ה- Sample Sale של Cheap Monday חוזר!

הרגע גיליתי שראש השנה זה בשבוע הבא והוא מגיע עם סופ"ש חופש ארוך ומרגיע שאני כבר מזמן צריכה. וכל עוד אני בטירוף מגילוי הזה, אני יכולה להגיד לכם שחגים, זה הזמן המושלם לקנות מתנה בעיקר לעצמכם, ואין מתנה טובה יותר מהתחדשות סתווית חדשה מהמכירה הכי שווה בעיר.

אני לא התכוונתי לכתוב פוסט על מתנות שתוכלו לקנות לאחרים, כמו שבלוגריות עלולות לכתוב, גם כי אני נגד מתנות שאף אחד לא צריך וקונים אותן מתוך נימוס, אבל גם כי מתנות לעצמנו, זה הפינוק הכי שווה בעולם. בזמן האחרון פינקתי את עצמי בלא מעט מתנות. מי שעוקב בפייסבוק ובאינסטוש יודע שהתחלתי קייטנת גלישה עם יעל ושזו המתנה הכי טובה לעצמי, אבל עוד דברים קטנים אחרים ומשמחים. אני זוכרת שעוד מימי חטיבת הביניים, אמא שלי ואני היינו הולכות לקנות לעצמנו משהו סתווי כמתנה לכבוד ראש השנה. אז גם הפעם, המכירה הזאת זה המשהו סתווי הזה שאני מחכה לו.

למי שלא מכיר את Cheap Monday, מדובר במותג שוודי, מינימליסטי במידה, פונקציונלי במידה, אורבני וסופר יצירתי. הוא אחד המותגים השווים שבנות Belle & Sue מביאות בלעדית כבר כמה שנים. בכל חורף אני מתחדשת במשהו עם הניחוח השוודי האפל ובדרך כלל מדובר בפריטים שאני לובשת בלי הפסקה. 

הפעם ב Sample Sale שיתקיים ממחר 25.9- 2.10, תהיה כמות חסרת תקדים של אלפי פריטים מהממים של המותג שהם one peace במחירים של עד 70% הנחה. מדובר בפריטים של קולקציית החורף הנוכחית ועונות עתידיות לנשים ולגברים. אז אם אתם ממעריצי המותג, אתם חייבים לבוא. מי שלא מכיר, זאת הזדמנות מעולה להכיר ולהתחדש.
חייבת לציין שאני כבר הצצתי במעט מהפריטים שיהיו במכירה ושזה סופר שווה.



כמו שאתם יכולים לראות, מדובר לא רק בעיצוב שוודי מהמם, אלא גם בבדים שהם הכי נכונים לעכשיו. את השמלה צילמנו עם פלאש כדי לאפשר לברק שלה לזהור. את החולצה צילמנו באור טבעי כדי לתת למרקם המושלם של הבד שלה את הכבוד הנכון. ככה זה עם Cheap Monday. הם יודעים לדייק בין אם מדובר בפריט ליום או לערב. אה, ובלי הפלאש השמלה הזאת מחזירה הרבה פחות אור והיא פשוט מושלמת.
בתמונות: שמלה וחולצה Cheap Monday

Sample Sale של Cheap Monday - שנקין 41, חנות הדגל של Belle &Sue - ממחר - 25.9-2.10. כל הפרטים באיבנט המכירה בפייסבוק.

תגובות

  1. טוב זה נראה אש. בדיוק מה שבא לי ללבוש לעבודה ולעיר בכלל. אם לא הייתה לי נסיעה עתידית לניו יורק, בטוח הייתי מגיעה למכירה.

    השבמחק
    תשובות
    1. כיף לך שאת נוסעת לניו יורק, הלוואי עליי! אבל יש לי תחושה שמה שתמצאי בסמפל סייל עלול להיות שווה יותר ממה שמוצאים בניו יורק. אני תמיד עושה שם קצת שופינג, אבל זאת, בעיקרון, עיר לאנשים עם טעם ממוצע והרבה כסף. צ'יפ מאנדיי במחירי סייל זה הרבה יותר שווה.

      מחק
  2. עשית חשק. נראה לי שאקפוץ לשם היום אחרי העבודה:)

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!