כשהשמש באה

IMG_1743 בעולם שבו אני התרגלתי לחיות, השמש חיממה בכל יום, גם אם לא ממש רציתי, אבל כאן השמש היא המצרך הנדיר ביותר בחודשים החארונים. בעיר שהחיים בה כל כך קלים, דווקא את השמש הכי קשה להשיג. אבל בסופ”ש הזה היא הגיעה. מסתתרת לעיתים מאחורי העננים הלבנים, או מאחרוי הבניינים הגבוהים, לא נותנת את עצמה בקלות, אבל היא כבר כאן והיא באה לחמם! הרוח הרעה מזכירה לנו עדיין שלא יהיה קל להנות מהשמש ושכניראה צריך לחכות עוד. כמו לכל דבר טוב, גם לאביב צריך לחכות.
את הסופ”ש אחרון ביליתי באמת כמו שרציתי. ביום שבת סוף,סוף אכלתי את נקניק הדם שלי (כן, זו נבלה לא כשרה, אבל זה הרבה יותר טעים ממה שזה נשמע) במסעדת ההמבורגרים dbgb, שמעבר לבורגרים שלא יצא לי לטעום המקום המעוצב כמו חנות לכלי בישול למסעדות, מחזיק כ 14 סוגים של נקניקיות, אז למי שמגיע לניו-יורק וחם על נקניקיה באווירה יוקרתית, זה מקום חובה. תהיו מוכנים גם להיפרד מלא מעט כסף. אה, וכמו כל מסעדה טרנדית בניו-יורק, כדאי להזמין מקום מראש, ולהתלבש בהתאם.
IMG_1717 ארוחת הבוקר – כן, זה הנקניק הנחשק על מצע פירה והביצים, הכל לווה בשמפניה עם מחית אפרסקים – french bellini.
אחרי שהשבעתנו את רעבנו וטעמנו נקניקיות נוספות, גדי ואני עשינו את דרכנו לעבר Washington Square Park, שהתאים באופן מושלם למזג אוויר החמים והשמשי. הפארק ממוקם באזור NYU ורוב הבניינים הסובבים אותו שייכים לאוניברסיטה. יש בפארק מזרקה שפועלת בימי הקיץ ובכלל זה מקום מקסים לרבוץ בו, אך כמובן, עמוס, כמו כל מקום נעים בניו-יורק.
IMG_1739 IMG_1745 IMG_1746 IMG_1759 IMG_1758 לבשתי: מכנסי פסים מ-Forever 21, נעליים מ DSW, סוודר ורוד ואהוב ממנגו ומעיל של pull&bear שהגיע מהארץ
הפארק נמצא רחובות ספורים מה-Union Square וגם יכול להשתלב בסיבוב ב-SOHO אם רוצים ללכת ברגל על Broadway לכיוון ה- Union Square. כך עשינו ובכיכר גילינו להתפעתנו קרב כריות ענק בהשתתפות אלפי אנשים. אנשים הסתובבו ברחובות עם כריות בכל האיזור וכבר הבנו מה קורה, אבל עדיין המחזה בו אלפי אנשים מניפים כריות באוויר ונוצות עפות לכל עבר, זה מפתיע ומגניב ברמות אחרות. זה גרם לי לחשוב שכשבארץ אירגנו קרב כריות, הגיעו עשרות אנשים בלבד וכאן ימצאו אנשים לכל פעילות הזויה, ניתן גם היה לתרום את הכרית שלך לאחר השתתפות בקרב וגם לקנות כרית בדולר כדי להצטרף לחגיגה. אנחנו ויתרנו על התענוג, אבל לא הפסקנו לצחוק.
IMG_1762 IMG_1769
וביום ראשון ביליתי עם סיון.במקום שאני בטוחה שאני אבלה בו לא מעט בקיץ הקרוב. שוק הפשפשים של ברוקלין שעבר למיקומו החדש – בוויליאמסבורג, שכונת ההיפסטרים ההיסטרית של ברוקלין, ממש על קו המים של האיסט ריבר. (אני לא רוצה להישמע כמו מדריך תיירים, אבל תחנה אחת על L  מחוץ למנהטן ואתם שם – כל יום ראשון). הנוף למנהטן מושלם, הדוכנים מהממים. שוק פשפשים עם אחלה סחורה ומחירים סבירים והמון אוכל טעים בטירוף. החוטם שלי נטרף מרוב ריחות ופיתויים, אבל הקראב רולס ניצחו, אין כמו לחמניה חמימה עם בשר לובסטרים מתובל, סיון, אכלה נקניקיה עם תוספות מגניבות ואם לא הייתי שומרת על עצמי מפני האוכל כאן, בניו-יורק, לא הייתי עוצרת בזה.DSC_0207ניו יורק -אפריל 2011  אני מדברת בטלפון של סיוןDSC_0214 ומוציאה כסף מכספומט נייד, אין פה דבר כזה שאי אפשר להשיג כסף שמיועד לבזבוזיםIMG_1781 IMG_1796 הוא ארנב!IMG_1795 רהיטי וינטאג’ מקסימיםIMG_1790 בכל מראה שנעה ברוח תמונה אחרת (אני במראה השמאלית ביותר)DSC_0222מציגה לראווה את הצמיד הירוק המהמם החדש שלי שקניתי בשוק. IMG_1793 וינטאג’ אביבי לבישIMG_1794-1 שמלה מדהימה - 95$IMG_1800 מנהטן בשמש – ברוקלין בצלDSC_0008
DSC_0007
לבשתי: שמלה ותיק ZARA, מעיל וצעיף H&M, גרביונים מטוקיו.
נשיקות מניו-יורק

