סיפורים על מכנסיים שחורים

11הפוסט הזה אמור היה להיות על מכנסיים שחורים, פריט שהיו לי איתו יחסים מורכבים מאז ומעולם, אבל הוא התפתח להיות משהו קצת אחר. אני לא אוהבת לשלוט במציאות, או בפוסטים או במה שהם גורמים לי להרגיש. זה תמיד הרבה יותר נכון לתת להכל לחלוף על פניי ולקחת רק חלק לעצמי ולתת חלק לכם.
מכנסיים שחורים אז והיום.
1. בזמן לימודי התואר הראשון הכרתי מעט מאוד חברים שנשארו איתי עד היום. אני גם מאמינה שזה הזמן הכי נכון לבחור חברים לחיים ולא כי זה משהו שמחליטים עליו, אלא מהתבוננות שלי. אחת מהן ההיא ליה. אני בטח מכניסה אותה לפוסט כי היא חזרה השבוע מסמסטר בקוריאה וכי התגעגעתי אליה מאז אוגוסט. אז כשהכרנו, בהתחלה, לא רציתי להיות חברה שלה, כי היא הייתה צעירה ממני והיא חייכה כל הזמן. גם היום אני שונאת אנשים שמחייכים כל הזמן. בסופו של דבר נשברתי והקסם של ליה הפך לחלק מחיי.
אז פעם ליה החליטה שבמהלך חופש פסח אנחנו צריכות לעבוד בדוכן של אורנג’. אף אחת מאיתנו לא ממש רצתה את זה ובטוח שלא רצתה למכור מכשירים סלולאריים של שנת 2005, אבל זה היה הניסיון שלנו לפרנס את עצמנו ולא להיות נטל על ההורים, למרות שהנטל בתחילת שנות ה- 2,000 היה בסך הכל קטן וחמוד, ועבדתי אז בבר בלילות.  כשהלכנו לראיון העבודה ושם נאמר לנו כי יש מדים וצריך ללבוש מכנסיים שחורים עשינו פרצוף של “זה לא לרוחנו”, מה גם שאז הייתי בתקופת הוינטאג’ שלי ולא לבשתי אפילו ג’ינס. בנוסף, היינו מאוד רזות בתחילת שנות ה-20 שלנו והמחשבה על מכנסיים שחורים דיכאה אותנו וזה בטח לא עזר שהיינו צריכות להיות חלק ממשהו כה הומוגני. לבסוף, הבחורה מחברת כוח האדם התקשרה לליה ואמרה שלא התקבלנו והמחשבות המטופשות על לעבוד בחופש התפוגגו להן.
2. בזמן לימודי התואר השני, שזה עכשיו, אני מאוד אוהבת מכנסיים שחורים. האמת היא, שזאת השנה הראשונה שאני אוהבת אותם ממש. לפני שנים אחדות בפרזנטציה של GAP העניקו לנו שובר מתנה למכנסיים שחורים. אני התבאסתי, אבל זאביק דרור אמר שאנחנו נודה להם וגם צדק. השנה מכנסיים שחורים הפכו להיות לפריט המושלם לחורף. כעת כשאני בטוחה שיש לי יותר מדי ירכיים, דווקא הם גורמים לי להיות מרוצה מהאופן בו הם עוטפים את הגוף. קניתי לי סקיני שחור של Cheap Monday ומכנסיים שחורים ממנגו, שהיו הזוג היחיד שהיה קרוב למה שחיפשתי. אז ליה חזרה מקוריאה ובמפגש שלנו בשדרת בן גוריון כשהיא רצה לקראתי היא לבשה טייץ שחור ואני ג’ינס שחור. אף אחת כבר לא רוצה לעבוד באורנג’, אף אחת גם לא רוצה ממש לעבוד בשום דבר. האקדמיה כעת ניראת הרבה יותר מעניינת, אם כי הרבה יותר אומללה ועניה, ועדיין המיץ של תמרה בשדרה טעים מאוד והספסל נוח מאוד והנטל על ההורים לא הפסיק. עכשיו הציפיות גדולות יותר ושכר הדירה בהתאם.
3. התמונות האלה הן מיצוי של מה שאני הכי אוהבת ללבוש עכשיו. מכנסיים שחורים פשוטים ממנגו שהיו יכולים להיות קצת יותר רחבים למטה, סוודר תכלת של Cheap Monday שקיבלתי במתנה מהבנות האהובות ב- Belle &Sue שגם העלו אתר חדש לאוויר בסופ”ש וסניקרס של אולסטאר בצבע סתווי. התמונות האלה הן עבודתו המהממת של הצלם אביעד זיסמן שהכרתי באינסטגראם. כדאי לכם להציץ בצילומים שלו Aviad Zisman – Photography.
727 18 242225 5 16 צילום: אביעד זיסמן
זהו.

