לבנות סוכה בחולצה ורודה

זאת הסוכה הראשונה של חיי והקישוטים הראשונים שהכנתי ממגזינים. גם את האננס אני הבאתי אחרי שהוא שכב בבית כמה שנים. כי אני מאמינה שברגע שרואים אננס מתאים חייבים לקנות אותו ויום אחד נצטרך אותו. כך גם לגבי חולצת כפתורים טובה. הפעם היא ורודה כי זה הצבע של הרגע.

לא מאמינים שאני הכנתי את כל השרשראות? מוזמנים לגלול למטה. ואתם כבר יודעים מה המתכון לחופש מעולה בלי לנסוע רחוק מהבית? אור יפה, חברים טובים, יין לבן ואננס! כל אלה היו איתי ביום הזה והיה כיף.

בלי קשר לכלום, לא התחשק לי לכתוב הרבה, כי זה לא שקורה משהו, או שאני רוצה שתרגישו משהו. אני רק רוצה שתהיו איתי ברגע הזה ותחליטו בעצמכם מה לחשוב ומה להרגיש. הדבר הכי חשוב בחיים שלנו זה לדעת ליהנות מהחופש שלנו, כל עוד הוא כאן ואני מקווה שאתם נהנים.


תמונות לבשתי חולצה מ H&M.

תגובות

  1. יפה החולצה, והצבע. גם השנה לא בנינו סוכה, משקיפים על הסוכות של השכנים. האננס מושלם לסוכה. חג שמח!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!