הפקת אופנה אורבנית ל Petit Pois

אם הייתן יכולות לעשות כל מה שבא לכן ביום אחד בתל אביב, מה זה היה?
זה לא חייב להיות משהו אקסטרימאלי, לא בהכרח שופינג, לא ממש ללכת לים, אלא פשוט להסתובב בעיר בלי דאגות, לטרוף את הקיץ, או במקרה שלנו את האביב, לחייך בלי סוף ולא לדאוג מהשמש, לבקר חברים בעבודה, לאכול, לטייל, לעשות משהו שתמיד רציתן כי ראיתן את זה בפרסומת לגוצ'י, כמו לרקוד בתוך מזרקה ושכל זה יהיה מתועד?
אז אני ויעל עשינו את זה בהפקת אביב מהממת עבור המותג Petit Pois.

בחרנו לוקיישנים, עשינו סטיילינג ששילב את הפריטים הנשיים, והמושלמים של המותג ואת מה שאנחנו אוהבות ללבוש מהבגדים שלנו מהבית, ויצאנו לטיול בעיר עם הצלמת עמית אופק. שירלי, המעצבת של Petit Pois זרמה עם הכיוון שלנו, כולל להרטיב את השמלות במזרקה בכיכר ביפו. וכן זה היה סופר כיף. 

אבל כמובן שלא הסתפקנו בתמונות וצילמנו וידאו של מאחורי הקלעים של היום השמשי הזה. מוזמנים לראות ולהציץ בערוץ היוטיוב שלנו: Some Like it Sweet.



צילום סטילס: עמית אופק
איפור: דנה קפלן
הפקה, סטיילינג, צילום וידאו ועריכה: ספי ארליך ויעל קימלמן
צולם עבור Petit Pois.

איפה היינו? במסעדת שיפודי אירופה, בדוכן ההמבורגרים "סוסו & סאנס". בסטודיו "עינהר", ברחובות נווה צדק ובמזרקה בכיכר ביפו. היה כיף! אני יודעת שכבר כתבתי שהיה כיף, אבל רציתי להדגיש :)

שיהיה שבוע מהמם ויצירתי!

תגובות

  1. התמונה עם השיער מהגב פשוט אדירה!

    השבמחק
  2. הפקה מהממת וכייפית, כל הכבוד!! ❤

    השבמחק
  3. נראה ככ כיף! כשראיתי את המזרקה הזו בפעם הראשונה נוראה בא לי להיכנס אליה :) כיף שעשיתן את זה! הפקה מקסימה!

    השבמחק
  4. מדהימות!!! קניתי פריטים ממש דומים בטרנץ' (אם אתן מכירות) זה אתר שאפשר להשיג בו בגדים בלי להוציא כסף. בכל מקרה, מגניבות לאללה!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!