עוגיות מהלב

בגלל שאף פעם לא אפיתי שום דבר בחיי, חשבתי שוולנטיינ’ס דיי זו הזדמנות מעולה להתחיל. אני לא אוכלת הרבה מתוק, אבל בקלות יכולה להפוך לעוגיפלצת כי עוגיות אני ממש אוהבת. זה בטח כי הן קטנות ולא ניראות מזיקות. בכל מקרה, זה היה ברור שאני הולכת לאפות עוגיות בצורת לב, אז בגלל שלא היה לי בבית שום דבר שקשור לאפיה יצאתי לסיבוב קניות ארוך בדיזינגוף סנטר.

ברשימת הקניות היו: מערוך, קורצי עוגיות, קמח לבן, חמאה, אבקת סוכר, סוכר וניל ונייר אפיה. בדרך קניתי גם נעליים וג’ינס בזארה. אופס. את המערוך המושלם הזה, שעשוי מעץ מבמבוק שנחשב לפחות מזיק לסביבה יחסית לעצים אחרים שלוקח להם יותר זמן לגדול, שהוא גם קטן ובצבע מושלם מצאתי בגולף אנ קו במחיר סביר של 39.90 ואת צרור קורצי העוגיות הוחמוד מצאתי ב”מגה” ב 16.80 בלבד אחרי שחיפשתי בכל החנויות המפונפנות לכלי בית. קניתי את המצרכים עם העטיפות הכי נוסטלגיות שמצאתי כי אני אוהבת עיצובים גראפיים של פעם.

aDSC_0486saDSC_0482saDSC_0494sביום שבת ניגשתי למלאכה מלאת חששות כי אני שונאת להיכשל וקצת פחדתי מאפיה. ביקשתי מגיא לצלם אותי כי בכל זאת, זו הפעם הראשונה שאני אופה. את הבצק לשתי בידיים כי אין לי מעבד מזון ואת העוגיות אפיתי בכמה נגלות בטוסטר אובן כי גם תנור אין לי. זו הייתה הרפתקה כיפית ואפילו לא לכלכתי כל כך את הבית.

לבשתי שמלת ג’ינס כי זה הרגיש לי כמו משהו שלובשים כשאופים, או זה או חולצה משובצת, אבל פחות היה בא לי על חולצה משובצת. הצמיד המקסים של סטודיו די ודה ליווה אותי גם הפעם והוא איתי כבר שבועיים בזמן תקופת המבחנים. אני מביטה בו כמה פעמים ביום והוא מזכיר לי שיהיה טוב עם הזוהר הזהוב והחמוד שלו. פעם לא הבנתי תכשיטים עם מילים, אבל כשפגשתי את האחד הנכון, זה פתאום ניראה לי מאוד הגיוני.aDSC_0504s aDSC_0518s aDSC_0531s aDSC_0554s aDSC_0539s aDSC_0573s aDSC_0576s aDSC_0581s aDSC_0591s aDSC_0614s aDSC_0628s aDSC_0622s aDSC_0649saDSC_0653s אפיתי את העוגיות בכמה סיבובים כי בטוסטר אובן נכנסות מעט עוגיות בכל סיבוב, מרחתי עליהן ריבת אוכמניות של איקאה ופיזרתי אבקת סוכר. אחר כך עשינו מסיבת תה וראינו “גותהם”. חלק מהעוגיות עם הריבה הבאתי להורים שלי שחגגו יום נישואים 34 בולנטיינ'ס דיי. הם שמחו לראות שאפיתי משהו כל כך חמוד בעצמי.aDSC_0474s לסיכום ניתן לומר שעוגיות שמכינים לבד הן הכי טעימות, אפילו אם אלה סתם עוגיות חמאה הכי פשוטות. הן שלי וכולם אבו אותן. אני חושבת שאני אמשיך לאפות מדי פעם. אני מצטערת שהפכתי עוגיות פשוטות לכזאת חגיגה מוגזמת, אבל היה לי כיף. הכי נהנתי. וככה חגגנו את הונלטיינ’ס. אני חושבת שזו הפעם הראשונה שאיכשהו חגגתי. בדרך כלל, זה היום של ההורים שלי.

