לבד על הגג

aDSC_0018sאחרי חמש שנים של מגורים בדירה שלי, השבוע יצא לי לראשונה לעלות על הגג. השגתי את המפתח הסודי בדיוק בערב יום העצמאות כדי לראות את הזיקוקים, אבל הדבר הכי שווה בגג שהוא לגמרי שלי, זו האופציה להתאמן שם. בביתי הקט אין ממש סיכוי להניף את חבל הקפיצה מבלי להעיף איזה עציץ או אגרטל באוויר, ושלא נדבר על רדיוס פנוי לאימונים עם ההולה-הופ. כבר חשבתי על אימונים בקפיצה על דלגית בחצר הבניין, אבל זה הרגיש לי פומבי מדי והגג התברר כלא פחות ממושלם. אני לא מצליחה להרגע מזה שנמצא עוד מקום פוטוגני במרחק קומה אחת ממני ושאפילו הנוף מהגג שלי הוא תל אביבי בקטע טוב. אמנם יש מגדל ברקע, אבל אפשר להתנחם שזה המגדל הכי יפה בעיר, בעייני, כמובן.

אז מה עושים על הגג – אימון של רבע שעה עם ההולה הופ ואז רבע שעה של קפיצה מאומצת על הדלגית עד שמזיעים וסובלים ממש. שמעתי שרבע שעה של קפיצה על דלגית שווה לחצי שעת ריצה ולא צריך ממש ללכת לשום מקום בשביל זה.

אביזרי הכושר – את ההולה-הופ  חבר שלי קנה בחנות על דרך יפו. יש שם אחת שקשה לפספס. את חבל הקפיצה קניתי ב”מגה ספורט” בדיזינגוף סנטר. יש לי גם משקולות ומזרון כושר כחול שלא הבאתי הפעם ואני מתכוונת להשתמש בו גם כן.

מה לבשתי על הגג – טייץ מגניב וממש נוח של Fila שמתאים לאימוני פילאטיס, עיצוב ודומייהם עם טופ ספורטיבי ישן וורוד ועוד סט שמתאים לאימוני ריצה שגם הוא מרוכב ממכנסי ריצה מופלאים ודקיקים של Fila עם הדפס של גלקסיה ושרוך ורוד וזוהר עם חולצה דקה ישנה. כמובן שנעלי הריצה שלי התאימו באופן קוסטי לכל אווירת הורדרדות הזאת ובסך הכל היה לי מאוד נח וכיף. מיד אעלה לגג להתאמן קצת באמת ובלי נוכחות המצלמה.aDSC_0006s aDSC_0034s aDSC_0048s aDSC_0107s aDSC_0131s aDSC_0144saDSC_0256s  aDSC_0184s aDSC_0189s aDSC_0211s aDSC_0269s aDSC_0244sבסוף העייפתי מקפוץ ולהצטלם והשמש כבר החלה לרדת לכיוון הים. חזרתי הביתה והכנתי פסטה ברוטב עגבניות שלוותה בכוס יין לבן. הרגשתי שהקיץ כבר כמעט כאן.

זה היה סוף שבעו ארוך ומהמם. מקווה שגם אתם נהנתם. עכשיו עד שבועות יש לנו זמן להיכנס לכושר וגם לשים לב שאנחנו אוכלים בריא. תמיד יש משהו שמעודד אותנו להתאמן. בין אם זה הרצון להרגיש טוב או להיראות טוב. ואם זה שניהם יחד, אז זה גם לא רע.

תודה ל Fila על שפינקו עם הטייצים השווים. זה בדיוק מה שהייתי צריכה עכשיו.

נשיקות

תגובות

  1. סט תמונות יפה ובגדים יפים,
    אהבתי במיוחד את הפרטים הקטנים שהשתלת ברקע :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!
      זה היה הרעיון של החברש לי. להכניס קצת הומור לתמונות.

      מחק
  2. כוסית!!! הפריטים יושבים עליך נהדר!!!

    השבמחק
  3. התמונה שאת יושבת עם ההאאוטפיט השחור היא לא פחות ממעולה

    השבמחק
    תשובות
    1. אני אמסור לצלם.
      אני גם הכי אוהבת אותה.

      מחק
  4. הגג נראה שווה ביותר והטייצים אפילו יותר!
    נשיקות

    השבמחק
    תשובות
    1. אין כמו הגג, אני יושבת במשרד ומתגעגעת אליו.
      תודה!

      מחק
  5. סף, את הורסת. וגורמת לי לפרוץ את הגג שלנו כדי להתחיל להתאמן שם.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, יקירתי!
      אני מאוד ממליצה ותומכת, אבל שלא יאשימו אותי בעידוד אלימות.
      נשיקות

      מחק
  6. המכנסיים הקצרצרים ממש חמודים (אפילו שקצת נמאס כבר מהדפס הגלקסיה).
    אני כבר שנים מתה לחזור לקפוץ בדילגית, אבל אין לי גג שווה כמו שלך לעשות את זה :(

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון, הפרינט הזה קצת מאוס, אבל לא היה לי אף פעם משהו כזה ואיכשהו זה מרגיש כמו הפרינט הנכון לריצה.
      ולגבי הגג, אפשר לקפוץ גם בחצר הבית או בפארק.
      בכלל, אני מאוד ממליצה.

      מחק
  7. אנונימי22 מאי, 2015 18:51

    נרראה רעיון ממש נחמד וטוב לעשות כושר תל אביב על גג, מאשר בפארק או חדר כושר, הרבה יותר שקט ונעים. דרך אגב שמת לב לבתמונה שאת קופצת על רגל אחת עם החבל, נראה שיש שם עב"ם בשמיים!!! מה זה?????

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!