מתנות לעצמי לשנה החדשה

האמת היא שמתנות זה כיף ולא רק בשנה החדשה, אלא תמיד, ואני התרגלתי לקבל מתנות לעיתים קרובות בשנים האחרונות. לפעמים ניראה שהן כבר לא מרגשות, אבל הן כן. תמיד. אז לקראת השנה החדשה אני החלטתי לצלם לכם כמה מתנות שקיבלתי וקניתי לעצמי. מה שאתם רואים כאן מעניק לי ערך אמיתי מעבר לערך האסתטי או לצורך הזה לאסוף חפצים נאים או כאלה שהופכים אותנו לנאים. 
הראשון - הוא בקבוק סודה סטרים מקולקציית חג חדשה שעיצבה הקוקטית שקיבלתי הביתה. הבקבוק ממש יפה ומקשט לי את המקרר כשאני מאחסנת בו מים קרים. אין לי סודה סטרים ואני פחות בעיניין של גזים במים, אבל הבקבוק יפה גם לפטל. מיותר לציין שזה הרבה יותר ידידותי לסביבה ולכולנו מלקנות בקבוקים חד פעמיים. את המים שאני שותה אני מטהרת עם פילטר בריטה ביתי פשוט וזה אחלה.
 כפכפים לסתיו - את ה mules המנוחשים של שני בר חמדתי כל הקיץ, אבל קניתי ממש לפני שבוע במחיר סוף עונה והם ישמשו אותי בסתיו וזה כיף.
מוצרים מעולים של סבוקאלם שהכרתי השנה מקרוב והתאהבתי, כולל במברשת הפלא להנחת מייק אפ.
והדבר הכי חשוב שנתתי לעצמי השנה זה ההחלטה ללמוד גלישת גלים. לא מצליחה לדמיין איך חייתי לפני. אני ויעל והים ויואב המדריך שלנו והגלים והכל מושלם. מעבר להנאה זה גם האנשים הטובים, הכיפיים ומלאי הגוד וייבס שפגשנו בבית הספר לגלישה אלוהה. אני מחכה לסופי שבוע ולים. 
מה עוד יש לומר? מתנות כבר יש והשנה החדשה מתחילה בפינוק אמיתי של סוף שבוע סופר ארוך עם הרגשה שקרית של חופש כמו שאני אוהבת. אני אלמד קצת, אגלוש קצת ואנוח הרבה.
מאחלת לכולם שנה טובה, שתהיה שונה, ולמרות התחזיות המרות, אפילו יותר טובה מזאת המסתיימת.


 אוהבת את כל הקוראים והקוראות שלי וזה ממש לא מובן מעליו שאתם באים לקרוא.
שנה מהממת לכולנו!

תגובות

  1. הקייטנה שלנו היא בהחלט החיים עצמם והמתנה השווה ביותר. שתהיה שנה סופר מעולה! מגיע לך 3>

    השבמחק
  2. גם אני סאקרית של מתנות. שנה נפלאה

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!