תגובות

  1. הכתיבה שלך פשוט מהפנטת...
    וגרמת לי להזכר למה אני כל כך מתגעגעת לאקדמיה.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירתי.
      האקדמיה היא מקום מתעתע. אני בעצמי עוד החלטתי מה לעשות עם הרגשות שלי כלפיה.
      שנת 2014 מהממת!

      מחק
  2. יופי של פוסט! צילומים יפיפים
    המכנס נראה מאוד נוח, צריכה להשיג לי אחד כזה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! זה באמת נורא נוח ונחמד.
      בעיקר כשכל היום מסתובבים בסקיני חונק.
      לפעמים פשוט בא על קצת מרחב בין הבגד לגוף.

      מחק
  3. אנחנו חולקות את היחסים המורכבים ורבי התהפוכות עם המכנסיים השחורים (וצבעי אולסטאר דומים).
    מצד שני, אני מחייכת הרבה...
    הצילומים מקסימים והפוסט גם.

    השבמחק
  4. תמונות מדהימות!
    ואהבתי גם את המכנסיים :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה.
      זה נחמד :)
      שנת 2014 מהממת!

      מחק
  5. פחות אהבתי את המכנסיים (אני בת 24, אולי זה קשור), יותר אהבתי את עצמות הלחיים. תמונות מעולות כלכך עד שבא לי להצטלם אצלו גם.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה.
      עצמות הלחיים ואני כבר יורת מדי שנים יחד :)
      אם תרצי אשאל את אביעד, הוא מצלם בנות...

      מחק
  6. מאוד אהבתי את המכנסיים (והסוודר - יש כזה באתר? לא מצאתי); אפילו יותר את התמונות; והכי את סעיף 1. אבל אני לא בת 24, אולי זה קשור :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני גם אוהבת את המכנסיים האלה כי הם נותנים קצת מנוחה מהסקיני ומאפשרים קצת מרחק בין הבגד לגוף...
      זה לגמרי קשור לזה שאנחנו כבר לא בנות 24 :)
      לגבי הסוודר, אני לא יודעת מה מצב המלאי שלו, הוא היה סמפל והן נתנו לי אותו בקיץ...

      אני כבר לא רואה אותך בקפיטריה, זה בעיקר כי אני מעבירה את השעה החופשית בקריאה ונמנום על הפופים בספריה של מדעי החברה. אבל בואי ניפגש לפני סוף הסמסטר. שנה מהממת!

      מחק
    2. טוב שמצאת לך מקום-נמנום ביום הארוך הזה. אנחנו לא מתראות כי אני כבר לא שם בימי שני, אלא רק בחמישי. נראה לי שמפגשנו יאלץ להידחות לסמסטר הבא, אם כי אפשר לסמוך על זה שניתקל גם ברחובות העיר.
      שנה מהממת גם לך!

      מחק
  7. גם לי היו יחסי אהבה שנאה עם מכנסיים שחורים (ובכלל עם בגדים שחורים) עד השנים האחרונות. זה תמיד נשמע מוזר אבל רוב הזמן אני מוצאת שקשה לי לשלב שחור יותר מרוב הצבעים האחרים..
    חוץ מזה, הצילומים מקסימים ואת כל כך יפה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)
      אני משלבת שחור בעיקר עם אפור ועם סוודר התכלת הזה שיש לו צבע מאוד בהיר ולא מובחן.
      אני מבינה את מה שאת אומרת. זה באמת קשה לשלב צבעים עזים עם שחור. זה תמיד ניראה רע...
      גם עם חאקי זה עובד טוב :)

      שנת 2014 שמחה ואופנתית!

      מחק
  8. מכנסים שחורים רפויים נוחים ויפים הם מצרך חשוב לכל בחורה. נראה שהסתדרת עליהם

    השבמחק
  9. הטקסט הזה באמת אחד הטובים :)

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!