אובססיית החזיה בצבע תכלת

כן, זה לגמרי הולך להיות פוסט עם תמונות של בנות עם ציצים ואפילו יראו להן את הפטמות. כי רק ככה אפשר לעשות לי חשק לחזיות. 
פעם שנאתי חזיות כי הן היו קשות, מכוערות והיה מאוד קשה למצוא חזיות תחרה עדינות ושקופות כמו שאני אוהבת. את אלה שהיו לי קניתי לרוב בנסיעות לחו"ל. אחרי הרבה שנים שלא קניתי שום דבר יפה, אלוהי הטרנדים שמע את בקשתי והפך את החזיות המשולשים השקופות מתחרה לטרנד מתמשך ואת היצור להמוני. כך אמנם נהיה הרבה יותר קל להשיג חזיות כמו שאני אוהבת, אבל האתגר של מציאת החזיה המושלמת רק התעצם.

לפני שבוע בערך המותג החמוד lonely הראה תמונות ראשונות מהצילומים של לינה דנהם וג'מימה קירקה, בנות סדרת ה girls, מדגמנות חזיות ותחתונים בלי פוטושופ והשלמות הגופנית הנדרשת לשם כך בדרך כלל, מה שהיה סופר מתוק ואינטימי, והתוצאה של הצילומים האלה הייתה עבורי חשק בלתי נשלט לחזיה בצבע תכלת בהיר.

לא סתם בחרתי את הצבע הזה. הוא המאתגר מכולם. בהצצה קטנה לפינטרסט בלוח של מילת החיפוש "lace bralette",  ניתן למצוא חזיות תחרה מכל הצבעים והצורות, אבל הצבע הזה שאני אוהבת נעדר כמעט בכלל.

לפני שניגש לחיפוש מעמיק יותר, אני מציעה להציץ בצילומים המתוקים של פרוייקט ה - lonely girls של lonely. בנות חמודות ומתוקות שמצטלמות עם מוצרי המותג בסביבתן הטבעית. עשה לי גם חשק לצלם משהו כזה ואז נזכרתי שהיה לי פעם פוסט מהמם בתחתונים וחזיה שמתישהו החלטתי להוריד בגלל מיונים לאיזו עבודה. זה היה מטופש וגם לא שמרתי את הפוסט. את התמונות כן. אני אוהבת אותן. 

וכעת נעבור לאופציות העומדות בפניינו וכן, כעת הן מעטות מאוד ואני אשמח אם תוכלו להפנות אותי ללינקים שמתאימים לתיאור של מה שאני מחפשת.
חזיית Bonnie עם ברזלים של Lonely
 חזיית משולשים Bonnie של Lonely
אופציה נוספת מתוך Frankie Phoenix
והאופציה של asos
ואחרונה חביבה של La perla שהיא בכלל Sold Out.

אז כיף לדעת שהשבוע הזה הגיע לסיומו, הסופ"ש כמעט כאן ואני מתכוונת להעביר אותו בקייטנת גלישה, כתיבת עבודת גמר ובלשרוץ בבית עם תחתונים וחזיית תחרה ובנמנום! מרגישים כבר את הסתיו מתקרב וזה עושה לי נעים.
בקרוב יחכה לכם גם פוסט על הביקור הקצר שלי בברצלונה ועוד הפתעות, אז תבואו לבקר תמיד.

נשיקות,
ספי

תגובות

  1. זה מושלם. והפרויקט צילומים שלהם מעורר השראה. אני זוכרת את הפוסט הזה שלך. אהבתי אותו מאוד!

    השבמחק
  2. אני ממש רוצה את Bonnie!

    השבמחק
    תשובות
    1. חשבתי על זה וזה רק עיניין של זמן שיהיה משהו כזה בפוראבר 21 וזה החזיות עולות 60 ש"ח.
      :)

      מחק
  3. טוב זה באמת משהו ששווה להתאבסס עליו. בהצלחה בחיפושים, עדכני אותנו און דה גו.
    וגם אני הייתי שמחה לאיזו בוני בחיי.

    השבמחק
    תשובות
    1. בוני חמודה באמת. ניראה כי אמשיך להתאבסס בינתיים. ניראה מה יקרה.

      מחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!