לילה קר בפלורנטין עם פיצה

עכשיו כשבאתי לסיים לכתוב את הפוסט הזה, גיליתי שכל מה שכתבתי לא נשמר. חוויתי מין רגע מוזר כזה של חוסר ביטחון, כי לרגע לא באמת חשבתי שקודם היו כאן מילים אבל אני כמעט בטוחה שכן. יש מצב שזאת הזדמנות לכתוב את הפוסט הזה מחדש וזה בכלל לא רע.

מה שהוביל לתמונות היפות והאפלות האלה, זו הודעה חמודה באינסטגראם מבחורה ניו-יורקית מתוקה שהיא מגיעה לעיר ורוצה לצלם אותי. מיד הסכמתי. לא יודעת למה, אבל אפילו לא חשבתי על זה שניה, פשוט כתבתי לה מיד שכן. ואכן כמה ימים אחרי פגשתי את פרית'י בפלורנטין. היא הציעה להיפגש שם ולמרות שהייתי עייפה והיה ממש קר, אכן הגעתי למקום. אחרי שיחה חמודה בבית קפה התחלנו לטייל ולהצטלם. חיפשנו תאורה מעניינת ולמרות שאני שונאת צילומי לילה, אני מאוהבת בתמונות שלה מהערב ההוא. כן, הייתי עייפה ומותשת ולא התלבשתי בצורה אופנתית במיוחד, ועדיין, הכישרון שלה למצוא את האור הנכון יצר את הקסם האפל הזה. אני בלילה בפלורנטין.
במהלך הסיבובים עצרנו בפיצה ג'וזפה ולמרות השירות הסופר איטי, הפיצה הייתה מעולה וזה התחבר לטירוף הכללי שיש לי עם פיצה בזמן האחרון. כן, כל הזמן בא לי פיצה וכל דבר שקשור בפיצה מתגלה כהצלחה מסחררת וכן, זה רמז לבאות ושווה לחכות לזה!
מה שכל כך הפתיע בהכרות הזאת עם פרית'י, זה שהיה בניינו איזה חיבור מיוחד ונפגשנו עוד כמה פעמים במהלך הביקור שלה בעיר, אני אפילו משתתפת בסרט דוקומנטרי על תל אביב שהיא עושה במסגרת פרויקט הגמר שלה בלימודים. היא לומדת אמנות ב NYU, שזה מגניב כשלעצמו ויש לה חשבון אינסטגראם מהמם וגם בלוג מתוק שהיא כתבה במהלך הביקור בישראל.. פרית'י בילתה כבר שנה בארץ במסגרת הלימודים והפעם היא שבה אלינו עם חבר לתכנית הלימודים, כריס מסין. לבלות איתה, היה אחד הדברים היותר מוצלחים שעשיתי בשבועות האחרונים. אבל היא כבר נסעה ונשארו רק התמונות.
אבל אל תדאגו, זה לא הפוסט האחרון עם התמונות של פרית'י. יהיו עוד וזה ממש משמח אותי. בדיוק כתבתי לה הודעה שאני כבר מתגעגעת לשיחות שלנו, לטיולים בעיר ואפילו לנסיעות באוטובוס בבוקר יום שישי קר כשלשתיינו לא היה ממש קול. אני מאוד מקווה שיצא לנו להיפגש שוב.

שיהיה לכולנו שבוע מעולה ותאכלו פיצה, כי פיצה זו אהבה!
צילום: Preethi Rajaguru

זה הזמן להיכנס ולעקוב אחרינו, כי כיף איתנו גם כשאנחנו מדברות!
ואפשר לעקוב אחרינו גם בפייסבוק

תגובות

  1. התמונות מעולות. נכנסתי קצת וקראתי בבלוג שלה וזה הזכיר לי את הימים הראשונים שלי בתל אביב. זה היה נורא מתוק ונוסטלגי.

    השבמחק
  2. וואו ספי איזה חוויה מרגשת גם הכרת מישהי חדשה וגם היא הוציה אותך באור אחר לחלוטין ממה שאני מכירה אותך מהתמונות בבלוג :)היא מוכשרת בהחלט ואת יפהפיה, מסוקרנת לעוד ...

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!