תגובות

  1. ספי
    איזה כיף לקרוא אותך. אני ממש מבינה לליבך עכשיו.. מברכת על כל פיסת שמש שמגיעה לעיר הזאת.
    לא ידעתי ששוק הפשפשים עבר מקום. תודה!
    הלכתי היום בהמלצתך לסרט על ביל קנינגהם. כל הכרטיסים אזלו, אך שיחק לי המזל ומישהו מכר לי את הכרטיס שלו..
    בהחלט סרט מרגש ומתוק על אדם מתוק עוד יותר.
    שיהיה שבוע טוב!
    שנמשיך להנות מניו יורק כמה שיותר :)
    עדי

    השבמחק
  2. תודה על הקרדיט של הטלפון, לא חשבתי שתקחי את זה ברצינות!
    הצלחת ממש להצחיק אותי :)

    התמונות שלך עושות לי חשק לחזור כאילו לא הייתי שם רק לפני שעות ספורות.

    וההערה אחרונה- אהבתי מאוד את התמונה שלך עם הקשת מאחוריך.

    שלום!

    השבמחק
  3. ואוו, נראה שוק ממש שווה!
    והחוויות שלך עוברות מעולה בכתיבה.
    מאוד אהבתי את האוטפיט האחרון
    ימים חמימים לך :)

    אביטל

    השבמחק
  4. עושה רושם שאת עושה חיים.

    הצמיד ממש יפה !

    השבמחק
  5. עדי - כיף לשמוע שאהבת את הסרט ושהצלחת להשיג כרטיס. היום שוב גשם ואפלה בחוץ, מקווה מאוד שזה יגמר מהר ונוכל להנות מניו-יורק באמת!

    CV - זה הצחיק גם אותי ובכלל מנעתי מעצמי להוסיף עוד כל מיני הערות קטנות ומצחיקות אבל אז חשבתי זה גם ככה הזוי שאנחנו מצלמות אחת את השניה במקומות שאנחנו הוכלות אליהם וכותבות על זה פוסטין וגם מגיבות ו...
    בקיצור אני מאוד אהבתי שם. מקווה שבקרוב נבלה שם שוב עם סיבות ממש טובות לקנות רהיטים!

    LILI LOFT - זה באמת שוק ממש שווה, יחסית לשוקים בארץ. פה תמיד אפשר למצוא משהו מגניב ובלתי צפוי ולא נורא יקר.
    גם היה מאוד נעים להסתכל מסביב ולראות אנשים מגניבים ואווירה טובה.
    מי משיגע לניו-יורק בקיץ, זה ביקור חובה!

    רן - חלופות חתן - תודה רבה. זאת עיר שהסופ"ש בה הוא תמיד כיפי. והצמיד עוד יותר יפה מזווית אחרת שכאן לא רואים.

    השבמחק
  6. ספי,
    מתי את חוזרת לישראל ?

    השבמחק
  7. לאנונימי - אני לא יודעת.

    השבמחק
  8. רהיטי וינטג' בצבעי גלידה וחולצות שיפון אווריריות בקרם. אולי כדאי להרחיק משם את הכספומט.. לי אין כוח רצון כמו שלך..

    השבמחק
  9. the purple toe - רהיטים אני לא צריכה וזה לא מפתה ובגדים, אם באמת הייתי רוצה משהו הייתי הולכת על זה, באופן כללי חולצות שיפון אווריריות לא חסרות פה, רק אי אפשר ללבוש אותן עדיין.
    נשיקות. את חמודה.

    השבמחק
  10. השוק הזה הוא רק בסופ"ש?
    אני אהיה בניו יורק בשני-שישי
    אבוד לי??

    השבמחק
  11. רונה - כל השווקים בניו-יורק הם בסופ"ש. השוק הזה הוא כל יום ראשון. באופן כללי כדאי להיות בניו-יורק בסוף שבוע, זה תמיד יותר כיף.

    השבמחק
  12. ממש שיחקת אותה עם האווטפיטים הפעם! שמלת התחרה מזארה הורסת, והפלאטס השחורות עוד יותר.

    נשיקות!

    השבמחק
  13. המעיל הזה פשוט הורס (אגב גם המעיל בפוסט הקודם ממש יפהפה). רציתי לדעת אם זה נכון מה שפרסמו באתר הזה: http://fashionforward.mako.co.il/ שהמחירים בארץ גבוהים ב-60% מהמחירים בניו יורק

    השבמחק
  14. אנונימית - תודה רבה ושמחה שאהבת את המעיל.
    לגבי המחירים, אני חושבת ש-60% זה לא נכון,אבל כאן קצת יותר זול זול ברשתות. בנוסף, כאן משלמים את המע"מ במעמד הקניה והוא נמוך יותר מבארץ שכבר כלול במחיר, אז זה גם משפיע על זה שכאן קצת יותר זול, אבל ה-60% זה מופרך למדי.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!