מנה חמה לצהריים

IMG_3180 IMG_3171 IMG_3170 השבוע החלטתי שזהו, שכל הבגדים השחורים שלי צריכים לפנות מקום לקצת צבע. אני בדרך כלל לא מרבה ללבוש שחור, אבל בחורף הקר והמדכא הזה, השחור היה ממש במקום. קניתי ג’קט ממש לגמרי שחור והתחלתי ללכת עם ווסט שחור ענק, שלא ברור לי איך הוא עדיין לא הופיע בבלוג ובכלל, נתתי לשחור להשתלט יותר מדי על המלתחה שלי.

בעיקרון בתחילת העונה מאוד אהבתי את השחור, האפור וכחול הכהה של החורף הזה וכל פרטי המפתח שקניתי השנה היו באמת שחורים. זה מעניק רצינות, נותן את האפקט הזה של סגנון מגובש שאני כל כך אוהבת לחשוב שיש לי עכשיו בגילי שהוא לגמרי הרגע הנכון להיסגר על מה הכי יפה לנו ולהפסיק לעשות ניסיונות כולשים עם טרנדים. התחברתי מאוד בקטע הזה לכתבה של נילי לנדסמן ב- fashion forward כי האופנה לא עוצרת וזה מתיש לרוץ אחריה ולהתעדכן. אני מעדיפה להתמקד בפריטים האיכותיים והעל-זמניים שיש לי ומדי פעם לרענן את המלתחה במשהו חדש. אבל אני הפסקתי כמעט לקנות בגדים, למרות שלאביב ביצעתי כמה רכישות שהן לדעתי פרטי המפתח לעונה. תיראו את הכל כאן בבלוג בקרוב. אבל החשק התמידי לשופינג ולמשהו חדש די התמתן בזמן האחרון ואני מאוד אוהבת את הבגדים שכבר יש לי’

בתמונות האלה אני קונה מנת אינסטנט של נודלס עם מונוסודיום גלוטומט. פעם בכמה חודשים ממש בא לי וקפצתי לתחנת הדלק ברחוב של המשרד שלי כדי להשיג את הרעל. היה חריף ואני לא ממש יכולה להגיד שזה היה טעים.

כשיצאתי משם צולמו התמונות האלה, שעוד יותר עשו לי חשק לקיץ, או לפחות לאביב, או לפחות לברוח מכאן.

לבשתי: חולצה, קרדיגן ומגפיים מ- ZARA, ג’ינס ליוויס, מעיל של H&M, צמיד של F21 ותיק של מארק.photo,llll photobbbbbbb טוב, אז שיהיה סופ”ש מהמם ומלא רגעים נינוחים ותודה לאמא על התמונות.

תגובות

  1. השיער שלך ממש ארך!
    בנתיים שלי רק מתקצר :)
    שיהיה סוף שבוע מתוק וכיף! נשיקות

    השבמחק
  2. על הרקע הצבעוני, השחור ממש יפה..
    אבל אני ממש בעד לעבור לצבעוני כדי לזרז את הקיץ- יש מצב שזה יעבוד :)
    וחוצמזה שאף פעם לא העזתי לגלות, אבל אם כבר כתבת על זה.. אני מהזה אוהבת מנה חמה! (נראה לי שזה בגלל חסך ילדות שלא היה לנו בקיבוץ וגיליתי מה זה רק באיזה גיל 17..)
    שבת שלום ונשיקות!

    השבמחק
  3. אנונימי10 מאי, 2013 16:39

    I feel that is amοng the most important
    information for me. And i'm glad studying your article. But want to statement on some common issues, The site style is great, the articles is in reality excellent : D. Good activity, cheers

    Here is my blog rkmt.Net

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!