק
  2. שמלה מצוינת ופוסט נהדר.
    לצערי מניסיון אני לא מתקרבת לפוליאסטר...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!
      אני לרוב ממש כמוך, אבל הפרינט והגיזרה ממש פית ואותי. בנוסף, כמ ושאמרתי. זאת שמלה לערבים קרירים יותר.

      מחק
  3. את תמיד לוהטת, אבל השמלה הזו היא צעד אחד קדימה. גו ספי!

    גם אני מרגישה שכשהייתי צעירה יותר, הרגשתי יותר בנוח ללבוש מחשופים, וזה לא שהמחשוף השתבש(טפו טפו, הבנות עדיין עומדות במקום), משהו בי הפך להיות יותר מדי מודע.

    ולגבי הטאקוס, אם את רוצה להתיישר עם קליפורניה, חכי למחר, it's taco Tuesday!

    השבמחק
    תשובות
    1. זה נכון, קשה להתלבש כמו פעם כי משהו במודעות שלנו למקום שלנו בחברה משפיע על זה. אבל זאת שמלה שאני מרגישה איתה בנוח עם עיניין המחשוף. אולי כי אני כל כך אוהבת אותה.

      לגבי הטאקוס, נאלצת לאכזב אותך. לא החזקתי מעמד ואכלתי ב Monday..... נקסט טיים אשתדל לזכור את זה.
      ובא לי לקליפורניה!

      מחק
  4. הוט! פוסט מעולה ותמונות שעושות חשק לשמלה. מתה על הניינטיז

    השבמחק
  5. אחת הסיבות שאני אוהבת את הבלוג היא ההגדרות המעולות שלך. השמלה הזולה המושלמת זו הגדרה מצוינת שמעבירה בדיוק רב את הוייב המבוקש.
    ממש מסכימה איתך בעניין הקניות - בהחלט צריך לדעת איך לקנות זול. זה יותר מאתגר מאשר לדעת לקנות יקר.
    והשמלה יפה עליך יותר מאשר על הדוגמנית של אסוס :)

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה חמודה את, תודה!
      כל כך הרבה מחמאות...
      אחרי שכתבת את זה, קניתי עוד שמלה זולה באסוס. את ההיא שהחזרתי סמידה יורת גדולה. אבל זהו, הרכישות הקייציות הגיעו לסיומן. יש לי מספיק מה ללבוש עד סוף הקיץ.

      מחק
  6. השמלה (ואת כמובן) סקסית ואינטיליגנטית בו זמנית. המחשוף שלה מושלם!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה, מתוקה!
      אני והשמלה משתדלות מאוד.

      מחק
  7. יפה עלייך השימלה, ואני מאד מתחברת לשמלות הקיץ הזה. איך שהוא אצלי זה יותר עם האוברסייז, אולי אלו השפעות הגיל....או הפחד שמשהו ידבק לי לגוף בחום הזה :)

    השבמחק
  8. השמלה מחמיאה ממש, ובכלל תמונות נהדרות (:

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!