מתנות ליום הולדת

אז עוד שנה עברה ויש לי שוב יום הולדת. אין משהו מיוחד בשנה הזאת ואפילו אני לא ממש מוכנה לחגיגות והחלטתי לזרום ולהחליט די ברגע האחרון מה יהיה ביום ההולדת עצמו. מיותר לציין שזה שחם מהרגיל די מבלבל אותי כי ביום הולדת שלי תמיד קר.
אבל בכל זאת יש כיף מסוים ביום הולדת כי מקבלים מתנות. השנה המתנות הגיעו בדמות פריטים מוזהבים וחורפיים של מעצבות ישראליות אהובות. כל מה שנותר לי זה לקוות שיהיה מספיק קריר כדי ללבוש את הקסם הזהוב הזה מחוץ למזגן.
אז מה יש לנו כאן?
עגילי שבלול זהובים גיאומטריים ומושלמים של מירב אוחיון, מעצבת אהובה שלא מפסיקה להפתיע. בימים חמישי-שישי הקרובים (24-25,11) ממש ביום ההולדת שלי מירב משיקה את הקולקציה החדשה Variations on U במכירה בגלריה לעיצוב "פרימיטיב" ביהודה הלוי 77, בתל אביב (צמוד לדליקטסן). להתרשם מהקולקציה הנפלאה תוכלו ולקרוא על כל פריטי האירוע באיבנט. הקולקציה החדשה וגם הקולקציות הקודמות ימכרו בהנחות מיוחדות. ממש שווה להגיע ולהכיר את העבודה של מירב.
אני לובשת זוג פריטים נעימים וזהובים של Gusta. אני תמיד שמחה לגלות כמה אני אוהבת את העיצובים והבדים ואת איך שכל זה ניראה עליי. החצאית הזאת זוהרת באור זהוב רגוע בגוון רך של זהב ורוד ומשתלבת מעולה עם הגולף הרך בגוון קרם בהיר. לא מפתיע אותי שיום לפני שבחרתי את האאוטפיט הזה חלפה מולי בחורה ברחוב ולבשה פריטים בגוונים דומים ואמרתי לעצמי, זה כל כך יפה. בחורף אלבש אותם הרבה, ביחד ובנפרד.
אני מחכה לסופ"ש כדי לראות איזה עוד מתנות אקבל. מתכוונת להתעלם מה"בלאק פריידי" ולא להתפתות לקנות שום דבר שהוא לא יפה או מרגש. לבקר אצל מעצבים ישראלים יכול להיות פתרון נחמד ליום הזה שברור שעושה לנו חשק לקנות. אני גם מקווה להיות מופתעת לטובה ושהחורף יגיע סוף, סוף.

נשיקות, ספי.

תגובות

  1. מאוד יפה לך הזהוב הזה. שיהיה לך יומולדת מפנק ונעים!

    השבמחק
  2. מקסים!
    מזל טוב!
    כמה עולים העגילים וכמה החצאית?

    השבמחק
  3. היי כנרת, החצאית עולה 470 ש"ח.
    את מוזמנת לרכוש אותה בחנויות גוסטה : עמיעד 16 (שוק הפשפשים) יפו או בז'בוטינסקי 19 (פינת דיזינגוף) תל- אביב.
    או דרך האטסי: ‎http://www.etsy.com/shop/GUSTASTORE?ref=si_shop
    GUSTA is designed for modern busy women who want to look gorgeous in comfortable clothes around the clock.‎

    בנוסף, נשמח לספר לך שעד סוף החודש אנחנו מפנקות ב20% הנחה החודש בקניית החצאית וגופיית הפליסה התואמת לה :)

    השבמחק
  4. את יודעת שזה הפוסט הכי יפה בשכונה כשהחצאית מתכתבת עם צבע השיער שלך, היסטרי!

    השבמחק
  5. קודם כל המון מזל טוב. אני כל כך אוהבת את הבגדים של גוסטה. את מעצבת התכשיטים לא הכרתי אבל תמיד נחמד להכיר מעצבת ישראלית חדשה. תמונות נפלאות.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!