נשארו עוד כמה דברי שלא עשיתי אף פעם. אני שמחה שתהיה לי הזדמנות לנסות אותם. האתגר הבא, מאפינס מלוחים. ולא זה לא הולך להיות בלוג מהסוג הזה. אני אחזור מהר לענייני בגדים.

שמלת הג’ינס היא ממנגו והמתכון לעוגיות מכאן.

לאב יו!

תגובות

  1. אם את התחלת לאפות, כנראה שגם אני אכנע בסוף.
    זה נראה טעים! כל הכבוד!

    השבמחק
    תשובות
    1. אם אני התחלתי, כל אחת יכולה!
      פחדתי לאפות שנים ואם מתחילים ממשהו קל זה כיף וכמעט שאי אפשר להיכשל :)
      תודה, בובה, ובהצלחה!

      מחק
  2. את היחידה שאני מכירה שיכולה להפוך אפייה למשהו כל כך אופנתי.
    מעולם לא השקעתי מחשבה ב"בגדים שאופים בהם"

    השבמחק
    תשובות
    1. גם בשבילי זאת הפעם הראשונה!
      בעיקרון הייתי אופה בפיג'מה בצבע אפור או בזאת עם הכבשים, אבל חשבתי שלמטרות תיעוד כדאי שזה יהיה משהו קצת יותר הגיוני, אולי משהו באווירת קינפולק.
      הם תמיד לובשים משהו תכלת או ג'ינס בהיר :)

      מחק
  3. מעולם אפייה לא נראתה כל כך פוטוגנית! היישר לווג.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, חמודה!
      אשתדל להמשיך ככה.
      נשיקות

      מחק
  4. יאמי!!! והתמונות מהממות, אהבתי :)

    נשיקות,
    מריה scorttarius-style.blogspot.com

    השבמחק
  5. איזה כיף, פוסט מתוק, כייפי וטעים! בא לי גם להכין עוגיות כאלה. בסוף לא יצא לי להכין אותן ביום שבת כי רציתי לנצל שאריות של ממרח פרלינה שהיה לי בבית. אז הכנתי ריבועי פצפופי אורז, ממרח פרילנה ושוקולד לבן עם גנאש שוקולד מעל. יצא טעים ומתוק :)

    השבמחק
    תשובות
    1. וואו! נשמע מטורף!
      אני חושבת שאכין עוד מהעעוגיות האלה, נשאר לי קצת בצק. להרפתקה הבאה אני כבר אראה מה יהיה.
      מזה ממרח פרלינה?

      מחק
    2. זה ממרח אגוזי לוז טעים ממש! הממתק התחסל והיום כבר הכנתי עוגיות חדשות, עוגיות שוקולד מושלגות, אין כמו עוגיות טריות במזג אויר כזה. תכיני לך מחר גם עוגיות מהבצק שנשאר. יחד עם כוס תה חם זה תענוג!

      מחק
  6. העוגיות נראות מעולה! ואני דווקא אהבתי את הצילומים ואת החגיגה הגדולה שעשית מזה!
    לא מזמן הכנתי פנקייקים לבראנץ' וגם דאגתי לצלם לבלוג (אמנם לא את כל התהליך אבל זה דווקא רעיון לא רע) ולתת מתכון כי כשזה מיוחד אז חייב תיעוד! :-)
    xoxo, Chen
    http://streetchicgeek.com

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה בובה!
      כל דבר שהוא כיף שווה תיעוד.
      קיס קיס

      מחק
  7. תשובות
    1. את מהממת!
      רק עכשיו נזכרתי בתגובה שלך ונכנסתי ללנק.
      הבלגו מהמהם, כמוך.
      רק תמשיכי!

      מחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!